Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Partnerünk

bme_kommedia_logo_sz_h.jpg

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

"A jövő itthon van - nyugtalanító, hogy erről kevesen tudnak"

Kemény Gabriella | 2017.10.18. 15:59 |

Elkészült az eddigi legátfogóbb felmérés a Z generáció munkavállalási elképzeléseiről, ennek kapcsán hívott össze sajtótájékoztatót a BT Hungary ma délelőtt. A következő tíz évben is rengeteg fiatal tervez külföldi munkavállalást – derül ki a Medián által készített országos felmérésből. A kutatás szerint a 14-25 közötti generáció prioritása a fizetés, utána pedig a biztos munkahelyet és annak hangulatát tartják a legfontosabbnak.

Forbes: tele az ország jó sztorikkal, de ez nem jelenti, hogy minden oké

Kemény Gabriella | 2017.09.28. 12:13 |

Forbes Magyarország: a magazin, amit több mint 17 ezren adnak el, és amelynek értékrendje a vállalkozó – és piacpárti szemléletmódban gyökerezik, miszerint kreativitással, szorgalommal és hittel sikert lehet elérni, még Magyarországon is. Galambos Márton, a Forbes főszerkesztője is hasonló elvek mentén került a magazin élére: a 2013-as indulás óta segít megmutatni azokat, akik jobb hellyé teszik az országot. A kerekasztal beszélgetés alkalmával arról kérdeztük, hogyan lett újságíró, hogyan zajlott a casting, mitől működik a Forbes és honnan jönnek a sikersztorik?

Kiderült, milyen mesékből tanulnak a gyerekek

Kemény Gabriella | 2017.09.25. 10:06 |

Bár a szülők, illetve az óvó - és tanárnénik/bácsik ősidők óta az állatmeséken keresztül próbálnak morális üzeneteket eljuttatni a gyerekekhez, egy új tanulmány szerint ehhez emberi szereplőkre van szükség. Mi a helyzet az emberi tulajdonságokkal felruházott állatszereplőkkel, és az embereket hogyan ábrázoljuk helyesen? Van, amit a Disney végre jól csinál? A Jégvarázst  például a pszichiáterek is ajánlják, de van még hova fejlődni a szereplők sokféleségének terén.