A Gilette idén novemberben ünnepelte 110. születésnapját, ezért megosztották meg a lenti képet a Facebookon, amin az 1904-es hagyományos borotva mellett a 2014-es új modell látható. A cég azt szerette volna kommunikálni, micsoda sikereket értek el a férfiak szépségápolásában. Nem jött be.
Rögtön az első kommentelő kifejtette, hogy a korabeli borotva mennyivel jobban működött, ezután gyakorlatilag mindenki elégedetlenségét fejezte ki a mai verzióval kapcsolatban. A válaszokban így örömujjongás helyett csak az tükröződött, hogy mindenki visszasírja a régi, egyszerű, olcsóbb modellt – a Facebook-oldal kezelőjét, Alfred Maskeronit leszámítva.
Elég rossz érzés lehetett ezzel a kommenttengerrel szembesülni:
A Facebook-oldal üzemeltetője viszont egész jól reagált: szerinte a lényeg nem az, hogy melyik darab a kommentelők kedvence, amíg az legalább szintén egy Gillette.
...és még akkor is eltántoríthatatlan, amikor egy vicces kedvében levő kommentelő azt állítja "az olyan embereknek lett kifejlesztve, akiknek nem hajlik a csuklójuk". Nekik másik modellt ajánl.
via Adweek