A blogoknak alkalmazkodniuk kell az uniós ítélethez

2018. szeptember 17. 11:24 - Topolay Gábor

Alkalmazkodnia kell a blogszférának az uniós bíróság ítéletéhez: ezentúl nem lehet csak úgy letölteni a képeket egy oldalról, és saját szerverre felölteni, hanem csak linkelni lehet vagy beágyazni lehet. A blogunknak nyilatkozó szakértők szerint a sajtógyakorlatra nem lesz hatással az ítélet.

Tovább
2 komment

Így vezetik meg, és így hagyja, hogy megvezessék

2018. augusztus 23. 09:45 - Lívia Bartaová

Mi zárjuk el magunkat a szabad információáramlástól, vagy elzárnak minket tőle? Félünk ellenvéleménnyel találkozni, vagy csak szeretünk hasonlóan gondolkodókkal együtt lenni? Egyáltalán baj, ha csak egyoldalúan tálalva kapjuk az információkat? A blogunknak nyilatkozó szakértők segítségével próbáltunk utánajárni, hogyan miért zárjuk be magunkat ismeretbuborékokba és miért nem bánjuk, ha minket zárnak be visszhangkamrákba.

Tovább
163 komment

Legyünk hálásak a panaszkodóknak

2018. július 24. 12:36 - Topolay Gábor

Az ügyfélpanasz ajándék – így foglalható össze legtömörebben Vas Dóra új könyve, amely a public relations egy itthon enyhén elhanyagolt, de annál fontosabb területét, az ügyfélpanaszok kezelését vizsgálja. A Királyok vagy zsarnokok - Ügyfélpanasz 2.0 laza, talán kicsit tömény írás, de a cégvezetőknek és a vállalati szektornak kötelező olvasmány.

Tovább
3 komment

A cél a márkánk megerősítése

2018. június 08. 13:11 - Topolay Gábor

A stratégiai célunk a márkánk megerősítése - mondta a Média 2.0-nak Szigeti Péter. A 24.hu főszerkesztője szerint a portál erősíteni fog a mozgóképek terén, egyre tudatosabban igyekszik kihasználni a Google- és a Youtube-adta lehetőségeket. A Facebookot remek forgalomterelőnek tartja, de szerinte nem lehet rajta márkát építeni. Szigeti elmondta: nem nőtt a kormánykritikus sajtótermékek egymás iránti szolidaritása az elmúlt években, a bezárt Magyar Nemzettől ugyan érkezett újságíró, de nem vettek át csomagban kollégákat. 

Tovább
6 komment

A pr-es egyszerre mediátor, pszichológus és stratégiai vezető

2018. április 24. 12:36 - Somody Evelin

A PR nem kivitelezői munka, hanem stratégiai szintű irányítási tevékenység. A Média 2.0 áprilisi meetupjának előadói szerint a hazai pr-oktatás nem megfelelő, a diákok hiányos alapismeretekkel érkeznek a pályára. Az oktatásnál is fontosabb lehet azonban a kulturális tudás, a társadalmi konszenzust sértő elképzelés krízist okozhat. A pr terhelhetőséget, sokoldalúságot és széles körű alapműveltséget vár el a pályakezdőktől, a juniorok pedig most több lehetőséget kaphatnak, mint 10 évvel ezelőtt.

Tovább
1 komment