Ösztöndíj fiataloknak: ingyen tanulhatnak a legjobb marketingesektől

2016. február 08. 08:59 - Média 2.0

Ösztöndíjjal támogatja a hátrányos helyzetű, tehetséges fiatalokat az Independent Media Education Center (IMEC). Az Előadói Ösztöndíjat két fő részére hirdeti meg a februárban induló  Marketingkommunikáció a gyakorlatban – A magyar kommunikációs szakma vezető szakembereinek tolmácsolásában képzésén való részvételre. A képzés egyben az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke által kínált, szabadon választható, kreditpontos tantárgy a tavaszi szemeszterben.

Rászoruló fiatalok tanulhatnak marketingről

Az Előadói Ösztöndíj célja, hogy tehetséges, rászoruló egyetemi hallgatók, pályakezdők ingyen részt vehessenek a képzésen. A részvételi kritériumok között a szocális rászorultság mellett a jó tanulmányi eredményeket és a közösség érdekében végzett munkát is figyelembe veszi a bíráló bizottság, amely a díj felajánlóiból, valamint az IMEC és az ELTE Média Tanszékének képviselőiből áll. A díj alapítója Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója, társfinanszírozói az IMEC mellett Grosz Judit, a Microsoft marketing és operatív igazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklámtestület elnöke és Bitter Brunó, a Next Wave ügyvezetője. A pályázatok beérkezésének határideje 2016. február 12.

 

imec2.jpg

Első kézből a legelismertebb vezetőktől

A február 24-én induló Marketingkommunikáció a gyakorlatban képzés, hasonlóan az IMEC sikeres, PR kommunikációval foglalkozó programjához, egy interaktív előadássorozatra és az azt kísérő konzultációkra épül, és egyedülálló lehetőséget nyújt a marketing és reklám majdnem minden területének megismerésére. Az egyes előadásokat az adott témakör legelismertebb, vezető pozícióban lévő szakemberei tartják.

A sikeres munkaerőpiacra lépésért

A képzés célja, hogy a fiatalok hatékonyan ki tudják egészíteni elméleti tudásukat gyakorlati ismeretekkel, felkészülve a sikeres munkaerőpiacra lépésre. A már dolgozó szakembereknek betekintést nyújt a marketingkommunikáció különböző területeibe, valamint elősegíti a tudásmegosztást az iparágon belül. A programban való részvétel lehetőséget teremt a vállalati szféra tapasztalt szakembereivel, vezetőivel való közvetlen kapcsolat kialakítására.

A Marketingkommunikáció a gyakorlatban képzésre meghosszabbított határidővel, február 15-ig lehet jelentkezni. A képzés árából kedvezményt kapnak, akik megjelölik a Média 2.0 blogot forrásként a jelentkezésnél: hallgatóknak 10 százalék, dolgozóknak 15 százalék kedvezmény jár.

A képzés minden résztvevő számára opcionális vizsgával zárul. A sikeresen levizsgázó résztvevők az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke által is hitelesített oklevelet kapnak, valamint automatikusan az IMEC szakmai partnere, a Magyar Reklámszövetség tagjává válnak. Igény esetén részt vehetnek az IMEC által kínált gyakornoki programban is. A képzést az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke is befogadta és szabadon választható, kreditpontos tantárgyként hirdeti.

Regisztráció és program: www.independentmedia.hu

Az ösztöndíj pályázati kiírása itt olvasható [PDF].

További információk:
info@independentmedia.hu
www.facebook.com/IndependentMediaEducationCenter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr1008369498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása