Médiaháború II.: mi fáj Simicskának?

2015. február 06. 15:36 - Sandor Krisztián

Óriási fordulatot vett az Orbán-Simicska háború: egy nappal azután, hogy Simicska Lajos, a legnagyobb jobboldali médiatulajdonos és ex-Fidesz pénztárnok a Népszava-interjúban totális háborút hirdetett a reklámadó-változtatás miatt, lemondott tisztségéről a Magyar Nemzet, a Hír Televízió és a Lánchíd rádió vezetősége. Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet főszerkesztője, a Hír Televízió elnöke, Gajdics Ottó, a Lánchíd Rádió főszerkesztője, Élő Gábor, az Magyar Nemzet online felületének főszerkesztője, Szikszai Péter, a Hír Televízió vezérigazgató-helyettese, valamint Csermely Péter és Szerető Szabolcs, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettesei "lelkiismereti okokra" hivatkozva nyújtották be felmondásukat.

RTL-ről lepattant, Simicskánál betalált

Ha nagyon messzire akarnánk visszamenni az előzményekben, akkor ez az egész úgy kezdődött, hogy a Fideszben kitalálták a reklámadót, célpontjában elsősorban az RTL Klubbal. Az adó korai inkarnációjában sávos jellegű, a legfelső kulcs 40%-os, amit csak a német kertévének kell fizetnie, illetve félmilliárd forint bevétel alatti médiumok adómentességet élveznek. Erre az RTL Híradója átkapcsolt kormányszopató üzemmódba, és ott ütötte a Fideszt és a kormányközeli oligarchákat (Mészáros Lőrinc, Andy Vajna és társaik), ahol csak érte. Érdekesség, hogy Simicska Lajost mindössze egyszer említették, akkor is csak Mészáros Lőrincnek adott kölcsöne miatt.
Mostanra egyértelművé vált, hogy a tulajdonos Bertelsmann-vállalatcsoport személyében túl nagy kutyába kötöttek. Már egy ideje beszélik, hogy a kormány a háttérben békülne a csatornával, ráadásul egy esetleges uniós perben is elkaszálták volna a törvényt, ezért visszavonulót fúj. Amint kilépett az országból Angela Merkel, Lázár már jelezte is, hogy egykulcsossá tehetik a reklámadót, egységesen 5%-kal, ami bevételtől függetlenül mindenkire érvényes, hogy tartsák az előirányzott bevételi tervet. Ez a módosítás pedig a Simicska-birodalomnak okozna komoly veszteségeket. Már a reklámadó korai szakaszában nyomokban kormánykritikus hangot ütött meg a Magyar Nemzet és a HírTV, de a mostani szisztéma szerint többszörösét kéne adóznia az eredetinek, így személyes támadásnak vette, ezért hirdette meg a totális médiaháborút (nem feltétlenül a demokrácia veszélybe kerülése miatt).

Még közebb közmédia

Emellett szintén fájó pont a Simicska-médiabirodalomnak, hogy a kormány még kormányközelibb kormányközeli médiabirodalom építésébe vágott bele. A rohamtempóban felduzzasztott közmédia indulását március 15-ére tervezik - hogy ez mennyire reális, az nagy kérdés -, és az állami kommunikációt, tehát a reklámot és propagandát is ide csoportosítják át. Még január közepén hívta össze Orbán a jobboldali médiumok szerkesztőit, hogy elmondja, ezentúl ne számítsanak az állami hirdetésekből származó bevételekre. A vs.hu szerint akkor a most felmondottak közül Gajdics Ottó, Liszkay Gábor és Élő Gábor, tehát a Lánchíd Rádió és a Magyar Nemzet print és online főszerkesztői is jelen voltak, a Heti Válasz és a Demokrata vezetőivel kiegészülve. Kíváncsiak vagyunk, hogy mi hangozhatott el abban a szobában Orbán Viktor szájából, hogy utána ezek az emberek kihátráljanak Simicska mögül és átpártoljanak a "másik oldalra".



114 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr327146663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_most_ 2015.02.06. 17:01:15

@KovA: létszik soha se volt céged, fizess te 50%-os adót a bevétel után, asszem nyivákolnál rendesen, idióta :D

Exploiter 2015.02.06. 17:07:03

Olcsó szórakozás, de én élvezem.

Öljétek egymást, ne fogjátok vissza magatokat.

mikka 2015.02.06. 17:07:09

Van az az összeg amiért a Simicska félék hirtelen kormánykritikusok lesznek, vagy baloldaliak. A helyzet az hogy bárki vállalja el a szerkesztői , vezetői feladatokat már eleve nem lehet objektív és pártatlan újságíró. Miért? Mert nyilvánvaló hogy Simicska pusztán a gazdasági érdekeltségeit próbálja védeni a médián keresztül, és aki ebben újságíróként részt vesz az nem hiteles, objektív újságíró. Elhiszem én hogy kell a kenyér, meg cipő a gyerek lábára..de ilyen árat egy magára valamit adó újságíró nem fizet meg.
Elnéztem hogy a Közgép hogyan gazdagodik, elnéztem mert van az a magyar nemzeti érdek hogy magyar vállalkozó keressen pénzt, amit aztán itt is fektet be, mindannyiunk hasznára. Simicska egy végtelenül buta és ostoba ember. Ha nem az lenne akkor változtatott volna, eladja jól menő érdekeltségét a médiában és más vizekre evez szépen csöndben. Nem, ö nem ezt tette. Az az ember akinek a neve egyet jelent a korrupcióval inkább kinyitja a száját és még hangosabban követeli a még több pénzt. A kérdés legitim. Mennyi az elég Simicska úr???? Mennyi??? Mennyibe kerül magyarnak lenni???? Valaki köpje már le ezt a felfuvalkodott dagadt, kapzsi, köpönyegforgató faszt.

mikka 2015.02.06. 17:09:46

Mielőtt bárki is elkezdene Viktorozni..ez az eset nem mutat mást mint integritást és állhatatosságot. Miért? Mert nem enged Orbán vagy a kormány a rendszerváltozás egyik nagy nyertesének olcsó piti zsarolásának. Ha adót kell fizetnem akkor alátok teszek.. Ugyan már Simicska Lajos..magadnak ártasz.

vajdasagi 2015.02.06. 17:15:21

@_most_: És nem is az a fő baj, hogy EGY cégnek mekkora az adója: a fő baj az, hogy ha valaki nem tetszik a kormánynak, akkor azt jól megadóztatja. Ez mélyen ellentétes a haza érdekeivel. Ez a hatalom gátlástalan kihasználása önző célokra. Amikor a kormány az adókulcsokat korbácsként használja, az csak egy picit jobb annál, amikor a rendőrséget vagy a NAV-ot politikai megrendelésekre használja. Persze még ez is még mindig jobb annál, amikor az oroszoknál bebörtönzik az ellenzékieket (ezt a szintet még eddig nem láttuk itt). De az elv azonos, csupán szintek vannak.

Amúgy a szektorális adók önmagukban is károsak. De ezt persze majd 20-50 év távlatában fogjuk érezni. A fő baj az előző.

csak egy néző 2015.02.06. 17:16:42

@mikka:
":) olyan szép ez a nap..
Az összes köpködő fidióta szarházi bekussol egy időre. Már alig várom hogy egymás torkának essenek..mert az következik."
Ismerős, kiskancsó?

_most_ 2015.02.06. 17:21:58

@mikka: lol, átláthatóság, hülye vagy, össze vissza variálják az adókulcsokat, attól függően éppen kit akarnak éppen zsarolni :D

mikka 2015.02.06. 17:22:55

@csak egy néző: Én magyar vagyok és adófizető. Nincs bajom az oroszokkal, szeretnék velük kereskedni. Nem szeretném ha az adómból segélyeket osztanának. Nem szeretném ha Brüsszel diktálna bármilyen kérdésben amely nemzeti hatáskörben van. Nem szeretnék USA - EU kereskedelmi egyezményt. Nincs devizahitelem de szeretném ha a Magyar Köztársaság legfelsőbb bírósága nem EU tanácsadásra várna,hanem kijelentené hogy a deviza alapú hitelezés semmis és csalás.Szeretném ha cigányság problémáiról nyíltan beszélnénk, velük, róluk. Szeretném ha a médiában valóban lenne független, pártatlan szereplő. Jelenleg egy sincs. Igen, nekem az egyetlen hiteles választás a jelenlegi politikai palettáról Orbán Viktor. A kiskancsó szívesen szétbaszná a fejedet bárhol bármikor.

mikka 2015.02.06. 17:25:03

@_most_: Szarok rá hogy melyik külföldi cég fizet nagy szektorális adót. Én akarok végre kevesebbet fizetni. Ehhez viszont az kell, bármilyen kormány is legyen, hogy az államadósság csökkenjen és a segély alapú társadalom megszűnjön. Nem vagyunk egyenlőek, soha nem is voltunk és nem is leszünk azok. Azt hiszem ezt a veszprémi ellenzéki jelölt is így gondolja :) Mert így helyes.

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 17:28:14

@mikka: Szerintem ennek a dolognak az az oka, hogy Simicska kezében túl nagy médiaszelet összpontosult.

mikka 2015.02.06. 17:28:57

Bármilyen kormányt támogatok ha az állami feladatok közt csak ennyi szerepel:

Honvédelem
Igazságszolgáltatás
Rendvédelem

Minden más fölösleges.
Nem akarok fizetni érte.
Ebben az országban több a potyautas mint a fizető. Nem akarom finanszírozni az utazásukat az élet nevű vonaton.

mikka 2015.02.06. 17:30:01

@♔bаtyu♔: az ok az hogy Simicska egy buta kapzsi faszfej, ennyi és nem több.

Pop40 2015.02.06. 17:30:21

@mikka: Ejnye, elvtárs. Valahogy akkor nem volt bajod Simivel, mikor puszipajtások voltak a felcsúti beteggel:-)
Akkor nem zavart, hogy korrupt, csak most, mikor ekézi Viktorkádat?

mikka 2015.02.06. 17:32:11

@Pop40: olvastad amit írtam? Mert ha igen akkor megérted hogy miért nincs bajom a Közgép gyarapodásával. Miért? Mert magyar bazdmeg azért, mert a mi kutyánk kölyke ha úgy tetszik. Tudod amíg a Strabag nyert és osztott vissza az SZDSZ zsidótagozatának az kurvára zavart. Miért? Mert idegenek nyerészkedtek rajtunk. Egy magyart inkább elviselek. Érted?

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 17:34:37

@mikka: Igen, ez érdekes, hogy a ballibsiknek mindegy, hogy valami magyar tulajdon. Pedig szerintem Gyurcsány nem járt volna így, ha növeli a magyar tulajdonok arányát.

aleb19 2015.02.06. 17:34:59

ez jo nagyon jo ...csak hatradolunk es nezunk mint a moziban, amig ezek szanaszet szivatjak egymast ez jobb lesz mint mikor horn elkuldte gyurcsotanyt a picsaba

ui:ez az eset jol peldazza a reteklub hatalmat

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 17:37:18

@aleb19: Igen sajnos. Orbán valahol jó helyen kapirgált amikor szerette volna lecsavarni.

profilo 2015.02.06. 17:37:20

Mekkora balfasz ez a Simicska.
Mondatait,nyilatkozatait hallgatva a drága jó Stadler Józsi bácsi jut eszembe.Simi is akkorát bukik majd mint ő.

:)

mikka 2015.02.06. 17:38:17

@♔bаtyu♔: nézd ez nem rakéta tudomány. Anyám évtizedes szocialista szavazó volt. Abban a pillanatban hogy csak és kizárólag EU - külföldi érdekeltséget képviselt az MSZP elfordult tőlük. Göncz Kinga egy személyben többet ártott az MSZP-nek mint bármi más. A szocialisták ha megtanulnának nemzetként és nemzetben gondolkodni akkor gyarapodnának. Nekik a patriotizmus, a nacionalizmus szitok szó.. Pedig ha valaki jár a világban, nyitott szemmel persze, akkor azt tapasztalja hogy a mi kis mély-magyarjaink a picsában sincsenek a brit a holland vagy az USA nacionalista mindennapjaihoz képest.

Pop40 2015.02.06. 17:38:53

@mikka: Nem, nem értem. Nekem tökmindegy, milyen nemzetiségű lop meg, ha meglop. Egészen hülyének kell ahhoz lenni, hogy valakit azért ne zavarjon egy lopás, mert "magyar" az illető tolvaj.

Magyar seggbe magyar lófaszt.
Ha neked ez kell, élvezd.

csak egy néző 2015.02.06. 17:47:21

@mikka:
Waoooh, csak nem bírkozószart reggeliztél, fidióta?
Mit szólsz, hogy legecizték a gazdád?

mikka 2015.02.06. 17:49:54

@csak egy néző: ahogy mondtam
szivesen szétbaszom a fejed bárhol bármikor

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 17:51:46

@mikka:

Itt azért kialakult egy nagyon határozott nemzeti vonal. Itt már nem is jobb-balliberális háború van, ami nagyon szerencsés, hiszen a vita már nem az, hogy liberális vagy illiberális, antiszemita vagy demokrata, hanem az, hogy a bevándorlókat milyen méretekben korlátozzuk, a cigányok integrációja, azaz valódi viták folynak Orbánék és a Jobbik között.

Orbánékat én azért látom amúgy életképesnek, mert nem egy álvitába folynak bele a ballibsikkel, hanem valódi vitába a jobbikkal.

Azaz Orbán tisztán látja honnan veszélyeztetik.

mikka 2015.02.06. 17:51:46

@Pop40: pedig egyszerű, sokkal jobb nekem ha te keresel 100 millió forintot és Günter alsó Ausztriából. Ki mondta hogy meglopnak? Én nem mondtam hogy a Közgép lopja a pénzt. Megnyerte a pályázatot, elvégezte a munkát, kifizették. Ennyi, és igen, ez sokkal jobb mintha egy idegen nyerte volna.

sanyix 2015.02.06. 17:52:45

@csak egy néző: csak így tovább, nagyon felidegesítetted a fidióta hazaárulót :)

Libsi seggbe cigány lófaszt 2015.02.06. 17:53:29

@Pop40: Igen, én is egyetértek veled. Én is azt szeretem, ha nem érdekel a nemzetiség.

mikka 2015.02.06. 17:54:35

@♔bаtyu♔: Szívesen leülnék vele beszélgetni mert jó néhány dolgot elbarmolnak. Ahol lehetne sietni ott nem teszik, ahol meg várni kellene ott rohannak. Ostoba, pitiáner hibákat vétenek. Ha van befolyásod egyeztess egy időpontot nekem légyszives.

