Klapka és a hagyományos mosószer: mi fér bele a reklámháborúba?

2017. január 19. 13:39 - Topolay Gábor

Klapka György magyar üzletember a kilencvenes években piacra dobta a Hagyományos mosóport, ami egy nem túl sikeres fricska volt az akkori mosóporgyártókkal szemben. A Pepsi meg jó ideje ott rúg bele a Coca-Colába, ahol csak tud, és volt már, hogy a Cola frappánsan visszafeleselt. Mikor lehet egy versenytárs termékét bemutatni egy reklámban? Kigúnyolható a rivális termék, bemutatható alacsonyabb minőségűként? Lehet egy összehasonlító reklám tárgyilagos? Különösen fontos kérdések ezek most, hogy a versenyhivatal megbírságolta 600 millió forintra a Magyar Telekomot tiltott összehasonlító reklámok miatt.

Tovább
1 komment

Bővül a Media 2.0 csapata, jelentkezz most!

2017. január 17. 09:43 - Média 2.0

A Media 2.0 újságírók, szerkesztők, médiaszakértők, pr-osok és oktatók szellemi műhelye. 2012-ben blogként indult, hogy a tágan vett kommunikációs szakmának független felületet biztosítson. Szerkesztői 2014 szeptembere óta rendszeresen szerveznek média- és kommunikációs meetupokat, ahol az egyetemek hallgatói, kommunikációs szakemberek, valamint a téma iránt érdeklődők képet kaphatnak a részterületekről, illetve ismerkedhetnek egymással.

Miben tudsz segíteni?

  • blogposztok írása kommunikációs (pr, marketing, média) témákról
  • interjúk készítése a magyar kommunikációs szakma képviselőivel
  • beszámolók készítése szakmai eseményekről
  • részvétel a meetupok szervezésében, lebonyolításában
  • fotózás és videózás saját, illetve más szakmai rendezvényeken

 

Ha vonzónak érzed ezeknek a feladatoknak valamelyikét (akár többet is), szeretnél hasznos tapasztalatokat szerezni, tanulni a média világáról, barátokat szerezni a szakmában, akkor küldj egy bemutatkozó e-mailt a blog@media20.hu címre.

A munkádért fizetni nem tudunk, viszont a Média 2.0 mára értékes referencia a munkaerőpiacon, így a csapat tagjaként szerzett tapasztalatok segíthetnek kommunikációs karriered elindításában vagy előmozdításában. Munkádat ráadásul nagy lapoknál dolgozó szerkesztők és neves intézmények pr-osai segítik.

10416587_720673821334698_2413701286893176565_n.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: munka Media2.0

A 10 legváratlanabb fordulat a magyar médiában – mégis, már meg sem lepődünk

2016. december 28. 11:00 - Karvaly Bence

A magyar médiapiac sok meglepetést tartogatott 2016-ban, ezek nagy részét nem szívesen tesszük a karácsonyfa alá. De mik voltak a legmegdöbbentőek? Amire biztos nem számítottunk. Vagy mégis? Nagy a nyüzsgés a TV2 háza táján, Sebestyén Balázsék költözni kényszerültek, beszántották a Népszabadságot. A kormányközeli média látványos helyezkedése jellemezte az elmúlt hónapokat. Itt a 10-es toplistánk, ahol visszatérő nevekből sincs hiány.

Tovább
1 komment

Magyarországon nem értjük, hogy a pénzszerzésnek is ára van

2016. december 15. 10:32 - Háhner Petra

A magyar ember nem szeret a pénzről beszélni, és sokszor még az adományért is vár valamit cserébe – derült ki kedden a Média 2.0 idei utolsó meetupján, ahol a civil szervezetek kommunikációja volt téma. Négy magyarországi alapítvány vezetője beszélt arról, hogy hogy válik kedvelt márkává egy civil megmozdulás, és milyen hazánkban az adományozási kultúra.

Tovább
Szólj hozzá!

Elkeserítő eredmények: a magyarok harmadát nem érdekli a közélet

2016. december 09. 13:57 - Szuromi Dani

A nyomtatott sajtótermékek folyamatos hanyatlást mutatnak a piacon, a magyar lakosság többsége ugyanis a televíziót részesíti előnyben, ha politikáról vagy közéletről szóló hírekre kíváncsi. Az is kiderült, hogy Magyarországon az emberek nagy részét nem érdekli a közélet és a politika, illetve a Facebook egyre fontosabb szerepet tölt be a tájékozódásban. Összegyűjtöttük a legfontosabb következtetéseket a Mérték Médiaelemző Műhely közéleti tájékozódást célzó elemzéséből.

Tovább
4 komment
süti beállítások módosítása