Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

Szappanoperákkal erősít Vajna: elindult az Izaura TV

Szuromi Dani | 2016.08.18. 06:37 |

Vasárnap megkezdte működését az Andy Vajna által birtokolt TV2 Csoport legújabb dobása, az Izaura TV. A szappanoperák piacára betörő új csatorna romantikus sorozatokkal árasztja el a magyar nézőket. Felmerül a kérdés, hogy jó húzás-e ma elindítani egy ilyen csatornát, és milyen nézettséget hozhat a csöpögős latin romantika? Egy dolog biztos, hogy a szappanoperákat nem szabad leírni, nagyon is úgy néz ki, hogy meghatározó szerepük van a médiapiacon, főleg a reklámszórás terén, és széles rétegeknek adnak lehetőséget a mindennapi szórakozásra.

Mutyizás a rádiópiacon: mi jön a Class FM után?

Szuromi Dani | 2016.08.15. 06:23 |

Novemberben lejár a Class FM üzemeltetésére vonatkozó szerződés, és könnyen lehet, hogy az országos kereskedelmi rádió adása ősztől véglegesen megszűnik, és helyét más veheti át. A csatorna politikai viharok közepette született, és úgy látszik, a megszűnésébe is beleszól a politika.

A sportoló nem politikus, de úgy kellene nyilatkoznia

Pintér Dániel Gergő | 2016.08.13. 13:29 |

Olimpiai lázban ég az ország: győzelmek, meglepő teljesítmények, szórakoztató fordulatok és izgalmak az egyik oldalon, be nem tartott ígéretek, csalódások, kudarcok a másikon. Egy nemzetközi sportesemény kiemelt médiafigyelemre tart számot, így akár győz, akár veszít az adott sportág képviselője, szinte garantált, hogy azonnal szakértői kommentárok, interjúk, emberi történetek tucatjai látnak napvilágot. Az azonban, hogy egy olimpikontól mennyire várható el a tudatos kommunikáció, már egyáltalán nem evidens.  Közéleti szereplő-e a hazai színekben versenyző vívó? Mi a baj azzal, ha néhány másodperccel a futama után élő nyilatkozatra kötelezzük az éppen a medencéből kikászálódó úszót? Piacképes termék-e egy nemzetközi színvonalú sportoló? Körüljártuk.