Ingyen médiamegjelenés? Csak tudni kell, mit akar az újságíró

2017. július 25. 11:41 - Háhner Petra

Az újságírókhoz naponta érkező sajtóközlemények százai tanúskodnak arról, hogy sok cég nagyon igyekszik, hogy szerepelhessen a médiában. Ez nem csoda, hiszen egy-egy megjelenés nemcsak presztízst jelent, hanem növeli az ismertséget, és még számos más pozitív hozadéka is van. De mi kell ahhoz, hogy a…

Tovább
1 komment

Bulvár versus szeriőz újságírás: győzhet valaki az örökös harcban?

2017. július 18. 10:33 - Kemény Gabriella

A digitális jó és rossz születése nem szokványos szakirodalom, sem az üzenetét, sem a létrejöttének körülményeit, sem a dizájnt tekintve. A szerző, miután a BME doktori iskolájában kutatott, majd a Kreatívnak és a Kreatív Online-nak írt cikkeket, 2012 őszén a New York-i Columbia Egyetemen fogalmazta…

Tovább
Szólj hozzá!

Az Instagram új funkciót tesztel a celebek kedvéért

2017. július 04. 10:03 - Krázsik Fanni

A Youtube után más közösségi média üzemeltetői is rájöttek arra, hogy a felületeiken elrejtett - vagy pont, hogy nagyon is középpontba állított - termékek, szolgáltatások mutogatása reklámozási értékkel bír. Egy új szabálynak köszönhetően a termékelhelyezést muszáj egyértelműen feltüntetni, a helyes…

Tovább
Szólj hozzá!