Tradíció és menőség: magyar brandek útja az ötlettől a hírnévig

2018. február 26. 09:19 - Somody Evelin

Gumitalpú dorgo, habos kakaó és gyanta füst. Egyikről sem gondolnánk, hogy egy-egy csúcskategóriás márka alapköveiként szolgálhatnak, pedig pont így történt ez a Dorko, a Cserpes Sajtműhely és az Ilcsi Szépítő Füvek esetében. A három márka képviselői (Tolnai Viktória, Cserpes István és Molnár…

Tovább
Szólj hozzá!

Belefér a bérek kiteregetése a vállalati márka építésébe?

2018. február 05. 09:11 - Média 2.0

Egyre több vállalat szeretne vonzó munkaadóként megjelenni a tehetséges fiatalok és a legjobb szakemberek megnyerése és megtartása érdekében, de mik az Employer Branding alapszabályai? Erről szervezett beszélgetést az Independent Media Education Center (IMEC) az őszi kurzusaikat lezáró oklevélátadó…

Tovább
2 komment