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 17:55:45

@mikka: Nekem az égvilágon semmiféle befolyásom nincs.

Itt hiszi csak pár ballibsi, hogy a Fidesz székházból írok:)))

mikka 2015.02.06. 17:56:16

@♔bаtyu♔: tartsd a frontot, később jövök :)

mikka 2015.02.06. 17:57:29

még mielőtt megyek :)

Az fáj a Simicskának hogy demokratikusan , mindenkinek fizetnie kell???? Ez az Orbán bűne?? :)))

csak egy néző 2015.02.06. 17:58:08

@mikka:
Mi van macskajancsi elfogytál, most próbálod erőből?
Nagyon a lelkedre vetted, hogy kiderült, hogy egy geci a gazdád?

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 17:58:19

@profilo: Szerintem is. Lsd. Tasnádi. Mekkora haver volt, a ballibsiknek aztán talán már el is rohadt a sitten.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.02.06. 18:00:51

@mikka: Nahát, előjött a kultúra. Igaz, hogy kora kőkori kultúra, de kultúra.

ogli dzsí 2015.02.06. 18:02:01

kurva jól nyomja orbán, megint 3/3-a lesz 2018ban

csak egy néző 2015.02.06. 18:04:13

@♔bаtyu♔:
" Tasnádi. Mekkora haver volt, a ballibsiknek aztán talán már el is rohadt a sitten."
Azt ugye tudod, hogy kinek volt útban az üzleti, akarom mondani a maffia bandában és, hogy miért is van olyan sokat sitten?

Pop40 2015.02.06. 18:05:54

@mikka: "Megnyerte a pályázatot, elvégezte a munkát, kifizették. "

Jah, nyilván azért nyerte meg, mikor még jóban volt Vityával, mert ő volt a legjobb jelölt.:-D
Mellesleg Mészáros, Lézer, Szargyártó, Rogán, meg a többi se lopja a pénzed?
Mert nekem pont tökmindegy, Rogán épít e belőle palotát magának, vagy alsó-ausztriai Günther.

@Libsi seggbe cigány lófaszt: mondjuk inkább úgy, hogy tolvajoknál nekem nem metség, hogy magyar. Sőt, sokkal inkább súlyosbító körülmény.

@♔bаtyu♔: örülj neki, hogy a kedvezőbb esetet tételezték fel rólad: hogy legalább nem ingyen vagy ennyire kretén
;-D

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:07:25

@Pop40: Te ingyen vagy ennyire kretén?

Pop40 2015.02.06. 18:08:38

@ogli dzsí: az biztos.
csak reménykedjen, hogy abban a 3/3-as cellában egyedül ül majd, és nem raknak be mellé 2-3 kancigányt játszani.

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:09:13

Kató néni (Ihos) lebukott az indexnél:))))

A veszprémi Jobbik rendezvényén lép fel.

Na most van vége a ballibsi oldalnak:))))

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:09:49

@csak egy néző: Szerintem Simicskának is megvan már az utódja.

csak egy néző 2015.02.06. 18:10:46

@♔bаtyu♔:
"A kilencvenes évek közepén Tasnádi Péter biztonsági cége őrizte a józsefvárosi piacot, ám időközben megjelent a színen az akkoriban vállalkozóként tevékenykedő Pintér-érdekeltségű Preventív Kft. is. Tasnádi elmondta, hogy Pintér tárgyalást kezdeményezett vele a piac védelmének megszerzéséért, ám az nem járt sikerrel. Pintér Sándor azt nyilatkozta, hogy soha nem találkozott Tasnádival, utóbbi viszont kijelentette: az ominózus tárgyalásról „rendvédelmi feljegyzés” is készült. Tasnádi közölte: „több tanú is állította, hogy ott voltak olyan beszélgetéseken, amikor Pintér azt mondta, hogy el kell venni a Tasnáditól a piacot. Ezt Láposi Lőrinc volt rendőri vezető is megmondta.”

Tasnádit 1999 szeptemberében, a Ferihegyi repülőtéren őrizetbe vették, majd annak leteltét követően előzetes letartóztatásba helyezték. Önbíráskodással, súlyos testi sértéssel, adócsalással, sikkasztással, lőfegyverrel való visszaéléssel, valamint bűnszervezet létrehozásával gyanúsították. A Legfőbb Ügyészség 15 évi fegyházbüntetést kért Tasnádira, akit végül - jogerősen - 4 és fél évi börtönre ítéltek. Tasnádi Péter 1999 szeptemberétől (eddig) összesen mintegy 8 évet töltött rácsok mögött. Jelentős részét jogerős ítélet nélkül. Egy közeli ismerőse szerint: „amíg Pintér irányítja a rendőrséget, addig bérelt helye lesz a Venyige utcában”…

A két esetnek bizonyára nincs köze egymáshoz. Csupán a véletlen műve…

Vagy nem?"

