Tejopera is lehetett volna az Esmeralda és a Rosalinda

2016. április 02. 10:32 - Bacsárszki Ágnes

Az Amerikai Egyesült Állomokban már a huszadik század első felében nagyban játszottak a hirdetők. A nagy illatszer- és mosószergyártó vállalatok rádiós sorozatokat szponzoráltak a nyereség reményében, és még a történet folyásába is beleszóltak. Pontosan innen ered a szappanopera műfaj neve, és az…

Tovább
Szólj hozzá!

A sportoló igenis termék, bármilyen csúnyán hangzik

2016. március 29. 08:40 - Háhner Petra

Mi zajlik egy sportszerkesztőségben? Hogyan lesz valaki kommunikáció szakos egyetemistából az olimpia közvetítője? Miből áll a sportmenedzsment és hogyan segítik a hazai sportolókat a sajtósok? Ezekre a kérdésekre kaptunk választ a Sportkommunikáció címmel megrendezett márciusi Média 2.0 Meetupon a…

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása