Tibi atya hitelessége vetekszik a legnagyobb hírportálokéval?

2016. február 19. 09:18 - Lőrincz Csilla

Egy átlagos magyar naponta 86 percet facebookozik, amit csak a nők és az alacsony végzettségűek múlnak felül. Ők gyakran lefekvés előtt is lecsekkolják a legújabb bejegyzéseket, de feltételezhetően ébredéskor is - derült ki a a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülte (MTE) és az NRC kutatásából. A kutatás szerint a leghitelesebbnek gondolt magyar oldalak közé sorolható az Index és Tibi atya Facebook-oldala is.

Elkészült a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülte (MTE) és az NRC kutatása, melynek eredménye megmutatja, hogy hogyan használjuk napi szinten a Facebookot. Például az aktív böngészéssel töltött idő, napi 86 perc, ami hétvégén picit több, hétköznap pedig kevesebb is lehet. A legtöbben várakozás vagy utazás közben unaloműzésként használjuk a Facebookot, és ha már várakozás, akkor ebből azt is tudjuk, hogy főképp okostelefonról jelentkezünk be.

fb_2.jpg

Forrás: ictwatch.com

A legnépszerűbb oldalak

A facebookozók nem csak ismerőseik, vagy egyéb, kifejezetten az oldalra szerkesztett tartalmakat fogyasztanak a hírfolyam görgetésekor: kétharmaduk követ valamilyen internetes portált, blogot. A felhasználók több mint fele olyan Facebookra specializálódott oldalakat lájkol, melyek szórakoztatóak, hírközlőek, vagy akár recepteket osztanak meg.

Tibi atya oldalának népszerűsége messzemenően túllépi a többi követett oldalét, utána következik a Receptneked.hu, a Trollfoci és az I love Magyarország. A leghitelesebbnek ítélt oldalak között az első az Index (18% szerint), de a receptneked.hu és Tibi atya is a leghitelesebbek közé tartozik (12, illetve 10 százalékkal). Érdekesség, hogy a követett oldalak közül a nők többet gondolnak hitelesnek, mint a férfiak.

facebbok_adat.jpg

/Kép forrása: Mte.hu- kutatás /

Egy nap sem marad ki Facebook nélkül

Amint kiderült, az aktív felhasználók köréből csak 8 százalék az, aki heti egy napot átvészelt már Facebook-használat nélkül. A szokásokat, a felhasználói intenzitást és a fogyasztott tartalmak széleskörűségét, jól meghatározza az oldalon eltöltött idő. Ez alapján három fogyasztói típus különböztethető meg: heavy, medium és light. A heavy, ahogy neve is mutatja az intenzív felhasználói kör, ahol felülprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak. Míg a light csapatába főképp férfiak, felsőfokú végzettségűek, illetve a harmincasok tartoznak.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr838397572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2016.02.19. 09:56:07

Mindenegyben blog, a magyar net egyik hónalja..

könyvbolond_konyhatündér 2016.02.19. 16:03:42

Már egy csomó ismerős követését leállítottam, mert állandóan ilyen szemetekkel (Mindenegyben és rokonai
) szórják teli a lapomat, de hát nem lehet kikerülni, mert a végén a fürdővízzel kiöntöm a gyereket is... akkor akár törölhetem is magam.

Bobby Newmark 2016.02.19. 16:19:41

@könyvbolond_konyhatündér: A Facebook tökéletes eszköz arra, hogy az amúgy normálisnak látszó ismerőseid közül kiszűrd az idegesítően hülyéket.

Épeszű ember nem oszt meg még hülyeséggyanús dolgot sem, nemhogy nyilvánvaló faszságot, amit ezek a szabadonébredős meg mindenegybenes faszbarmok.

cortes 2016.02.19. 16:22:16

@könyvbolond_konyhatündér: Abszolút értem miről beszélsz. ... veled érzek {:-)

2016.02.19. 16:49:30

Kíváncsi vagyok a vizsgálat módszertanára.
Nekem mindig be van kapcsolva a Facebook, amikor a szgép is. Ezt mind mérik?
Vagy például erre a cikkre a Face-ről kattintottam, ez minek számít?

2016.02.19. 16:51:29

@könyvbolond_konyhatündér:
ez egy rohadt nehéz kérdés, mert az sem megoldás, hogy magukra hagyod a hülyéket, hogy egymás közt terjesszék a butaságaikat. Nem kergetek illúziókat, nem hiszem, hogy fel tudom okosítani a népeket, de egy-egy szkeptikus, ám nagyon egyszerű, könnyen érthető, kézenfekvő tényekkel alátámasztott érveléssel ha csak egy-két embert elbizonytalanítasz a hülyeségében, az már megérte

hobbitroll 2016.02.19. 20:01:49

"tibiatya" egy seggfej. Nálam kiverte a biztosítékot, amikor a megvert uber sofőr autójáról készült képet kirakta a szar oldalára, és ez a genetikai selejt ezt írta fölé: "Itt volt az ideje. Dicsértessék!" (jan.25, f***búk).
A firkálmány nem is érdekel. Épeszű ember ilyet nem ír. Akkor sem, ha a taxis haverjai bő nyállal orálisan kényeztetik a lepukkant kocsmájában, a pult alatt.

Alick 2016.02.19. 21:32:29

@hobbitroll: az egybites hívő összekeverte a kufárok templomból való kiverésével. :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.02.20. 07:58:11

:0
index/444 ezek hiteles oldalak?
A félhülye szdsz/dopeman szavazók szemében talán, de normális ember szerint Tibi atya tényleg sokkal reálisabb.

pocaklakó minimanó 2016.02.20. 10:00:23

Milyen undorítóan szexista dolog ez a kék-rózsaszín párosítás!!! Hogy tűrhet meg egy gendersemleges index egy ilyen hímsoviniszta dolgot? :)

Thomas Dantes 2016.02.20. 11:50:22

@wmiki: Azon gondolkodtam, ki írhat ilyen hülyeséget. Aztán láttam a nevet...nincs több kérdésem.

Bobby Newmark 2016.02.23. 08:40:41

@Nűnű00: Nem működik. Kb 10 évig próbálkoztam ezzel, aztán feladtam. Ezek hülyék AKARNAK lenni, és azzal meg nem tudsz mit kezdeni.

2016.03.15. 05:34:38

"Csak én bírok versemnek hőse lenni"!
"szeretném magam megmutatni, hogy látva lássanak!"
No a magamutogatás népi betegsége, világméretűre növekedett! Önkritikátlan, szégyentelen emberek elöntik szarral a világhálót! Ezzel kiütve, az esetleg értelmes gondolatokat! Miért tűri el a világ a fasz búgatók monopóliumát?
süti beállítások módosítása