Legyünk hálásak a panaszkodóknak

2018. július 24. 12:36 - Topolay Gábor

Az ügyfélpanasz ajándék – így foglalható össze legtömörebben Vas Dóra új könyve, amely a public relations egy itthon enyhén elhanyagolt, de annál fontosabb területét, az ügyfélpanaszok kezelését vizsgálja. A Királyok vagy zsarnokok - Ügyfélpanasz 2.0 laza, talán kicsit tömény írás, de a cégvezetőknek és a vállalati szektornak kötelező olvasmány.

Tovább
3 komment

A cél a márkánk megerősítése

2018. június 08. 13:11 - Topolay Gábor

A stratégiai célunk a márkánk megerősítése - mondta a Média 2.0-nak Szigeti Péter. A 24.hu főszerkesztője szerint a portál erősíteni fog a mozgóképek terén, egyre tudatosabban igyekszik kihasználni a Google- és a Youtube-adta lehetőségeket. A Facebookot remek forgalomterelőnek tartja, de szerinte nem lehet rajta márkát építeni. Szigeti elmondta: nem nőtt a kormánykritikus sajtótermékek egymás iránti szolidaritása az elmúlt években, a bezárt Magyar Nemzettől ugyan érkezett újságíró, de nem vettek át csomagban kollégákat. 

Tovább
6 komment

A pr-es egyszerre mediátor, pszichológus és stratégiai vezető

2018. április 24. 12:36 - Somody Evelin

A PR nem kivitelezői munka, hanem stratégiai szintű irányítási tevékenység. A Média 2.0 áprilisi meetupjának előadói szerint a hazai pr-oktatás nem megfelelő, a diákok hiányos alapismeretekkel érkeznek a pályára. Az oktatásnál is fontosabb lehet azonban a kulturális tudás, a társadalmi konszenzust sértő elképzelés krízist okozhat. A pr terhelhetőséget, sokoldalúságot és széles körű alapműveltséget vár el a pályakezdőktől, a juniorok pedig most több lehetőséget kaphatnak, mint 10 évvel ezelőtt.

Tovább
1 komment

A feliratkozók fogékonyak a youtuberek politizálására is

2018. április 06. 23:43 - Lívia Bartaová

Van keresnivalója a politikai állásfoglalásnak egy divatcsatornán vagy egy stílustanácsadó Youtube-felületén? Hogyan reagál a politikamentes youtuber közönsége, ha kedvencük politizálni kezd? Posztunkban azt vizsgáltuk, elutasítják-e a nézők az eredeti témába nem illő állásfoglalásokat.

Tovább
2 komment

Halálos fegyver és öngyilkosság is lehet a humor a politikai kommunikációban

2018. április 05. 12:55 - srd

Nem egy, nem kettő közszereplő vállalt szerepet a választásra való buzdításban. Ki gondolta volna, hogy ezen a téren Tibi atya nekimegy a Comedy Centralnak? Van egyáltalán létjogosultsága a viccnek a politikai palettán? A blogunknak nyilatkozó szakértő szerint mindenképpen, ám nagyon óvatosnak kell lenni, mert könnyen előfordulhat, hogy óriási koppanás lesz a vége.

Tovább
Szólj hozzá!