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:11:35

@csak egy néző: Engem nem kell ebben az ügyben meggyőznöd.

Pop40 2015.02.06. 18:11:42

@♔bаtyu♔: én ingyen vagyok nem kretén. Rólad meg azt hittem, hogy pénzért vagy kretén. Ezek szerint nem.:-D

Örülök, ha segíthettem feltérképezni, hova lődd be magad:-)

csak egy néző 2015.02.06. 18:13:21

@♔bаtyu♔:
"Szerintem Simicskának is megvan már az utódja."
Csak nem Tiborcz és Mészáros?

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:14:34

@Pop40: Én is ingyen vagyok nem kretén. Rólad én soha nem hittem, hogy te pénzért vagy ennyire kretén, mert tudom, annyire még a ballibsik sem ostobák, hogy fizetnének ezekért a baromságokért:))))

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:17:24

@csak egy néző: Ennyire én nem vagyok bennfentes. Csak gondolom, ha valaki megy, akkor másvalaki jön. Persze ismétlem, az én tippem az, hogy Orbán egyszerűen sokallta Simicskát, Simicska kezében túlságosan nagy falat média összpontosult.

Amúgy is, ha a kezében van a közszolgálati, ráadásul a hatalom is stabilnak tűnik, minek a párhuzamos média.

Ad Dio 2015.02.06. 18:18:42

Ez az egész végtelenül szórakoztató :-).

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:21:44

@Ad Dio: Ez is az, kurvajót röhögtem. A de stíluson is.

Nem bottal verte Isten a cigánybűnözőt
nemzeti.net/l.php?u=2823530

csak egy néző 2015.02.06. 18:25:13

@♔bаtyu♔:
Tudod azért veszélyes ez a játék, mert Simicskánál senki sem tud többet a mocskos dolgaikról.

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:30:22

@csak egy néző: Ez az égvilágon semmit nem jelent.

1. 2018 még igen bő 3 év.
2. Van egy elég jelentős jobbos tábor, aki semmiképp nem szavaz ballibsi politikusra (mint pld. én).
3. Majd nézd meg mi lesz itt 2018-ban, amikor Orbánék már 1017-től öntik a pénzt és ráadásul most van is honnan.

csak egy néző 2015.02.06. 18:32:40

@♔bаtyu♔:
azért, ha Simicska borítaná a bilit és kiderülne a sok disznóságuk, lehet, hogy apadna egy pöttyet a szekta tagsága.

Pop40 2015.02.06. 18:36:16

@♔bаtyu♔: Kiscsillag, felsoroljam azokat a baromságaidat, amiket csak az utóbbi pár napban összeirkáltál?:-)

zobod 2015.02.06. 18:37:48

@csak egy néző: feltéve, hogy van egyáltalán ilyen bili, az alighanem rá is borulna.

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:43:12

@csak egy néző: Nem apadna, mert a "szekta" jobbos. Most attól szerinted mi változna, ha kiderülne, Simicska pénzelte a fideszt. Mindenki ballibsi lenne? A fenét, hiszen ahhoz eleve fideszesnek kellene lenni. De fideszes kevés van, hiszen ez azt jelenti, hogy benne vagy a fideszben, azaz tag vagy. Persze azok sem lépnének ki ettől.

Te sem lennél attól jobbos, hogy kiderült egy csomó ballibsi korupció.

Na most én itt az elkötelezettekről beszéltem, azokról, akik soha nem szavaznak át a másik oldalra. Akiket én munkásőröknek szoktam hívni. (Most tökmindegy, hogy nem azok, de a lényeget érted).

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:44:26

@Pop40: B+, hol voltál te idáig? Sorold ha akarod, bár szerintem senkit nem érdekel Kiscsillag:)

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 18:48:16

@csak egy néző: Na itt van igen jól összefoglalva, szerintem az indexes ezt meg sem közelíti:

nemzeti.net/l.php?u=2823542

Pop40 2015.02.06. 19:23:08

@♔bаtyu♔: sajnos nekem is van egy ilyen gyanúm...:-DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 19:30:50

@KovA:

"Igazából azt sem értem, hogy a sávos adózás miért diszkriminativ ?"

Igazából azt nem értem, miért helyeslik a sávos reklámadót azok, akik tapsikolnak az egykulcsos szja-nak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 19:32:41

@mikka:

"Van az az összeg amiért a Simicska félék hirtelen kormánykritikusok lesznek"

Ahogy az az összeg is volt, amely miatt az RTL kormánykritikus lett. :D

sanyix 2015.02.06. 19:58:20

@ogli dzsí: sőt, az 5/3 is meglesz.
@♔bаtyu♔: te még mindig nem vagy jobbos, hanem egyszerű szélbalos bolsi vagy.
Magyarországon nincs is jobbos párt mert az elvtársaid a 40-es évek végén kiirtották mindet. Attól meg hogy a fütyisz jobboldalinak mondja magát, nem lesz kevésbé baloldali :) tudod ez olyan mint amikor az azonosító nélküli rendőröket használók "liberális" és "demokratának" hívják magukat ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 20:19:54

@sanyix:

"Magyarországon nincs is jobbos párt mert az elvtársaid a 40-es évek végén kiirtották mindet."

