A 21. század embere az élet minden területén új lehetőségekkel szembesül, ha problémát kell megoldania – hála a fejlődő technikának. Íme egy éppen aktuális, felkapott példa: a gyereknevelés. Az Apple új „Parenthood”, azaz „Szülőség” címet viselő iPhone reklámja idilli képet fest a szülő, gyerek és az iPhone háromszögről, míg egy thai telefonszolgáltató, a DTAC a másik oldalt képviseli. Az ő ellen-kampányuk arra buzdít, hogy dobjuk el a nyamvadt telefonunkat és vegyük már észre, hogy a gyereknek ránk, nem pedig a kütyükre van szüksége. A mini kampányfilm jelszava: „a technika sosem fogja tudni helyettesíteni a szeretetet”. A konklúziót pedig mindenki levonhatja magának.
Az Apple által felkért reklámügynökségek mindig tudják, hogy miként lehet nagyot ütni egy-egy kisfilmmel, amiben az éppen eladni kívánt eszköz képességeit szórakoztató és megható sztorikba szőve mutatják be. Az iPhone 5s legújabb reklámja is erről tanúskodik: a cég ezúttal egy sokakat éritő témán, a szülőségen keresztül szólítja meg a nagyközönséget. Az egyperces reklámfilm minden egyes jelenete olyan hétköznapi helyzeteket mutat be, ahol a szülők iPhone-juk segítségével boldog pillanatokat okozhatnak a csemetéknek. A MyTeeth alkalmazással öröm a közös fogmosás, a Pet Manager Próval minden elveszett kutya megkerül, de egy egyszerű zseblámpa funkció is a hasznunkra válhat, ha éppen altatáskor szörnyeket akarunk elűzni az ágy alól.
no igen, ez jó kérdés
egyrészt sokan hisznek abban, hogy a szent, és tévedhetetlen tudománynak hála, melynek igazságait állami intézményekben magoltatják, ma már mindenki boldog, és egészséges, és jólétben él...
...és mivel ma a tudomány a legerősebb szekta, ezért abban tilos kételkedni...
másrészt...
ha elfogulatlanul szemléljük a folyamatok, láthatjuk, hogy megfigyelhető egyfajta visszafejlődés.
tulajdonképpen ma: gyerekek nevelnek gyerekeket
a mai felnőttek felelősségtudata töredéke egy 100 évvel ezelőtti embernek... szerencsére... úgy tűnik az erőszakossága is csökkent