Szeretnéd, ha tízezrek olvasnának?

Érdekel a média vagy a kommunikáció világa, és szeretsz írni? Fejlődni szeretnél? Profi csapatunkban megteheted. Ha írnál ide, írjál ide!

Rólunk

A nyomtatott sajtó haldoklik, de már a podcastnak is leáldozott. A tévé felköltözött az internetre, az internet meg bele a tévébe. Mi jön még? Keressük a válaszokat.

Impresszum

Partnerünk

bme_kommedia_logo_sz_h.jpg

Meetupunk helyszíne

kuplung.png

 

A Média 2.0 Meetup rendszeres előadássorozat kommunikációs, illetve médiás témákban. A korábbi és a friss meetupokat itt találja.

 

Szponzorálná az eseményeket? Ide kattintson!

Közösség

Friss topikok

CC

Creative Commons Licenc

Kész csoda, hogy létezik még sajtó Magyarországon

Háhner Petra | 2017.04.21. 14:33 |

Az álhír (angolul fake news) jelenség a tavalyi amerikai elnökválasztás után vált forró témává világszerte. Az elmúlt néhány hétben Magyarországon is központi kérdés lett a dezinformáció és a propaganda, amely eluralta az egyre durvább eszközökkel operáló, kormányérdekeket kiszolgáló sajtót. Van értelme újságot írni ilyen környezetben? Meddig tart az elfogultság, és hol kezdődik a szándékos hazugság? Mit tehet az ügyben a Facebook vagy a Google? Az álhíreket és propagandát terjesztő portálok által teremtett alternatív politikai valóságról szervezett beszélgetést az Auróra és az Eötvös Károly Intézet.

Donald Trump és a média: háború az utolsó leheletig

srd | 2017.04.19. 13:58 |

Az Amerikai Egyesült Államok 45. elnöke több mint két hónapja van hivatalban, és ez alatt az idő alatt megmutatta: egy nem, vagy csak néhány ember fejében létező valóságban él. Nyílt háborúba kezdett a média és az újságírás ellen, miközben országa valódi problémáit csak tovább mélyíti. Összeesküvéssel vádolja azokat a médiumokat, akik itt-ott megszorongatják, ne adj isten, megkérdőjelezik. Eközben soha nem látott számban terjednek álhírek az őt támogatók körében, köréből. Bolond, báb, ördög vagy géniusz?

Red Bull Pilvaker: a mainstream média nélkül is sikerülhet

Somody Evelin | 2017.04.18. 10:00 |

Az országosan ismert és idén már dupla teltházas Pilvaker mögött álló Red Bull felismerte, hogy a direkt marketing korszakénak leáldozott, és ehelyett élményekre van szükség az elköteleződéshez egy márka iránt. A Red Bull Pilvaker történetének másik fontos tanulsága, hogy mainstream médiafelület nélkül is lehet brandet építeni, még akkor is, ha ez egy tízmilliós országban meglehetősen nehéz. Hogy jött a képbe Fluor Tomi, és hogyan fonódott össze karrierje a Red Bullal?