Te olyan hülye vagy, hogy az már nagyon fáj - sajnos nem neked.

sanyix 2015.02.06. 20:24:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: akkor tessék cáfolj hiszen te úgy is mindent tudsz :)
Mondj egy magyar említésre jobboldali pártot!

sanyix 2015.02.06. 20:26:52

@sanyix: jav: Mondj egy magyar említésre méltó jobboldali pártot! (természetesen a jelenben)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 20:38:17

@sanyix:

Nem mondok neked semmilyen "magyar említésre méltó jobboldali pártot", hiszen te már eldöntötted, hogy ilyen nincs. Nem akarlak meggyőzni.

sanyix 2015.02.06. 21:00:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szóval kitérőválasz. Gondoltam hogy nem tudsz, megint csak hülyén próbálsz okoskodni :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 21:05:44

@sanyix:

Pusztán arról van szó, hogy téged nem kívánlak meggyőzni. Hogy aztán te ebből miféle következtetéseket vonsz le, az a te dolgod, engem nem érdekel.

dr kíváncsivagyok 2015.02.06. 21:11:39

A most " lelkiismereti okból "felmondott fomediások személyében megvannak az új állami propaganda média vezetoi !

sanyix 2015.02.06. 21:16:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hát nehéz is lenne meggyőzni, hogy nem tudsz egy példát sem mondani :) Csak beszóltál ahogy szoktál, tudatlanul.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 21:16:55

@sanyix:

Magasról teszek arra, mit gondolsz rólam. :)

sanyix 2015.02.06. 21:17:02

@dr kíváncsivagyok: csak kérdés hogy a jelenlegi vezetőket hova fogják "buktatni". Bár biztos nekik is kreálnak valami jó zsíros "munka"helyet.

sanyix 2015.02.06. 21:18:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azt nem is írtam le mit gondolok rólad, csak megállapítottam mit csinálsz :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.06. 21:19:52

@sanyix:

Azt írsz le vagy állapítasz meg, amit akarsz, leszarom. :)

Pop40 2015.02.06. 21:27:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem mondok neked semmilyen "magyar említésre méltó jobboldali pártot", hiszen te már eldöntötted, hogy ilyen nincs. Nem akarlak meggyőzni."

Tényleg mondhatnál egyet, engem is érdekelne a téma:-)
Mert sajna én se nagyon látok olyat.

totalnick 2015.02.07. 00:28:04

@mikka: a posztban is írják, hogy nem az adófizetéssel van a baj. Orbánék új jobboldali médiát építenek (többek között új hírcsatornával) és minden állami hirdetéspénzt ide fognak irányítani. Tehát a Simicska birodalom kivéreztetése már januárban eldőlt. Az, hogy ezek után még a civil szférából befolyt hirdetési pénzeket is megadóztatná csak az utolsó csepp lehetett. De mint SImicska elmondta 2014 áprilisa óta nem nézet jó szemmel, hogy Orbán megőrült. Az addigi ámokfutásban partner volt, mert élvezte ahogy a posztkomcsikat kisemmizik, de aztán a fideszes szarháziak elkezdték a saját diktatúrájuk felépítését. És ebben nem hazudik Lajos, hisz tudva levő, hogy valóban megtört a barátság 2014 tavaszán. Szóval nem kell úgy beállítani, mintha most ez az 5% lenne az indok.

Lajos Csánó 2015.02.07. 06:52:51

@KovA: Érdekes a felfogásod!"A sávos adózás miért diszkrimanitiv"? Az egykulcsos SZJA-l arra hivatkoznak,aki többet keres az így is többet fizet!

Lajos Csánó 2015.02.07. 06:56:27

@mikka: A Fidesz ő tartotta életben!A többit tedd hozzá!

Lajos Csánó 2015.02.07. 07:01:32

@♔bаtyu♔: Érdekes Gyurcsányt is támadtátok,pedig ő is magyar vállalkozó!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 07:02:06

"Ön szerint miért mondtak le a lap vezetői?

Mondtam az előbb. Nagyon jól tudom, miről van szó. Orbán egy geci.

Mármint hogy azt gondolja, Orbán Viktorék vették rá a lapvezetést, hogy hagyják el a lapot?

Maga szerint mi más történhetett itt? Mondom, le is írhatja, Orbán egy geci."

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 07:04:41

@♔bаtyu♔: "amikor Orbánék már 1017-től öntik a pénzt és ráadásul most van is honnan. "
- Mi van kishülye? Orbán már Árpádházi király lett nálad?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 07:06:21

@♔bаtyu♔: "Itt hiszi csak pár ballibsi, hogy a Fidesz székházból írok:))) "
Nem onnan írsz, hanem a Miniszterelnöki Hivatalból.

igazi Ténytár 2015.02.07. 08:17:37

@Gyorgy Nagy: BAYER ZSOLTROL eleg ez a 3 hir!

