Újabb pályázati lehetőség kreatív fiataloknak. Szeptember 30-ig középiskolás újságírók pályázhatnak egy brüsszeli kirándulási reményében. Október 2-ig pedig 30 év alatti kreatívok jelentkezhetnek Young Drummer versenyre. A győztes kiutazhat a szlovéniai Portorozsban megrendezésre kerülő Golden Drum reklámfesztiválra.
A Golden Drum reklámfesztivál, a UPC és a Carbon Group Communication pályázatot írt ki 30 év alatti kreatívoknak. A verseny a mobileszközök addiktív veszélyére szeretné felhívni olyan 14-16 éves fiataloknak a figyelmét, akik az elmagányosodás és a túlzott függőség jeleit észlelik magukon a mobilhasználat miatt. Magyarországon az év eleje óta immár mobilszolgáltatást is kínáló UPC állt a kezdeményezés mellé.
A UPC azért érezte fontosnak, hogy támogassa a felhívást, mert tisztában van azzal, hogy a digitális világhoz való korlátlan hozzáférés előnyei mellett léteznek ebből fakadó veszélyek is, így fontosnak tartja, hogy ügyfelei, és főképpen a fiatalabb generációk tagjainak figyelmét felhívja a túlzott mobilhasználat és függőség kialakulásának lehetőségére. A Young Drummers Competition egy kiváló alkalom arra, hogy ezek az üzenetek kreatív eszközökkel érjenek célba.
A versenyt megnyerő “Young Drummer” kiutazhat a szlovéniai Portorozsban megrendezésre kerülő Golden Drum reklámfesztiválra. A szervezők fizetik az utazását és a szállását, valamint további publicitást biztosítanak a győztes pályamunka számára.
A pályázat leadási határideje: október 2.
A zsűri tagjai: Ádám Boglárka (UPC) Török Diána (Médiapiac), Nagy Bálint (IBS), Gosztonyi Csaba (Carbon Group Communication)
További részletek a csatolt versenykiírásban találhatók, illetve a jelentkezési lap is ugyanitt letölthető.