Hogyan lehet gömbölyű idomok, áttetsző fehérneműk és rúzsos ajkak nélkül 18+-os terméket hirdetni? A PornHub kampányversenyének döntős pályamunkái megmutatják! (Figyelem, irodából is megtekinthető tartalom!)
A világ egyik legnagyobb pornóoldala, a PornHub még márciusban tette közzé azt a felhívást, melyben kreatív igazgatót keres. Az állás elnyeréséhez pályázatot írt ki a cég: olyan hirdetési kampányt kell készíteni, mely izgalmas és szórakoztató, de egyben „safe for work", azaz mentes az explicit, felnőtteknek szóló tartalomtól, munkából is megtekinthető.
A győztes a 35 milliós látogatottságú oldal külső kommunikációját irányíthatja egy éven át, miközben busás fizetést is kap. Az álomkarrier reményében több ezer munkahelyén unatkozó, pornófüggő irodista próbált szerencsét, míg végül a PornHub nyilvánosságra hozta a tizenöt döntőbe jutott pályázati anyagát.
A tabudöntögető megoldások között óriásplakátok, szórólapok és videók egyaránt szerepelnek.
Aki eddig visszatartott lélegzettel figyelte a mezőny alakulását, az most már kedvére válogathat az ügyes szójátékok, kreatív és vicces képek között, majd szavazhat kedvencére. Reméljük, hogy a végeredmény mindenki számára kielégítő lesz!