Ugyanis ezt a 4 dolgot hozta elő Simicskaval kapcsolatban:

1, nem véletlenül barátai az árulók (madarat tolláról)
2, az adó a baja Simicskanak és fuj,
3, mennyi pénz nem elég neki
4, illetve elment az esze.

Nezzuk akkor sorba hogy BAYER CSAK MAGÁBÓL INDULT KI!
_____________
1, "Én igazán jókor váltottam"
nol.hu/archivum/archiv-58249-42371

Bayer Zsolt, a Fidesz egykori szóvivője, lapunk publicistája (1993 szeptemberétől 1994 decemberéig) az Adalékok a nagy Fidesz-leleplezéshez című cikke, 1994. október 21-én a Népszabadságban:

"Most biztosan nem kéne megszólalni. Mert hát kit érdekel az egész? Kaptak öt százalékot, éppenhogy becsúsztak a parlamentbe... Fidesz? Ugyan kérem!

Azután meg, én igazán jókor váltottam. Éppen jókor.

_____________
2, "Elmentem, elmentünk. Szlovákiába. Ott alapítottam, alapítottunk céget, ott adózunk, 19 százalékot, egy percenttel sem többet. S szlovákiai cégünk nevére vettük az autónkat, mert bizony, így milliónyi forintot lehet megtakarítani."

valasz.hu/publi/roman-ciganyok-szlovak-magyar-dzsi

A két eset ugyanaz, a magyaré, aki drága kocsiját szlovák rendszámmal, és a román romáé, aki háznépét francia tájon futtatja.
______________
3, 2002. október 9., szerda 21:05

Ismeretlen tettes ellen gazdasági és pénzügyi visszaélések miatt feljelentést tett a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma (NKÖM), mert a Vagabunds Kft. a mai napig nem számolt el a tárcától folyósított 100 milliós támogatás felhasználásával. Bayer Zsolt cége kétszer is kért és kapott minisztériumi támogatást könyv, műsoros videó, CD és DVD készítésre, de a munkát nem végezték el.

Az NKÖM sajtóirodája szerdán tájékoztatta az MTI-t a tárcánál lefolytatott - az előző kormányzati ciklus idején született döntés - vizsgálatáról.

Ismertetésük szerint a szakértők megállapították, hogy a BLN (Bayer-Légrádi-Nemes) Vagabunds Kft. az NKÖM-től felvett, összesen 100 MILLIÓ FORINTTAL MAI NAPIG NEM SZÁMOLT EL jogszerűen, és a vállalt munkát nem végezte el.

______________
4, Bayer Zsolt kábulatra hivatkozik
(Népszabadság 2001)

A négy konzervatív újságíró beszélgetésén egyebek között „mocsadék utolsó állatoknak”, „gyilkos, hazaáruló, senkiházi rohadékoknak” neveztek politikusokat, akiknek az ’56-os megemlékezéseken történt kifütyülések miatt „nem megsértődni kell, hanem elmenni a büdös francba örökre, és nagyon örülni, hogy nem lógnak lámpavason”.

Az elhangzottak miatt az MSZP az ORTT Panaszbizottságához fordult. A tévé elnök-vezérigazgatója lapunknak elmondta: a panaszbizottsági döntésig a legdurvább kijelentéseket tevő Bayer Zsolt szereplését felfüggesztette a műsorban.

Mint mondta, Bayer azzal indokolta megjegyzéseit, hogy műtéten esett át, és még kába volt a műsorban.
_______________

midnight coder 2015.02.07. 08:34:06

@igazi Ténytár: Pedig az MSZP-s politikusokkal kapcsolatban nagy igazsága lehet neki.

midnight coder 2015.02.07. 08:41:15

Amúgy én azon is elgondolkodnék a demokrácia védelmezőinek nevében, hogy hogy van az, hogy egy kereskedelmi tévécsatorna kis hazánkban visszavonulásra tudja kényszeríteni az aktuális kormányt. Azaz, ha elég pénzed van, akkor akár az ország mindenkori kormányát is sarokba tudod szorítani (ne legyenek illúzióink hogy ezt bármilyen más színezetű kormánnyal nem tudták volna eljátszani, kivéve az MSZP jogelődjét aki simán beküldte volna az RTL székházába a szovjet tankokat, de szovjet tankok már nincsenek).
Ez az egész történet erősen elgondolkodtatna ha egy percig is hinnék abban, hogy a demokrácia eleve nem csak illúzió.

nu pagagyí 2015.02.07. 09:04:18

@midnight coder: Egy demokráciában a kormány nem avatkozik bele a médiapiacba, mivel nem irányítja, hanem szolgálja az embereket, akik saját felelősségükre és saját pénzükből teszik, amit legjobbnak látnak.

