Kiderült, milyen mesékből tanulnak a gyerekek

2017. szeptember 25. 10:06 - Kemény Gabriella

Bár a szülők, illetve az óvó - és tanárnénik/bácsik ősidők óta az állatmeséken keresztül próbálnak morális üzeneteket eljuttatni a gyerekekhez, egy új tanulmány szerint ehhez emberi szereplőkre van szükség. Mi a helyzet az emberi tulajdonságokkal felruházott állatszereplőkkel, és az embereket hogyan ábrázoljuk helyesen? Van, amit a Disney végre jól csinál? A Jégvarázst  például a pszichiáterek is ajánlják, de van még hova fejlődni a szereplők sokféleségének terén. 

Tovább
6 komment

Ösztöndíjlehetőség: ingyen tanulhatsz a Youtube sztárjaitól

2017. szeptember 17. 21:33 - Média 2.0

Az Independent Media Education Center (IMEC) Hallgatói Ösztöndíjat hirdet összesen 4 főnek a szeptemberben induló 4 képzésére: marketingkommunikációs, PR kommunikációs, Influencer-youtuber Marketing, valamint a novemberben induló Employer Branding képzésekre. Ezeknek a célcsoportja a szakirányú képzésben részt vevő diákok mellett a kommunikációs szakmában dolgozók -  egyben az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke által kínált szabadon választható, kreditpontos tantárgyak.

Tovább
1 komment
Címkék: ösztöndíj IMEC

Techcégek árulták el, mivel csábítják magukhoz a zseniket

2017. augusztus 30. 15:15 - Háhner Petra

Hogyan teheti magát vonzóvá egy IT-profilú cég a lehetséges munkavállalók szemében? - erre a kérdésre adott választ a DreamJo.bs keddi szezonnyító meetupja, amelynek témája az employer branding volt. A TransferWise észt fintech cég hr-vezetője és a Wanari szoftvergyártó cég marketingese meséltek arról, hogy miért szeretnek náluk dolgozni a munkatársak, és hogyan kovácsolják össze minél jobban a csapatot.

Tovább
Szólj hozzá!

Így igázták le Orbán haverjai a vidéki médiát

2017. augusztus 07. 10:32 - srd

A Népszabadságot is kiadó Mediaworksszel kezdődött, a Russmedia "pecinásításával" ért véget Orbán Viktor mesterterve, azaz a megyei lapok bedarálása. Ma, a 2017 augusztusi állapotok szerint minden jelentős megyei lap Orbán körének a tulajdonában van, amely óriási fegyvertény lehet a 2018-as országgyűlési választás előtt. De hogyan is jutottunk el idáig, kik a kulcsszereplők, és mit szól ehhez a Médiatanács? Összefoglaló.

Tovább
9 komment

Ingyen médiamegjelenés? Csak tudni kell, mit akar az újságíró

2017. július 25. 11:41 - Háhner Petra

Az újságírókhoz naponta érkező sajtóközlemények százai tanúskodnak arról, hogy sok cég nagyon igyekszik, hogy szerepelhessen a médiában. Ez nem csoda, hiszen egy-egy megjelenés nemcsak presztízst jelent, hanem növeli az ismertséget, és még számos más pozitív hozadéka is van. De mi kell ahhoz, hogy a média foglalkozzon egy termékkel, szolgáltatással, és ezt ingyen tegye? Erre a kérdésre válaszol Kádár Tímea szövegíró nemrég megjelent könyvében, amely egy, a vállalkozóknak írt, jól sikerült útmutatónak is tekinthető a sajtósokhoz.

Tovább
1 komment
süti beállítások módosítása