A Momentum a Media Hungaryn szólt be a propagandistáknak

2017. május 09. 12:07 - Média 2.0

A TV2, a Figyelő és a köztévé képviselői is ott vannak a mai Media Hungary konferencián, Siófokon. Pedig náluk nem újságírók, hanem propagandisták dolgoznak - írja a Momentum közleményében. Az esemény helyszínén tett ki molinót a márciusban alakult párt, így üzenve a propagandamédiumoknak.

Az újságíró, legyen is bármilyen belső szűrője, mindig igyekszik feltárni a tényeket, bemutatni a történéseket. Feltárja a világot, amelyben élünk, számon kéri a hatalmat. A propagandisták ezzel szemben pártutasításra hazudnak. Attól, hogy ugyanúgy kinyomtatják, vagy felteszik az internetre, még nem nevezhető újságírásnak, amit csinálnak - olvasható a Momentum közleményében.

 

unnamed_4.jpg

 

A párt sajtóanyaga szerint a propagandagép nem a világ megismerésére, hanem eltorzítására törekszik. Lejáratóanyagok készülnek mindenkiről, aki kicsit is megpiszkálja a hatalom lopásait, csalásait, mocskos ügyeit. A Momentumot is rengeteg hazugsággal támadták már, nyilvánvalóan pártutasításra, hiszen egységesen ugyanaz a hazugság futott végig a gépezeten. Propagandagépeknek csak élőben nyilatkozunk, hogy ne tudják rákosista módszerekkel manipulálni a felvételeket.

Propagandagépek hazánkban:

  • Az egykor közszolgálati M1 és Kossuth Rádió

  • A Mediaworks által felvásárolt vidéki sajtó

  • Figyelő, Magyar Idők, Lokál, Riposzt

  • TV2, Echo TV

  • 888, Pesti Srácok, Origo 

Mindennek a legalja, hogy már emberek magánéletére mennek rá, amikor semmi mást nem találnak, miközben ők közpénzből milliárdokat lopnak. És ezeket a propagandagépeket is a mi adónkból tartják fent.

A Momentum Magyarországán nem a hazugságokat terjesztő propagandistákat, hanem a közpénzek lenyúlását felderítőket jutalmazzák - zárul az idén márciusban párttá alakult szervezet közleménye.

91 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr3412492781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duplaxiii 2017.05.09. 13:06:08

Érthetetlen számomra az írás, kivéve, ha nem csak egy propagandaanyag a momentumnak.
A posztoló írjon már egy NEM propaganda célzatú tévét, rádiót, újságot, netes portált.
A felsoroltak valóban silány termékek, de semmivel sem különbek az itt is naponta megjelenő posztok, melyeket meg a másik oldal terjeszt.
Ami meg nem politikai alapú propaganda, az aljabulvár.
Tájékoztatás nincs, csak hergelés vagy üzleti célú hazudozás.
Pedig a sajtó jellegéből adódóan liberális és ellenzéki, hiszen mindenhol az a tükör a mindenkori hatalomnak.
Ilyen ma itt nincs, mert mind festékesvödörrel önti le a másik oldalt.
Miért gond a 888, ha a 444 nem az?
Ráadásul akkor lenne értelme az ellenzéki médiának, ha lenne ellenzék. De nincs, csak megélhetési szélhámosok százai minden oldalon.
Nekik meg ezek a termékek megfelelnek.

pamut 2017.05.09. 13:28:05

@Duplaxiii:

Nyilván fideszes vagy, a ti tipikus aljas hazugságotok, hogy amikor nem tudjátok tagadni valamelyik szemétségeteket, akkor tiszta erőből elkezdtek másra mutogatni, terelni és/vagy rákenni másokra is a saját aljasságotokat.

Ha már ti férgek vagytok, és ezt nem tudjátok tagadni, akkor mindenki féreg, tiszta erőből belecsimpaszkodtok másokba, hogy lehúzzátok őket a ti szintetekre, le a sárba.

Szemben a hazudozásoddal vannak független sajtótermékek az országban. Pont azért hazudjátok azokra is hogy nem függetlenek, mert nem bírjátok elviselni a tényt hogy azok különbek nálatok, az ocsmány, hazug, gyűlöletkeltető, uszító, teljesen egyoldalú, hazug cenzúrázott Goebbelsi propaganda-sajtótoknál. Ami egyébként pártérdekből hisztérizálja az országot, dezinformál, belülről emészti pusztítja az országot.

Ezek vagytok ti.

pamut 2017.05.09. 13:30:50

A poszt egyébként kiváló.

Propaganda =/= sajtó

és Orbán propagandistái, bérhazudozó sem újságírók.

A cikkben felsorolt termékeke nem sajtótermékek, hanem a fidesz nevű bűnpárt dezinformációs osztagai, fizetett uszítói, pártmunkásai.

hidroponi 2017.05.09. 13:35:13

@Duplaxiii: pl. a 444, index lehet ellenzekinek tekinteni, de nem egy konkret part all mogotte. ellentetben a 888, origo, echo, m1, stb-vel.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.09. 13:55:35

Propagandistának mindig az számít, aki az ellenféllel ért egyet. Aki velünk, az mindig komoly szakember.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.09. 13:56:21

"Propagandagépek hazánkban:

Az egykor közszolgálati M1 és Kossuth Rádió

A Mediaworks által felvásárolt vidéki sajtó

Figyelő, Magyar Idők, Lokál, Riposzt

TV2, Echo TV

888, Pesti Srácok, Origo "

Fáj a ballibeknek, hogy már nem minden média az övéké.

konrada 2017.05.09. 13:56:46

...ezt benézte a blogoló, ezért terjeszti propagandagépként egy propagandát...;)

nick papagiorgo 2017.05.09. 13:57:21

@hidroponi:
az Index tulaja pl. Simicska, aki a Jobbik szekerét tolja, ugye. Ezek után azt mondani, hogy "nem egy konkrét párt áll mögötte", khm.

Azért ne csináljunk már úgy, mintha itt az igazság független bajnokai harcolnának a sötétség mérhetetlen erőivel, az egyik oldalon csak jók, a másikon csak rosszak :)

A Momentum közleménye egyébként ugyanolyan propaganda, mint a Jobbik plakátjai, hogy "ők lopnak, mi visszaadjuk, és nyugdíjemelésre fordítjuk" meg ezek :)

Nyers Fa 2017.05.09. 14:01:04

@Duplaxiii: Azért az csak nem mindegy, hogy mindezt a közös adópénzekből teszik-e vagy nem.

nick papagiorgo 2017.05.09. 14:02:25

@MaxVal BircaMan HJCD:
"Aki velünk, az mindig komoly szakember."

kihagytad, hogy "független", meg "nemzetközileg is elismert" :)

Szélmalomharcos 2017.05.09. 14:02:52

Ehhez képest a Momentumosok beszédeit hallgatva a Hősök terén tartott dzsemborin ugyanazok az unalomig elcsépelt propanógandaszólamok köszöntek vissza.

"Ne féljetek" erről kapásból Bajnai remegő hanja jutott az eszembe, meg az, hogy úgy látszik van egy elkoptatott textbook, amit újra és újra elő kell adni mint friss eredetit

roxxtar 2017.05.09. 14:08:52

@hidroponi: A párt másodlagos. Ideológa áll mindegyik mögött és ez a baj. Ezért szenny szar a 444/index, ahogy a 888/alfahír/origo..stb is. Nincs itthon független újságírás, max regionális szinten.

nick papagiorgo 2017.05.09. 14:15:51

@Nyers Fa:
közös adópénzekből a közszolgálati adók (tévé, rádió) mennek, akik mindig a kormánypárt aktuális álláspontját böfögik (tehát amikor Gyurcsány volt hatalmon, akkor az övét stb).A közszolgálati adók sose voltak objektívek.

A többi - elvileg- versenyszféra. Ott felesleges kurkászni :)

Dekatlon 2017.05.09. 14:27:52

Kezet fel, aki szerint az M1 nem kormánypárti!

(egy kérdéses IQ teszt)

Dekatlon 2017.05.09. 14:30:19

@nick papagiorgo: ebben nagyon tévedsz.
régebben mérték, sőt kimérték! hogy mennyi műsoridőt kell adni az ellenzéki pártoknak, hogy ők is képernyőhöz jussanak, elmondhassák, hogy szerintük mi hogy van.
elvégre elvileg közszolgálat, nem kormánytv. elvileg.

hümhüm 2017.05.09. 14:30:28

"A TV2, a Figyelő és a köztévé képviselői is ott vannak a mai Media Hungary konferencián, Siófokon. Pedig náluk nem újságírók, hanem propagandisták dolgoznak - írja a Momentum közleményében. "

A Momentum megmondja, ki kicsoda, és nincs ellene apelláta. Mint a szadesz egykor. Íme új szadesz.

nick papagiorgo 2017.05.09. 14:39:18

@Dekatlon:
szerintem ez a műsoridő vagy mi most is megvan. Csak hát ugye, ha épp Botka szidja Gyurcsányt, az meg viszont, akkor megvan ugye a műsoridejük, meg el is mondhatják a véleményüket, tehát semmi sem csorbul, csak épp ezek nem jutnak előrébb :)

(ezt csinálták amúgy Gy. idejében is: bemutatták, hogy Orbán mekkora balfasz, és erre hivatkoztak, hogy igazából O. mittudomén 30%-ban szerepelt a híradásokban, tehát megvolt a maga ideje, ne panaszkodjon).

Sir Galahad 2017.05.09. 14:46:21

Akiknek annyira tetszik a Momentum, azoknak nem értem, mi bajuk a Fidesszel? Ők is ugyanúgy feljogosítva érzik magukat arra, hogy a velük nem szimpatizáló újságokról, tévékről kijelentsék, hogy lakájmédia. Semmi különbség.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.05.09. 14:58:39

A Soros bérenc Gyurcsány csicska norvég álcivilektől hemzsegő Momentum majd boldog is lenne 2018-ban ha még egy utolsót nyilatkozhatna a független, nem a ballibák által manipulált sajtótermékeknek, mint pl a 888-hunak, a Heti Válasznak, a Magyar Időknek vagy a fidesz.hu-nak.

De nem fognak, mert Orbán Viktor nem fog várakozni bocsánatkérésre mielőtt végleg leszámol az álnihilista civilekkel a 2018-as győzelme után. A Momentumák az egész magyar népet szidták és megvetették, amikor a nemzeti tudatú TV-ket és sajtótermékeket szidták. Erre nem fog járni utolsó szó a leszámolásuk előtt.
Menjenek Brüsszelbe egy utolsó szóért ha akarnak, Orbán Viktor országában nem jár megbocsátás egyetlen Soros által pénzelt tanoncnak sem.

Willkommenskultur 2017.05.09. 15:03:59

A Momentum elvesz majd a fővárosi libsi és baller szavazatokból, azaz szív majd a többi minipárt.

Ha tovább ugatnak a buziházasságról akkor jobbról egyetlen szavazót sem szereznek.

Bejutásuk a parlamentbe esetleg lehetséges, de vidéken olyanok lesznek mint az LMP, kutyát nem érdeklik.

nu pagagyí 2017.05.09. 15:13:13

@Sir Galahad: A tények kezelésében és a médiamunkás szuverenitásában van különbség.

A lakájmédia a tényeket is meghamisítja, újságíróinak pedig nem lehet saját véleménye, erkölcse meg pláne. Mindkettőt a főszerkesztőtől kapja. Bármiről és annak ellenkezőjéről is összedobnak valamit. Kell is az ideológiai hajlékonyság, hiszen nem tudják mi lesz holnap az irányelv. Biztos vagyok abban, hogy az orosz katonáknak felépült öröklakásokról is lelkes riportot fognak összerittyenteni, pont olyan könnyedén, ahogy most brüsszeleznek.

A közpénzből üzemeltetett lakájmédia pedig nettó bűncselekmény.

nu pagagyí 2017.05.09. 15:15:29

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Csak nem a fideszes tolvajokat véded ilyen vehemenciával.

konrada 2017.05.09. 15:23:24

@nu pagagyí:
Már miért védené???
Mintha nem tudnád, hogy a 26-ossal egy oldalon álltok...;)

Netuddki. 2017.05.09. 15:55:54

@nu pagagyí: Ez egy balfasz, maszopos, magát fideszesnek kiadó provokátor.

nu pagagyí 2017.05.09. 15:56:43

@nick papagiorgo: Minden lapnak van tulajdonosa. Normális viszonyok közt a tulajdonost csak két dolog érdekli, a lap feleljen meg világnézetének és nyereséges legyen. A szerkesztőségek függetlenek, az újságírónak sem kell hazudnia.

Magyarországon nem könnyű a rezsimtől független médiát működtetni, mert pofára szabott törvényekkel gondoskodtak róla, hogy a tőlük független média nehogy nyereséges legyen. Tisztelet azoknak, akik ennek ellenére kitartanak. Remélem egyszer visszatérnek a normális piaci viszonyok és a jobboldali szennylapok ismét méltó helyükre kerülnek, oda, ahová olvasottságuk alapján valók, a futottak még kategóriába.

nu pagagyí 2017.05.09. 15:58:24

@Tibi !: Oké vettem. Időnként nem könnyű megkülönböztetni a viccből hülyét az alapból hülyétől.

TBone 2017.05.09. 16:02:21

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Ebben a hozzászólásodban egyetlen saját gondolat nem található, kizárólag a kormány kommunikációs paneljeinek a visszaböfögése.
Pisilni azért egyedül kimehetsz, vagy csak az előre meghatározott számú komment beírása után?

Sir Galahad 2017.05.09. 16:08:22

@nu pagagyí: Félreértettél. Én a két párt között nem látok különbséget. Szerintem egy pártnak nincs joga a sajtót minősítgetni. Az az olvasó, néző dolga, a politikusoké meg az, hogy álljanak a nyilvánosság elé. Nekem egyformán visszás a lakájmédiázás, akár Mészárost, akár Sorost vagy Simicskát akarják vele hírbe hozni.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.05.09. 16:08:58

@TBone:

Megnyugtatlak Gyurcsány csiscska, hogy mindent tudok egyedül csinálni, pisilni és önállóan gondolkodni is. Az meg csak csupa elővigyázatosság, hogy a WC csészét nem azért hajtom fel hogy ne pisiljek rá, hanem azért hogy megnézzem hogy nem rejtőzik-e alatta egy Soros.
Ha meg már felhajtottam akor az úgy marad és ezért nem pisilem le. Érthető ez nektek ostoba liberálisoknak?

nick papagiorgo 2017.05.09. 16:18:45

@nu pagagyí:
nézd szerintem abszolút függetlenség nem létezik (tehát az újságíró azt ír, amit csak akar). Az, hogy mekkora ez a függőség, az sok mindentől függhet, a tulajdonos vérmérsékletétől/céljaitól, az újságíróktól, a média állapotától stb.

Az tény, hogy az általános szint, vagy helyzet romlik, mindkét oldalon egyre mélyebbre süllyednek, egymásnak üzengetnek, egyre durvább szövegeket fogalmaznak meg stb. E tekintetben én nem nagyon látok különbséget "oldalak" között, mindegyik az "ellenségről" akarja lerántani a leplet útszéli módszerekkel, független, objektív tájékoztatás meg nincsen. Aki azt mondja, hogy az ún baloldali média (pl. a 444 vagy a HVG) függetlenül, objektíven, egyáltalán nem részrehajlóan és visszafogott stílusban tájékoztat, az ugyanúgy hazudik, mint aki a másik oldalról mondja ugyanezt.

E tekintetben a MM közleményének a jelentősége kb annyi, hogy ők mondjuk jobban szeretik emezt, mint amazt, szívesebben nyilatkoznak emennek, mint amannak stb. Ennyi, semmi több.

Attól, hogy ők nem nyilatkoznak XY-nak (megtehetik), attól nem lesz sem a média tisztább, sem az nem lesz, hogy az MM-et nem fogják fikázni a másik oldalon, ha majd a "másikoldal" gazdáinak fognak a lábára lépni (pl. tőlük szívnak el szavazókat). Nem tudom, ezzel tisztában vannak-e vagy sem, de ha nem is, igen hamar rá fognak döbbenni erre a tényre :)

Namir 2017.05.09. 16:30:27

Propaganda (Wikipédiából):
A propaganda jelentése: „terjeszteni”.
A propaganda célja bizonyos nézetek elterjesztése, a befogadók véleményének befolyásolása, meggyőzése. Leggyakrabban a politika használja, de... szemlélet (felfogás) népszerűsítésére is használják.

Az Index.hu, a 444.hu, a Népszava, HVG 168óra stb. stb., az egész ballib média bagázs vajon mi a lófüttyöt csinál???

Jaaaa?!

********************************

Momentum = Pillanat

alfacharlybravo 2017.05.09. 16:39:37

@pamut: Köszi, hogy megvilágosítottál, eddig sajnos nem tudtuk, hogy mik vagyunk.

igazi hős 2017.05.09. 17:04:19

@roxxtar: "Ideológa áll mindegyik mögött és ez a baj." Tehát a nagy nevű konzervatív vagy épp liberális lapokkal az a baj, hogy vannak elveik. Értem én, hogy egy Fideszes szemében ez komoly probléma, de a normális többség ezt erénynek tartja.

s 2017.05.09. 17:28:52

@nick papagiorgo: "aki a Jobbik szekerét tolja, ugye"

Valameddig a fideszét tolta. Az nem zavart?

s 2017.05.09. 17:31:27

@nick papagiorgo: A tv2, mint versenyszféra. Most szartam be.

s 2017.05.09. 17:33:54

@Sir Galahad: "Semmi különbség."

Dehogy. Az egyik kormányon van. Még.

s 2017.05.09. 17:36:46

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: "Soros által pénzelt tanonc"
Ez orbán kisfiú korában.

J.R. Ewing 2017.05.09. 17:42:46

Hülye homokbánya gyerek.

pamut 2017.05.09. 18:01:32

@alfacharlybravo:
nagyon szívesen, bár eddig egy kő alatt kellett hogy élj ha ezt nem tudtad....

nick papagiorgo 2017.05.09. 19:22:34

@s:
"Valameddig a fideszét tolta. Az nem zavart?"

Engem ezek a dolgok nem zavarnak. Felőlem akárki szekerét tolhatja.
Ha visszaolvasol, ezt egy példának hoztam fel, miszerint "nem egy konkrét párt áll mögötte". Valóban nem, egy konkrét ember, aki hol ezt hol azt a pártot segíti, de ettől ő még egy ember, és egy konkrét pártot támogat. Ez így közérthető? :)

anyadmajma 2017.05.09. 19:28:02

@nick papagiorgo: és az, hogy a simicska előtt egy másik fideszes tulajdona volt pl az Index? az nem zavar? Mármint hogy nem lett belőle Origo, hanem hagyták őket dolgozni. Az emúttnyócévbe az Index pont ugyan azt csinálta amit most: Próbálta feltárni az aktuális kormány mocskosságait. De nem csak a kormányét.

pamut 2017.05.09. 19:30:02

@nick papagiorgo:

Az index egy teljesen független oldal. Simicska egy percig állt mögötte, mert tudta hogy ha saját markában tartaná, azonnal felrobbanna a szerkesztőség, gyakorlatilag megszűnt volna az index, ezért - bölcsen - átadta a tulajdonosi jogok gyakorlását egy hiteles csapatnak.

Az index talán a leghitelesebb online oldalak egyike a hvg mellett, mindkettő keményen ütötte az akkori kormányt 2010 előtt is, sőt még keményebben mint most, illetve az akkori címlapos blogok a mostaniaknál is sokkal keményebben ütötték az akkori hatalmat és akkori politikusokat.

Az indexbe egyszerűen képtelenség belekötni, egyes egyedül a fideszes bérhazudozók érdeke lejárató szövegeket hazudni, hamis vádakkal bemocskolni az indexet (meg a hvg-t, 444-et), mert részint a fideszes gyűlöl mindenkit aki nincs vele, részint meg pláne gyűlöli azt aki megírja róla az igazat. ilyenkor pedig reflexből a karaktergyilkos rágalmazáshoz nyúl, akár sajtó, akár civil, akár politikus, akár bárki leplezi le aktuális gaztettét....

nick papagiorgo 2017.05.09. 19:46:06

@s: "A tv2, mint versenyszféra. Most szartam be"

Gratulálok. Az inkontinencia mindenkit fenyeget :)

Ha a fejed tetejére állsz is, van egy versenyszféra, ami (elvileg) piaci alapon működik. Tehát nem állami pénzből működik. Ezt tessék emésztgetni. Bármennyire utálod is, a TV2-nek is vannak olyan műsorai (mint pl. a Nagy Duett) amit nem Orbán támogat, hanem azért van, hogy a nézők nézzék, a (piaci) hirdetők meg oda menjenek, és ne pl. az RTL-hez. Ha nem piaci alapon működne, akkor ezt látványosan leszarnák, és nem nyomnának pl. reklámokat (pl. az időjárás jelentés 20 perc, ebből 15 a reklám), meg nem lennének késztetve arra, hogy utolérjék/lenyomják az RTL-t. Mondhatod, hogy dehát Orbán ott hirdet, és nem az RTL-en, de ettől még ez egy piaci dolog hirdetők vannak, kiadások meg bevételek, és nyereségérdekeltség. Én se kezdem el elemezgetni, hogy az index, a 444,a HVG meg a többi miből tartja el magát, megelégszem azzal, hogy piaci alapon működnek.

nick papagiorgo 2017.05.09. 19:48:20

@pamut:
"Az index talán a leghitelesebb online oldalak egyike a hvg mellett"

Itt hagytam abba.

Meg ott, amikor az indexen a "dívány" rovat "poronty" szekciójában megjelent, hogy majd a gyerekem nem tanulhat a CEU-n, most mi lesz :)

(egy vicc, hogy ezt még a gyereknevelés rovatban is felteszik)

nick papagiorgo 2017.05.09. 19:50:16

@anyadmajma:
hadd ne írjam le még egyszer, hogy engem ezek a dolgok nem zavarnak, képzeld el, tudom, hogy vannak a médiumoknak tulajdonosaik, és azok diktálnak a szerkesztőségnek. Ha számodra az index a mérvadó médium, akkor olvassad nyugodtan, nincs ezzel semmi gond.

pamut 2017.05.09. 20:21:59

@nick papagiorgo:

Nagyjából leszarom milyen béna kifogással menekülsz a tények elől.

Az index hiteles oldal, méghozzá a leghitelesebbek egyike, amit meg kell becsülni, mert már alig van hiteles sajtó a fideszkomcsi nyomulás után.

pamut 2017.05.09. 20:25:48

@nick papagiorgo:

hahahahahaha :D
a TV" meg a "piaci alap".
bazdmeg ha piaci alapon működne már rég becsődölt volna a béka segge alatti nézettségével.

a sokszorosan túlárazott állami hirdetésekkel (sőt pénzmosás is van nyilván) tartják életben azt a propaganda fosmedencét, magyarul közpénzen, a piaci viszonyokkal szemben, a piaci viszonyokat brutálisan eltorzítva, tisztességtelen hátrányba hozva a valóban piaci alapon működtetni akart tévékkel szemben, megölve a piaci viszonyokat.

Tehát, állításoddal szemben, pont hogy állami pénzből működik. Ezt tessék emésztgetni....

nick papagiorgo 2017.05.09. 21:09:48

@pamut:
mondjuk aki szerint a HVG a leghitelesebb forrás, annak a véleménye számomra nem igazán sokat számít.... már megbocsáss :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.05.09. 21:15:12

@pamut: "Az index egy teljesen független oldal."
Ahogy mondod elvtárs.
Teljesen független. A józan észtől.
Ahol a menekültek 99%-a mérnök, agysebész gyermek, akik megduplázzák a GDP-t.
Orbán pedig minden nap lemond. Minden nap IS!
De ha nem, akkor leváltja az éppen aktuális messiás: Milla/Dopeman/Együtt/Momentum.

Nzoltan 2017.05.09. 22:30:52

A baloldali és liberális ellenzék médiáját olvasni/nézni teljesen felesleges. Miért is kellene? A politikára gyakorlatilag semmilyen ráhatásuk nincs.

Nzoltan 2017.05.09. 22:32:08

@pamut: Attól nem leyz hiteles, mert olyat ír, amit olvasni szeretnél.

pamut 2017.05.09. 22:45:33

@nick papagiorgo:
:)
1. magasról leszarom mit gondolsz rólam akár te akár bármelyik fidesz kollaboráns hazaáruló :)
2. láthatóan nem mersz reagálni az érvekre, sőt saját bevallásod szerint még elolvasni sem mered, vajon ki is minősíti magát? :)
3. a hvg pedig talán a leghitelesebb közéleti oldala az országban, pont ez fáj neked :)

édes istenem egy fideszes beszél, LOL :)

pamut 2017.05.09. 22:47:14

@Nzoltan:
nagyot szóltál zoli, csak tudod nem is ezért hiteles.

hogy a te logikáddal éljek: azért mert nem azt írja amit te szeretnél olvasni, még nem lesz hiteltelen.

pamut 2017.05.09. 22:48:04

@wmiki:
:DDDDDDDDDDDDD

EMBEWEK!!! wmiki olt engem, személyesen wmiki, kurvajóóóóó!! :DDDD

AussieBloke 2017.05.10. 00:16:23

@Duplaxiii: Ha valaki nem érti, miért gáz a 888 és az alternative reality, az sose lesz diktatúraellenes. A médiának kutyakötelessége kussoltatni a közpénzen élő politikusokat és legfőbbképpen a kormányhatalmat. A 444 ezt megteszi, a 888 pedig egy közpénzen életben tartott hülyítés. Aki attól nem hányik, annak minden OK Magyarországon.

s 2017.05.10. 00:35:18

@nick papagiorgo: Persze, közérthető. Végső soron valamennyien emberek vagyunk.

s 2017.05.10. 00:56:25

@nick papagiorgo: "nem lennének késztetve arra, hogy utolérjék/lenyomják az RTL-t"

Erről a témáról egy kicsit többet tudok, mint esetleg te. Nincsenek arra késztetve. Pénzügyileg legalábbis biztosan nem. Andreas Rudas beáldozta Dirk Gerkenst pár éve, aki becsületében sértve érezte magát és elment a konkurenciához. Szopni. Azóta már ő is rájött, hogy hülye volt, mert képtelenség jó eredményeket elérni egy andy által a kormány igényei szerint kézi vezérelt tv-vel. Tehát pont a tv függetlenségének a hiánya kódolja a sikertelenséget. Ebben benne van az is, hogy a kormány közpénzen vette meg andy pocoknak a tv2-t és azóta is locsolja bele a közpénzt hirdetések formájában. Az más kérdés, hogy azóta Andreas Rudast is levették a tábláról, mert gázos magyar ügyekbe keveredett (Népszabadság bezárás).

Összefoglalva: elmehet mindenki a jó büdös buzi kurva rohadt anyja retkes picsájába, mert ez nem piaci alapú verseny, hanem előre kiosztott lapokból nyomják az okosságot az arra érdemtelen faszkalap orbán haverok.

KukuxuBucsu 2017.05.10. 04:34:30

Noha maga a Momentum szerintem is a jelenlegi politikai paletta legeslegalja, bármilyen sajtótermék, ami pusztán állami megrendelésből tudja fenntartani magát nyugodtan nevezhető propagandagépezetnek, márpedig a Momentum listája ilyen szempontból elég találó.
Az meg, hogy egy politikai tömörülés nem fogalmazhat meg sarkalatos véleményt mekkora baromság?! Nem kell vele egyet érteni, oszt annyika, azért a dogma gyártásban a fidesz sajnos (vagy nem sajnos, mert a fasz sem akar dogmákat) verhetetlen.

ebella 2017.05.10. 06:51:21

Értelmes ember nem is nézi, olvassa a propaganda médiát. Régebben az M1, a Kossuth alapból benn volt az érdeklődésemben. Ma már Kossuthot soha nem hallgatok, az M-eket meg olyan messze tettem a százvalahány csatorna közt, hogy még véletlenül se találjak rájuk. Elég volt egy nagyon rövid ideig. Az M4- nél, meg ahogy jön az egy perc, vagy valami más kormánypropaganda azonnal arrébb kapcsolok. De nyilván nem is nekem készül ez a nyílt propaganda, hanem azoknak akik szerint minden jó, az is hogy nincs százezer nyugdíja vagy akár fizetése százezreknek, millióknak.

De ismerek olyat aki hozzám képest nyomorog (meg nem csak hozzám képest, hanem biztos, hogy a alsó húsz százalékba tartozik anyagilag és intelligenciában is), dolgozik napi kilenc órát éhbérért és mégis lelkes hívője ezeknek. Nagy az istennek az ő állatkertje.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.05.10. 07:46:04

@pamut: :)
1. magasról leszarom mit gondolsz rólam akár te akár bármelyik libbant kollaboráns hazaáruló :)
2. láthatóan nem mersz reagálni az érvekre, sőt saját bevallásod szerint még elolvasni sem mered, vajon ki is minősíti magát? :)
....

TBone 2017.05.10. 08:38:02

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
Bocsi, engem Soros fizet.
Még ingyen fogorvosi ellátás és 13. fizu is jár. Nem úgy mint a Habony műveknél.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.05.10. 08:48:03

Az állami közpénzmédia csak nagyon nagy hidegben folyékony, mivel egyébként gáz. :)

pamut 2017.05.10. 08:52:17

@wmiki:

Mikikém, engem idézel, utánozó majmot játszol? :D

Ráadásul nem is ennek a nikkednek írtam ezt korábban hanem egy tök másiknak, hány kamunikken kevered a szart a neten te szégyentelen szöveglopós kretén majom?

inteligencs elenzeki 2017.05.10. 09:15:35

"Mindennek a legalja, hogy már emberek magánéletére mennek rá"

Na, ezt azért nem kellett volna, mert a ballib média pont ugyanezt csinálja.

Nekem ez a momentumos bohóckodás pont olyan, mint az eddigi ballib próbálkozások. Gyenge érvrendszer, és olyan dolgok felhánytorgatása, amiben a ballib politikai vonulat cseppet sem jobb. (Ezek alapján nem differenciálható a két politikai oldal.)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.05.10. 09:17:06

@pamut: :(
ahogy mondod...
mi, fideszesek csak pénzért játsszuk a hülyét.
Míg, ti, libbantak, teljesen ingyen.
Mindjárt más!

konrada 2017.05.10. 09:49:31

@wmiki:
Megvédem! Nem játsza a hülyét!

Attilajukkaja 2017.05.10. 10:26:37

@nick papagiorgo:
"az Index tulaja pl. Simicska, aki a Jobbik szekerét tolja, ugye. Ezek után azt mondani, hogy "nem egy konkrét párt áll mögötte", khm."
Van akváriumod? Mert akkor nyilván buzi vagy.
Kb. ilyen logikával hoztad ki, hogy az Index a Jobbik propaganda szócsöve. Gratula! :o)))))

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.05.10. 10:27:21

@nick papagiorgo: "Bármennyire utálod is, a TV2-nek is vannak olyan műsorai (mint pl. a Nagy Duett) amit nem Orbán támogat,"

Zseniálisan sikerült cáfolni magadat érvelés közben...
Ha van olyan műsor a TV 2-őn amit NEM Orbán támogat, akkor a többit igen, onnét pedig ne kereskedelmi, mivel abból lehet staférozni az akármilyen szar eredményeket.
Hehe, ennyike.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.05.10. 10:30:19

@Duplaxiii: "Ami meg nem politikai alapú propaganda, az aljabulvár.
Tájékoztatás nincs, csak hergelés vagy üzleti célú hazudozás.
Pedig a sajtó jellegéből adódóan liberális és ellenzéki, hiszen mindenhol az a tükör a mindenkori hatalomnak.
Ilyen ma itt nincs, mert mind festékesvödörrel önti le a másik oldalt."

Az index nem csak a kormányt fikázza hanem minden pártot. Tette ezt akármelyik kormány is volt hatalmon. Ellenben a kormánymédiában ami közpénzből működik, a fidesz a megváltó, mindenki más csak fizetett soros ügynök.
Nem furcsa egy kicsit?

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.05.10. 10:36:28

@wmiki: "ahogy mondod...
mi, fideszesek csak pénzért játsszuk a hülyét.
Míg, ti, libbantak, teljesen ingyen.
Mindjárt más!"

Zseniális logikádat akkor támogassuk meg még egy kérdéssel, akkor ki is lopja a közpénzt (ha már elfogadtad hogy bérencek vagytok)

Dr. Tim Pedersen Dr. (egy L-lel) 2017.05.10. 10:54:27

@pamut: Maximálisan egyetértek az első két bejegyzéssel. Lehet a többivel is, de azt még nem olvastam. Miután megjött birka, nem is folytatom tovább, bár birka első kommentje szokatlanul kulturáltra sikerült, mégha nem is értek vele egyet teljesen.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.05.10. 10:58:03

@hümhüm: "A Momentum megmondja, ki kicsoda, és nincs ellene apelláta. Mint a szadesz egykor. Íme új szadesz."

A fidesz és a kdnp meg azt mondja meg, ki a hazaáruló és ki a buzi. Zseniális érvek azoktól akik fütyülnek és hazudnak egyszerre.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.05.10. 11:00:35

@Sir Galahad: "Akiknek annyira tetszik a Momentum, azoknak nem értem, mi bajuk a Fidesszel? Ők is ugyanúgy feljogosítva érzik magukat arra, hogy a velük nem szimpatizáló újságokról, tévékről kijelentsék, hogy lakájmédia. Semmi különbség."

Csakhogy a momentum nem közpénzen mondja. Ez azért ÓRIÁSI különbség.
A momentum pedig nem csicskapártozott és nem akarja a civileket vérükön és taknyukon rángatni. Tényleg nem érzed a különbséget???

Dr. Tim Pedersen Dr. (egy L-lel) 2017.05.10. 11:03:27

@nick papagiorgo: 19:48-kor írtad, hogy itt hagytad abba. Hát ehhez képest 21:09-kor még billenytűzgettél. Nem lehet túl boldog és teljes az életed, ha állandóan az ellenzéki mediákat olvasod és bulldogként kommentelsz. Vegyél egy macskát vagy kutyát, meglátod derűsebbek lesznek a napjaid. És kutyasétaltás közben kisebb valószínűséggel fogsz magadból hülyét csinálni. :)

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.05.10. 11:04:24

@Namir: "Propaganda (Wikipédiából):
A propaganda jelentése: „terjeszteni”.
A propaganda célja bizonyos nézetek elterjesztése, a befogadók véleményének befolyásolása, meggyőzése. Leggyakrabban a politika használja, de... szemlélet (felfogás) népszerűsítésére is használják."

Ezen definíció alapján a gyerek első szava, akármi is legyen már propaganda, hiszen befolyásolni akarja a környezetét, saját nézeteit terjeszti, stb.

Attilajukkaja 2017.05.10. 11:12:46

@Orbán Hazaáruló Viktor:
A propagandával szerintem nincs semmi baj, nagyon hasznos dolog. Inkább az egyoldalú és manipulált propagandagépezet az, ami ellen tiltakozni kell.

Attilajukkaja 2017.05.10. 11:17:04

@Comte de Gippaud:
"a ballib média pont ugyanezt csinálja"
Számomra azért van különbség aközött, hogy valakit be akarnak hazugságokkal mocskolni, a családtagjaikat megalázni, vagy feltárják, hogy milyen disznóságokat művelnek magánemberként közpénzekből.

konrada 2017.05.10. 11:47:19

@Attilajukkaja:
Valóban van.
...de sajnos ez a különbség nem mutatkozik meg a pártos újságírásban oldalra bontva.
Mindkét oldalon hasonlóan működik és van példa mindkét módszerre...

Attilajukkaja 2017.05.10. 12:18:49

@konrada:
"van példa mindkét módszerre..."
Tudsz mondani példát rá a ballib médiából?

Zsoltbacsi 2017.05.10. 13:53:53

@Attilajukkaja:

Bar nem engem kerdeztel, de mondok egy peldat:

Most amikor Terry Black lebuzizta a TV2-on Vonat, akkor vege volt a vilagnak, es mindenki felhaborodott. Bezzeg 2006ban, amikor eloszor lobogtatta a buzilistait, sot akkoriban meg pedofiliava is vadolt, akkor valahogy nem voltak ennyire finnyasak az elvtarsak. Sot, kepzeld, ugyanez a TB az mszp szineiben el is indult a 2010es valasztasokon, na ennyire volt regen vallalhatatlan...

Tehat amikor az o sajtojuk hozta le TB hazugsagait, akkor teljesen rendben volt, semmi elhatarolodas, most meg fuuuuj...

Ez csak 1 pelda volt, rengeteg egyeb van

sinus67 2017.05.10. 14:12:26

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Kisebb fajta tévedésben vagy! Ez nem Orbán Viktor országa, hanem a miénk, magyaroké! Az 1,5-2 millió agyhalott nem a 10 milliós ország, sőt, még csak nem is a választásra jogosultak egésze, sőt, még csak a választani elballagottak egésze, még csak nem is a többsége! Maximum Ti vagytok Orbáné és viszont!
Kurva nagy aranyere lehet már szegénynek, hogy ennyien hordjátok a fejeteket a seggébe!

sinus67 2017.05.10. 14:14:11

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: "...nem jár megbocsátás egyetlen Soros által pénzelt tanoncnak sem."

Ugye gazdádnak és sleppjének sem lesz megbocsátás? Mint Soros által pénzeltnek!

Attilajukkaja 2017.05.10. 14:44:51

@Zsoltbacsi:
Köszönöm a példát. De kit vádolt meg Terry Black annak idején a buzilistával, pedofíliával? És főleg miért? Van ehhez valamilyen link? Mert ez így elég semmitmondó számomra.

Attilajukkaja 2017.05.10. 14:45:59

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
"...nem jár megbocsátás egyetlen Soros által pénzelt tanoncnak sem."
Mert nincs is rá szükségük.

Zsoltbacsi 2017.05.10. 14:51:48

@Attilajukkaja:

Epp ez az :)
Pontosan ugyanezeket mondta akkor is es ugyanazokra. Allitolag volt egy kb harminc fos listaja, hogy kik a parlamentben buzik es pedofilok, es "termeszetesen" mind fideszes volt :)
Akiket akkoriban hirbe hoztak a listaval: Vona, Semjen, Szajer.

Emlekszem, az akkori liberok semmi kivetnivalot nem talaltak az egeszben, sot, fenyesre nyaltak a valagat a napkelteben.

Kozben utanaolvastam: bocs, tevedtem, 2005ben volt, de ez a lenyeget nem erinti.

Itt egy akkori cikk, de rengeteget irtak akkoriban az esetrol: index.hu/belfold/terry0404/

Zsoltbacsi 2017.05.10. 14:54:25

@Attilajukkaja:

A lenyegre nem valaszoltam:

Hogy miert? Szerinted?
Mivel is szoktatok (Te is!) vadolni a mostani kormanyt? Gyuloletkeltes, lejaratokampany, uszitas, karaktergyilkossag...
Ugye ismerosek ezek a kifejezesek?
Termeszetesen mindennemu hasonlosag kizarolag a veletlen muve :))))

Zsoltbacsi 2017.05.10. 14:59:07

@Attilajukkaja:

Nem vagyok a toppon, itt a valasz 3. resze.

Hogy kiket vadolt meg? Termeszetesen nem tudjuk, az nem derult ki. De nem is ez volt a lenyeg. Lehetett nehany netig csamcsogni, meghurcoltak nehany embert, aztan lekerult a dolog a napirendrol.
süti beállítások módosítása