Elkészült a világ első szexhirdetése, amely nem konkrét terméket vagy szolgáltatást, hanem magát a nemi aktust kívánja népszerűsíteni - legalábbis ezt állítja Matus The First, Berlinben élő szlovák alkotó.
A Metropolitan Film Institute egyperces videójában nincs vulgaritás, főszereplői egy ceruza és egy hegyező, a legfőbb üzenete pedig. hogy az ágyban szakítsunk a megszokott, unalmas rutinnal. A 26 éves szerzőnek nem volt más célja a reklámmal, minthogy felhívja a figyelmet annak a veszélyeire, amikor a párkapcsolatokban az együttlétet már csak a megszokás hajtja. Matus The First elmondása szerint a spot a szeretkezés mellett az emberi gondolkodásra, az érzelmek kihűlésére is reflektál.
Ahogy korábban írtunk róla, a szex Public Relations szempontból egyébként igen kényes téma: a Durex kampánya például néhány hónapja hatalmasat bukott a közösségi médiában. Akkor az innovatív óvszermárka arra kérte követőit a Facebookon, szavazzanak, hogy a világ melyik városában induljon el legújabb szolgáltatásuk. A cég azt sugallta, hogy egy mobil alkalmazás segítségével bármikor lehet óvszert rendelni, akár azonnali kiszállítással.
A legtöbb szavazatot egy Batman nevű város kapta, jóval megelőzve olyan nagyvárosokat, mint New York, London vagy Párizs. A szuperhőssel azonos nevet viselő település valóban létezik: egy törökországi muszlim tartomány központjáról van szó, ahol tabu az óvszerhasználat. A probléma elkerülhető lett volna például úgy, ha előre megadnak opciókat ahelyett, hogy a felhasználókra bíznák a városnevek beírását. A szolgáltatást végül sem Batmanben, sem máshol nem vezették be, a Durex szóvivője pedig elmondta, hogy új irányba terelik a cég közösségi médiabeli tevékenységét.