Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Partnerünk

bme_kommedia_logo_sz_h.jpg

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

Tradíció és menőség: magyar brandek útja az ötlettől a hírnévig

Somody Evelin | 2018.02.26. 09:19 |

Gumitalpú dorgo, habos kakaó és gyanta füst. Egyikről sem gondolnánk, hogy egy-egy csúcskategóriás márka alapköveiként szolgálhatnak, pedig pont így történt ez a Dorko, a Cserpes Sajtműhely és az Ilcsi Szépítő Füvek esetében. A három márka képviselői (Tolnai Viktória, Cserpes István és Molnár…

Belefér a bérek kiteregetése a vállalati márka építésébe?

Média 2.0 | 2018.02.05. 09:11 |

Egyre több vállalat szeretne vonzó munkaadóként megjelenni a tehetséges fiatalok és a legjobb szakemberek megnyerése és megtartása érdekében, de mik az Employer Branding alapszabályai? Erről szervezett beszélgetést az Independent Media Education Center (IMEC) az őszi kurzusaikat lezáró oklevélátadó…