Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Partnerünk

bme_kommedia_logo_sz_h.jpg

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

Megöli a kis médiumokat a Facebook új hírfolyama

Kemény Gabriella | 2018.01.24. 14:36 |

Mark Zuckerberg újévkor megfogadta, hogy megjavítja a Facebookot. A hírfolyamot érintő változtatásokról már most megoszlanak a vélemények, az biztos, hogy felhasználói és hirdetői oldalról is jelentős lesz a különbség. Valószínűleg főleg a kis, független médiumok és a felületes közönséggel…

Show business a Fehér Házban: Hope-rah vagy NOprah?

d.renata | 2018.01.22. 09:30 |

Oprah Winfrey Cecil B. DeMille életműdíjat kapott, ezt követő beszéde a Golden Globe díjátadón hatalmas sikert aratott: felszólalt mind a nőkkel szembeni előítéletekkel, mind a rasszizmussal szemben. A közösségi médiát ellepte a #Oprah2020: sokan őt szeretnék látni Amerika…

Elnézést kért a H&M a rasszista felirat miatt

d.renata | 2018.01.09. 17:08 |

A közösségi média felrobbant a H&M egyik fotója láttán, amelyen egy fekete kisgyerek egy „a legmenőbb majom a dzsungelben” feliratú pulóvert viselt. Többen is nemtetszésüket fejezték ki, a vállalatot rasszistának bélyegezve, míg mások a feliratban nem találnak kivetnivalót. Nem ez az első eset,…

Több nő, több előfizető: meghatározó év lehet a 2018-as az újságoknál

Háhner Petra | 2018.01.09. 15:05 |

Az újságírásban számos komoly változás következhet be 2018-ban a Nieman Journalism Lab összeállítása szerint. Az egyik legfontosabb az üzletimodell-váltás, aminek köszönhetően az olvasói (digitális) előfizetések versenyre kelnek a régóta domináló hirdetési bevételekkel. Várhatón idén is sok szó esik…