Olvasóink kedvezménnyel tanulhatnak a pr-szakma krémjétől

2015. június 01. 10:15 - Média 2.0

Az Idependent Media Education Center ősszel megismétli 
PR-kommunikáció a gyakorlatban című képzését.

 

Tanuljon:

  • az Index főszerkesztőjétől az online hírpiacról;
  • a K&H kommunikációs igazgatójától a bankok kríziskommunikációjáról;
  • Bereczki Zoltán menedzserétől az imázsépítésről;
  • a ClassFM programigazgatójától a rádiós piacról.
Máshol nem megszerezhető gyakorlati tudás, első kézből a magyar kommunikációs szakma legismertebb vezetőitől. Egyetemi hallgatóknak, pályakezdőknek és gyakorló szakembereknek is egyedi lehetőség. A tematika nagyrészt megegyezik a tavaszi képzés tematikájával.

2015. szeptember 22-től, heti egy alkalom esténként, 12 héten át

Jelentkezési határidő: 2015. július 15.
A képzés díja: bruttó 152 400 Ft / 12 alkalom + 1 konzultáció

[!] A képzés árából 5% kedvezményt kapnak, akik megjelölik a Média 2.0 blogot forrásként a jelentkezésnél.

Kedvezmények nappali tagozatos hallgatóknak:

  • az alapár bruttó 63 500 Ft (12 alkalom + 1 konzultáció)
  • [új] június 30-ig beküldött regisztráció esetén 25% kedvezmény, az az a képzés ára bruttó 47 625 Ft.

 

Jelentkezés!

 

További információk: info@independentmedia.hu;
www.facebook.com/IndependentMediaEducationCenter

Az előadók között lesznek: 
Azurák Csaba, TV2 csoport, hírigazgató, műsorvezető
Balatoni Zsófia, Uniomedia Communications PR ügynökség, tulajdonos
Balogh Gabriella, CEMP (Index, Inforádió), Felügyelőbizottsági tag
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon Rt., PR és kormányzati kapcsolatok vezető
Benkó Sándor, Kossuth-díjas művész, zenekarvezető
Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas színész, énekes, zenei producer és menedzsere,
Ferenczi Orsolya, a Brice Management tulajdonos-ügyvezetője
Bitter Brunó, Next Wave Europe, ügyvezető igazgató
Bognár Tamás, Panmedia Western Médiaügynökség, ügyvezető igazgató, regionális igazgató
Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő
Bölcs Ádám, Well Reklám- és PR Ügynökség, ügyvezető igazgató
Bruck Gábor, Sawyer Miller Group, ügyvezető igazgató
Dudás Gergely, Index, főszerkesztő
Geszti Péter, EMeRTon-díjas magyar dalszövegíró, énekes, reklámszakember
Győrfi Pál, Országos Mentőszolgálat, szóvivő
Gricz István, Katona József színház, kommunikációs és értékesítési vezető
Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató
Incze Kinga, Mrs White Media Consulting, tulajdonos-ügyvezető
Kárász Róbert, TV2, műsorvezető, GAP Media Kft., ügyvezető
Kutas István, Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató
Lambert Gábor, Figyelő, főszerkesztő
Lenkei Anikó, Allianz SE, Head of Global Brand Communications and Operations
Málnay B. Levente, AMCNetworks Central Europe, vezérigazgató
Martin József Péter, Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató
Módos Márton, Inforádió, főszerkesztő
Murányi Marcell, volt Népszabadság, nol.hu, főszerkesztő
Ómolnár Miklós, Hello! főszerkesztő, Story és Best hetilapok alapító, korábbi főszerkesztő
Szabó Eszter, GE Közép- és Kelet-Európa, Corporate kommunikációs és Public Affairs igazgató
Szollár Domokos, MOL Magyarország, kommunikációs igazgató
Tiszttartó Titusz, ClassFM, programigazgató
Urbán Zsolt, Magyar Reklámszövetség, elnök
Vándor Ágnes, Professional Publishing (tk. Kreatív szaklap), ügyvezető
Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető
Vass Virág, író, újságíró, a Nők lapja volt szerkesztője, az Elle korábbi főszerkesztője

A  képzés partnerei:

Szólj hozzá!
Címkék: imec

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr697508528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása