Független kommunikációs képzés indul

2014. december 04. 09:48 - Média 2.0

Az Independent Media Education Center (IMEC) oktatási programot hirdet „Pr kommunikáció a gyakorlatban – A Magyar kommunikációs szakma vezető szakemberei tolmácsolásában” címmel. A képzés 2015 februárjában indul, a program szakmai partnere a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete. Az oktatás interaktív előadássorozatra és konzultációkra épül. A jelentkezési határidő január 15.

Az IMEC alapítói B.Csejtei Ildikó, a TV2 csoport, a Sanoma Budapest, az AEGON Biztosító és a Hungaropharma korábbi marketing- és kommunikációs igazgatója és Liptay Gabriella, az SQ Invest portfólió-igazgatója, az Ericsson Magyarország, a Magyar Telekom, illetve a LibriShopline korábbi kommunikációs igazgatója.

imec.jpg

A “PR kommunikáció a gyakorlatban” címen februárban induló képzés különlegessége, hogy a szakma minden részterületét ismert gyakorlati szakemberek mutatják be. A tematika felöleli többek között a stratégiaalkotást, a sajtókapcsolatok kialakítását és működtetését, a nemzetközi kommunikációs aspektusokat és a külső és belső pr összehangolását.

Szó lesz a médiapiac felépítéséről, az egyes médiaszektorokról, a közösségi médiáról, a speciális márkaépítési platformok által nyújtott lehetőségekről. A program foglalkozik a válságkommunikációval, a non-profit szervezetek kommunikációjával, de a corporate affairs körébe tartozó tevékenységekkel is. Téma lesz a speciális szektorok kommunikációja, mint például a szigorúan szabályozott gyógyszeripar, a pénzügyi szektor vagy a kulturális intézmények, de érinti a művészek és képernyősök építését is pr-eszközökkel, valamint az intézmények, vállalatok vezetőinek kommunikációját, beleértve az elektronikus médiában történő szereplést is.

A képzés előadói lesznek:

Adriány Kincső, HBLF, ügyvezető
Balatoni Zsófia, Uniomedia Communications PR ügynökség, tulajdonos
Balogh Gabriella, CEMP (Index, Inforádió), Felügyelőbizottsági tag
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon Rt., PR és kormányzati kapcsolatok vezető
Benkó Sándor, Kossuth-díjas művész, zenekarvezető
Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas színész, énekes, zenei producer és menedzsere, Ferenczy Orsolya
Bitter Brunó, Next Wave Europe, ügyvezető igazgató
Bognár Tamás, Panmedia Western Médiaügynökség, ügyvezető igazgató, regionális igazgató
Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő
Bölcs Ádám, Well Reklám- és PR Ügynökség, ügyvezető igazgató
Dudás Gergely, Index, főszerkesztő
Geszti Péter, EMeRTon-díjas magyar dalszövegíró, énekes, reklámszakember
Győrfi Pál, Országos Mentőszolgálat, szóvivő
Gőz László, zenész, zeneakadémiai tanár, a Budapest Music Center tulajdonos-alapítója
Gricz István, Katona József színház, kommunikációs és értékesítési igazgató
Hevesi Nóra, TESCO Magyarország, kommunikációs vezető
Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató
Incze Kinga, Mrs White Media Consulting, tulajdonos-ügyvezető
Jedlicska Márton, Isobar Budapest, kreatívigazgató
Kárász Róbert, TV2, műsorvezető, GAP Media Kft., ügyvezető
Kutas István, Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató
Lenkei Anikó, Allianz SE, Head of Global Brand Communications and Operations
Málnay B. Levente, AMCNetworks Central Europe, vezérigazgató
Martin József Péter, Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató
Módos Márton, Inforádió, főszerkesztő
Murányi Marcell, Népszabadság, nol.hu főszerkesztő
Novák Péter, IAB elnök
Ómolnár Miklós, Story és Best hetilapok alapító, korábbi főszerkesztő
Szabó Eszter, GE Közép- és Kelet-Európa, Corporate kommunikációs és Public Affairs igazgató
Szabó-Stein Imre, Zeneakadémia, kommunikációs és média tartalom fejlesztési igazgató
Szollár Domokos, MOL Magyarország, kommunikációs igazgató
Tiszttartó Titusz, ClassFM, programigazgató
Dr. Turkovics Mónika, Operaház, marketing- és kommunikációs igazgató
Urbán Zsolt, Magyar Reklámszövetség, elnök
Vándor Ágnes, Professional Publishing (tk. Kreatív szaklap), ügyvezető igazgató
Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető

A legfontosabb információk:

  • Időpont: 2015. február 17-től heti egy alkalom esténként 12 héten át
  • Jelentkezési határidő: 2015. január 15.
  • A képzés díja: 110 000 Ft, azaz bruttó 139 700 Ft / 12 alkalom + 2 konzultáció
  • A 2014. december 15-éig jelentkezők 20% kedvezményben részesülnek.
  • Nappali tagozatos hallgatóknak: 35 000 Ft, azaz bruttó 44 450 Ft / 12 alkalom +
    2 konzultáció (nem vonható össze a másik kedvezménnyel)
  • Regisztráció és program: www.independentmedia.hu/IMEC_eloadassorozat
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr466956281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2014.12.04. 13:58:56

Remek! És mit kommunikálnak majd? Kormánypropagandát? Mert ahhoz nem kell képzés.

na4 2014.12.04. 14:34:46

Szófosás. Blablablabla.

micsoda? 2014.12.04. 15:14:27

Ezek szerint nem elég az sok diplomát szerzett kommunikációs szakember.

Ennyi előadó - napjaink színe-java - 12 képzésre? Mennyi idő jut egy előadóra? A jelentkezettek remélhetőleg beszélni és írni is megtanulnak magyarul. Akkor érthető lesz a programot indító neve is:)
süti beállítások módosítása