Csak egy kék pirula kell, és hatalmas lesz

2014. október 22. 09:05 - Deák Vera

Hogy is szól a mondás? Nővel, gyerekkel és kisállattal bármit el lehet adni. Természetesen a humor és a szex is bőven megteszi. Persze egyik sem garantálja a zseniális reklámot, ellenben sokszor be is tiltják őket, vagy amennyire viccesek akarnak lenni, annyira lesz gagyi a spot. Ez történt most (is) a Fiatnál.

Az új reklámfilm sztorija

Egyszer volt, hol nem volt, élt egyszer egy néni és egy bácsi Toszkánában, Pitigliano gyönyörű városában. Egy nap ez a néni hívogatni kezdte őszülő szerelmét, hogy egy kicsit ölelkezzenek össze a pihe-puha dunyhák között.

fiat-blue-pill-hed-2014.png

A párduc bundás bácsi meglepettségében szája elé kapta kezeit és azt felelte csodaszép és csábító párjának, hogy rögtön jön. Majd ezzel gyorsan ki is rohant a fürdőszobába egy tablettás dobozért, amelyben lám még talált egy ragyogóan kék csodapirulát. Azonban szerencsétlenségére ahelyett, hogy azt szép lassan belehelyezte volna a szájába, egy laza mozdulattal véletlenül kidobta az ablakon. Ezzel útjának indult a drága pici szemecske és a történelmi kis városka tetőin, macskáin, harangjain, virágjain és szökőkútjain keresztül egyenesen egy szép piros, de nagyon apró kocsi tartályába esett, amitől az úgy megnőtt és megerősödött, hogy ma is csodájára járnak az olasz asszonyok és leányok.

A Fiat 500X nagyobb, erősebb és akcióra kész. Ebben a hivatalos Fiat 500X reklámban mindenki, aki kapcsolatba lép az 500X-el egy kicsit izgatottá válik, és te is az leszel! – mondja a Fiat az új reklámfilm leírásában, amelyet a The Richards Group reklámügynökség készített. Azért kíváncsi lennék arra a brief-re, amelyből egy ilyen viccesnek annyira nem vicces, de legalább beszélünk róla kategóriájú reklámfilm születik. Mitöbb nem ez az első eset az olasz cégnél, amely miatt egy kicsit szexmániásnak tekinthetjük őket. (Néha nem ártana egy kisállatot vagy egy gyereket alkalmazniuk.)

Jönnek az angolok! Várj, ezek az olaszok. 

A skorpiónak is kell melltartó?

Fiat 500 Abarth reklámja. BETILTVA.

Úgy tűnik, hogy a Fiatnál (nemcsak ott) arra játszanak, hogy minél több reklámjuk legyen betiltva, ami nem is véletlen, mivel az a szó, hogy banned (betiltott) hihetetlenül megnöveli a kattintók számát a videómegosztó oldalakon.

Más márkák háza táján

Ízlés dolga, de szerintem valahogy így néz ki egy vicces és zseniális reklám. Gyerek? Állat? Pipa és pipa!  

A Kia gyönyörű és ötletes reklámjai közül egy, amelytől kiakad a cukiságfaktor.


És még Morpheust is megvették. 

 

Neked van kedvenc reklámod? Melyik az?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr726812121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.10.23. 18:39:27

Miért van az hogy minden jobb reklámoöt úgy kell reklámozni hogy "betiltott".

Amúgy szerintem a Kia reklám rém rossz lett.

Ha nem költői volt a kérdés, kedvenc reklámom:
autossagok.blog.hu/2014/08/25/nsx_reklam
De sajna ilyet aligha fogok venni

Amúgy meg a legminimalistább, de mégis a legnagyobbak szólt nálam (konkrétan fél perc néma kuncogás követte nálam): autossagok.blog.hu/2014/09/11/legjobb_reklamok_i_pinch
süti beállítások módosítása