Privát üzenetben tolja az olvasók szeme elé a cikkeit Németország legnépszerűbb bulvárlapja, a Bild. Úgy tűnik, hogy az Axel Springer tulajdonába tartozó lap munkatársai nem érik be a végtelen lehetőséget kínáló közösségi média nyilvános felületeivel, és gyorsabb utat választanak a hírek közlésére.
Azok az olvasók, akik élni szeretnének a lehetőséggel, és szívesen olvasnak kudarcba fulladt celebházasságokról, közúti balesetekről, miközben másik két csetablakban éppen szerelmi vallomásokkal örvendeztetik szívük választottját, és barátokkal tervezik a hétvégi sörözést, elég ha üzenetet küldenek a Bild Ticker névre keresztelt, külön e célra létrehozott profilra.
A közvetlen üzenetben érkezett hírek eddig csak a német futballvilág játékos-leigazolásairól szóltak, de péntektől első kézből értesülhetnek az érdeklődők a helyi "Celeb vagyok, ments ki innen!" történéseiről is. Ezek nem exkluzív tartalmakat jelentenek, csupán megnyugodhatnak az olvasók, hogy mindig frissen szállítják postafiókukba a legfrissebb tartalmakat.
A vezetőség az olvasói szám megnövekedését várja az új platformtól, hiszen Németországban megközelítőleg harmincmillióan használják naponta a Facebookot. A Bild lépése illeszkedik abba a trendbe is, hogy a különböző csetalkalmazások egyre inkább túllépnének az egyszerű privát csevegésen, és minél több szolgáltatás integrálásával univerzális platformmá szélesednének. Erre példa a kínai Wechat is, de nyugaton épp a Facebook Messenger jár élen ebben a törekvésben.