nu pagagyí 2015.02.07. 09:23:02

@KovA: A sávos adózás önmagában nem diszkriminatív, de ha azt eredményezi, hogy a bevételek 15%-át megszerző fizeti az adó 80%-át akkor egy elég torz adófajtáról beszélünk. Ha még hozzátesszük a "kedvezmény-szabályt", ami szerint az egyik legnagyobb szolgáltató egy centet sem fizet, mert korábban is állandóan veszteséges volt, így korábban sem fizetett lószart se a köznek, akkor bátran nevezhetjük igazságtalannak is ezt a fajta adót, amelyre egyébként semmi szükség nincs, mint ahogy a normál adók feletti "különadónak" titulált plusz adók egyikére sem. Legalább is egy olyan országban, ahol a hatalom nem ellehetetleníteni, hanem elősegíteni szeretné polgárai boldogulását.

n_dy 2015.02.07. 10:14:24

@csak egy néző: egyél tovább is kizárólag csak a McDonalds-ban, a fasírt már az agyadra ment

csak egy néző 2015.02.07. 11:33:42

@Mr.Backhand:
Baromarcú macskajancsi, ezt most miért is írtad nekem?

Stock 2015.02.07. 11:39:32

@mikka: Köztársaság?? Orbi hiteles? Ez az a tag aki sosem hazudott és liberálisjént indult, az összes gyerekkori haverja milliárdos lett a kormányzása alatt és több megy ela hobbijára, mint oktatásra, eü-re?!

KovA 2015.02.09. 08:41:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Hát én nem helyeslem az egykulcsos adót, alpavetóen a jövedelemnek három része van:
- szükségesre való,
- a hasznosra való és
- a kellemesre való.
És luxus is és nem is igazságos e három dolgot összemosva egyformán közterhelni egykulcsos adóval.
De nem helyes összemosni a gazdasági tevékenységek közterhelését és a személyi jövedelmeket... ahogy te teszed. A gazdasági tevékenységet jellemzően nyeresége alapján közterhelték - a személyi jövedelemnek efféle kedvezménye nincs/nem lehet ugyebár...
Csakhogy a gazdasági szervezetek az RTL is értették a módját a nyereséget a közteherviselés elől eltüntetni.
A gazdaségi élettérért - ahol nyereségét megtermelte nem fizetett.
Most nyivákol, hogy változtattak a feltételeken.
Nem kéne elvakultan a közösség fosztogatóit támogatni csak azért mert okkal-joggal utálod a kormányt.

KovA 2015.02.09. 08:51:21

@nu pagagyí: A "veszteséges" szolgáltatókat fel kell számolni.
Úgy birtokol egy közösségben életteret, hogy a közösségnek abból haszna nincs akkor fel kell számolni. Lépjen helyére olyan aki ki tudja venni a részét a közterhekből.
A gazdasági szervezetek egy közösség által biztosított gazdasági élettér bérlői. Így kell tekinteni rájuk.
Amelyik nem fizet a bevételéhez méltó bérleti díjat: ki kell ebrudalni.
Bizonyos esetekben haszon lehet az is hogy megfelelő számú embernek munkát ad akik jövedelemadót fizetnek.
Magyarországon van ilyen kényszerhelyzet, de ez nem jelenti azt, hogy bármilyen tevékenységnek meg kell adni ezt a kedvezményt.
Indokolt differenciálni.
Viszont a te helyedben nem azonosulnék az adóeltrükköző cégekkel amikor a polgárok boldogulásáról beszélsz. A kettő nagyon nem egy sőt egyre inkább ellentétes. Az RTL és társai az nem te vagy, szánalmas tévedés ha azt hiszed.
Ettől még jogosan utál6od pl. Lázár Jánost. :-)

KovA 2015.02.09. 08:54:55

@Lajos Csánó: Mindt mondtam volt az imént nagyon nem vagyok híve az egykulcsos SZJA-nak... Vizont a közterhek elosztásának - belevonva a nyugdíjat a minőségi gyermeknevelést olyan átfogó reformjára volna itt és Európában is szükség, amire a liberalizmusba belehülyült Európa képtelen jelenleg.
Nagy pofonok kellenek és lesznek is osztva az Élettől mégha történelmi távlatokban is. A valóság nem liberális. :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.09. 10:11:55

@KovA:

"nem helyes összemosni a gazdasági tevékenységek közterhelését és a személyi jövedelmeket... ahogy te teszed."

Mire alapozod, hogy ezt teszem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.09. 10:15:35

@KovA:

"Hát én nem helyeslem az egykulcsos adót"

Ja, és miből gondolod, hogy én helyeslem? Csak mert szerintem a kommentemből épp az ellenkezője derül ki (tapsikolnak).

Nem akarlak piszkálni, de szerintem túl sokat (és rosszul) olvastál ki egyetlem mondatomból.
süti beállítások módosítása