A magyar zenekarok menedzserei nem vesznek Ferrarit

2016. május 20. 11:47 - David_Kiraly

Az idei évad utolsó Média 2.0 Meetupjára ismét összesereglettek a Kuplungban az érdeklődők, akiknek Gedeon Andrea, a WMMusicDistribution partnerkapcsolati és promóciós menedzsere, illetve Kovács Ákos Dadan, a Supernem és a Fish! menedzsere osztotta meg személyes tapasztalatait a hazai zeneipar…

Tovább
2 komment

Nem véletlen, hogy Finnországban a legszabadabb a sajtó

2016. május 18. 08:17 - Turzó Lívia

A szabadság határtalannak tűnhet az internet világában: információdömping mindenről, mindenhonnan és azonnal. A sajtószabadság témája mégis folyamatosan terítéken van, és a távolból aggódva figyeljük, ami Ázsiában vagy a közel-keleti régióban történik a média teljes monopolizálásával és az újságírók…

Tovább
5 komment

Itthon is egyre több a cikknek álcázott hirdetés

2016. május 17. 11:43 - Háhner Petra

A natív hirdetés most az egyik legdivatosabb kifejezésnek számít a marketingben, így az idei Media Hungaryn sem lehetett kikerülni a témát. Már a legnagyobb hazai szerkesztőségekben is felütötte a fejét ez a hirdetési forma, de mitől lesz jó egy natív hirdetés, és kinek a feladata megírni? Több…

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása