Széttrollkodták az Aldi kampányát

2016. február 02. 10:18 - Szentléleky Szabó Ágnes

Míg az Aldi Magyarországon mostanában a szóvicceiről híres, addig Ausztráliában a bolthálózat népszerűsítéséért felelős csapat épp egy félresikerült Twitter-kampány után keletkezett sebeit nyalogatja: az országban elfeledkeztek a trollokról, és arra kérték a vásárlókat, hogy kedvük szerint egészítsenek ki egy mondatot aszerint, hogy mi volt az, amit először megkóstoltak, és megszerették miatta az Aldit. Szóba került minden a napalmtól a munkanélküliségig, csak éppen aldis termékek nem. Nem ritka, hogy egy közösségimédia-kampányt eltérítenek a felhasználók.

Tovább
7 komment
Címkék: hashtag Twitter Aldi

A Facebook a cégeknek ma már fizetős

2016. január 29. 09:47 - Török Balázs

A céges Facebook-bejegyzések 27 százaléka szponzorált poszt. Egyre inkább szükségessé válik a sikeres jelenléthez, hogy kiemeljük a bejegyzéseinket (boosted post). Így tartalmaink még több emberhez juthatnak el, és könnyebben megtérül a tartalomba fektetett energia. Jöjjön pár tipp, hogyan tegyük hatékonyabbá a közösségi médiás jelenlétünket.

Tovább
Szólj hozzá!

Reklámfelületté válnak az újságírók is

2016. január 28. 11:17 - Árki Noémi

A közösségi médiás jelenlét ma már alapvető elvárás az újságíróktól. Sokan két, vagy akár még több felhasználói profillal szerepelnek az egyes felületeken. Ez itt az ön – meg persze a hírügynökség 2 reklámjának a helye. Egy friss kutatás azonban kimutatta, hogy ez a fajta önpromó zavarokat okozhat a személyes és a szakmai identitás különválasztásában, főként a személyes identitásra fektetett figyelmet veszélyezteti.

Tovább
Szólj hozzá!

Kit érdekel, ha törvénytelen helyen jelennek meg a reklámok?

2016. január 27. 11:56 - Topolay Gábor

Az online reklámok nagy része olyan oldalakon jelenik meg, amelyeken jogsértő tartalom van. Az Európai Unió Belső Piaci Harmonizációs Hivatala által elvégzett hathetes vizsgálat alatt az EU-ban 180 ezer, Magyarországon pedig 4997 ilyen reklámot találtak. A hivatal szerint ez nemcsak rossz fényt vet a reklámozóra, de még a célcsoportot sem biztos, hogy eléri.

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása