Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Partnerünk

bme_kommedia_logo_sz_h.jpg

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

Ingyen médiamegjelenés? Csak tudni kell, mit akar az újságíró

Háhner Petra | 2017.07.25. 11:41 |

Az újságírókhoz naponta érkező sajtóközlemények százai tanúskodnak arról, hogy sok cég nagyon igyekszik, hogy szerepelhessen a médiában. Ez nem csoda, hiszen egy-egy megjelenés nemcsak presztízst jelent, hanem növeli az ismertséget, és még számos más pozitív hozadéka is van. De mi kell ahhoz, hogy a…

Bulvár versus szeriőz újságírás: győzhet valaki az örökös harcban?

Kemény Gabriella | 2017.07.18. 10:33 |

A digitális jó és rossz születése nem szokványos szakirodalom, sem az üzenetét, sem a létrejöttének körülményeit, sem a dizájnt tekintve. A szerző, miután a BME doktori iskolájában kutatott, majd a Kreatívnak és a Kreatív Online-nak írt cikkeket, 2012 őszén a New York-i Columbia Egyetemen fogalmazta…

Az Instagram új funkciót tesztel a celebek kedvéért

Krázsik Fanni | 2017.07.04. 10:03 |

A Youtube után más közösségi média üzemeltetői is rájöttek arra, hogy a felületeiken elrejtett - vagy pont, hogy nagyon is középpontba állított - termékek, szolgáltatások mutogatása reklámozási értékkel bír. Egy új szabálynak köszönhetően a termékelhelyezést muszáj egyértelműen feltüntetni, a helyes…