Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Partnerünk

bme_kommedia_logo_sz_h.jpg

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

#Metoo,#JeSuisCharlie: nyomot hagy egy hastag az offline világban?

Háhner Petra | 2017.11.18. 17:25 |

A #metoo a zaklatási botrányok szimbólumává vált, és sosem látott comingout-hullámot indított el az áldozatok körében. De vajon hagy-e jelentősebb nyomot egy ilyen hashtag az offline világban? Mik a hasonlóságok és a különbségek a 2015-ös #JeSuisCharlie-val összevetve? E kérdések mellett az ügy jellegzetes magyar vonásairól, az ország vezetőinek reakcióiról és a magyar közbeszédben annyira jellemző áldozathibáztatásról is szó volt a szerdai "Metoo és digitális aktivizmus - mire képes egy hashtag?" című beszélgetésen.

A főcímek mögött – újságírás és törvény összecsapása

Turzó Lívia | 2017.11.12. 13:54 |

A médiát egyre jobban lehúzzák a rágalmazási ügyek és a működési költségek, miközben az online és közösségi terek laikus kommentelői a virágkorukat élik. Elégtelenek a szabályozások, kevés a fék és az ellensúly. Tobzódnak viszont a vírusként terjedő, a tényeket népszerűségben messze leköröző hamis hírek. Mit tehetünk a 19. századi rágalmak örökségével, és hogyan nézzünk szembe a 21. század nyilvános vitáinak kihívásaival? Hogyan találjuk meg az egyensúlyt a szólás szabadsága, a felelős magatartás és a felelősségre vonhatóság között?

Mindent a szemnek: a vizuális marketing térnyerése

Turzó Lívia | 2017.11.09. 20:43 |

A Föld lakossága összesen több mint 1 milliárd órát tölt naponta Youtube videók nézésével. A Cisco becslése szerint pedig 2020-ra a teljes internetforgalom 80%-a videó lesz, és ebből az egyre népszerűbb élő videók is jelentősen kiveszik majd a részüket. Miért ennyivel népszerűbbek a vizuális tartalmak?  Hogyan lehet lépést tartani a fejlődésükkel?