Nyilván nem fogunk az Ncore-on hirdetni

2018. december 05. 14:58 - Somody Evelin

Mitől lett olyan sikeres az Aranyélet? Csak a minőség vagy a tudatos kommunikáció is segített? Sikerült-e az HBO-nak utat törni a magyar sorozatok piacán? Sikeresek-e a gerilla kampányok egy már letűntnek hitt műfajban? A sorozat Miklósi Jankája politikai pályára tört, Hollós Endre pedig a Forbesnak adta utolsó interjúját. Az HBO Magyarország kommunikációs vezérkara mesélt ügynökségi meetupunkon arról, hogyan épült fel az Aranyélet kampánya. Szpojlermentes beszámoló a rendezvényről.

Tovább
Szólj hozzá!

A legjobb művésznek is kell a tudatos kommunikáció

2018. november 20. 10:11 - Kemény Gabriella

Hiba azt gondolni, hogy a művészetnek nem kell közönségkapcsolatokat ápolni. Egy ihletett alkotónak ugyan mindig van hely a társadalom szívében, de nem biztos, hogy a művész tudja, merre is van a célközönsége. A legigényesebb alkotások is elsikkadnak, ha nem találják meg a megfelelő kommunikációs csatornát a közönséghez. Mit tehet egy művész, hogy megtalálja a nyilvánosságát és hol lehet a segítségére egy PR- és marketing szakember?

Tovább
Szólj hozzá!

A logó nem a márka szinonimája, hanem a jövője

2018. november 06. 09:42 - Somody Evelin

Mitől lesz jó egy logó? Mitől képviseli hatékonyan a márkát vagy terméket a dizájn? Milyen szempontokat vesz figyelembe a jó szakember, ha vizuális lenyomatot tervez? Olyan alapelveket vettünk számba, amiket ismerve ügyfél oldalról is könnyen behatárolhatóvá válnak az elvárások a kreatív szakember felé.

Tovább
Szólj hozzá!

A blogoknak alkalmazkodniuk kell az uniós ítélethez

2018. szeptember 17. 11:24 - Topolay Gábor

Alkalmazkodnia kell a blogszférának az uniós bíróság ítéletéhez: ezentúl nem lehet csak úgy letölteni a képeket egy oldalról, és saját szerverre felölteni, hanem csak linkelni lehet vagy beágyazni lehet. A blogunknak nyilatkozó szakértők szerint a sajtógyakorlatra nem lesz hatással az ítélet.

Tovább
2 komment