Király Gábor olyan márkát épített, amit magyar focista még soha

2016. július 10. 10:46 - Háhner Petra

Egy sportolónak a tehetség és a szorgalom mellett ma már jó kommunikációra és üzleti érzékre is szüksége van ahhoz, hogy kiemelkedővé váljon. Király Gábor, a magyar válogatott kapusa – az egyik legnépszerűbb magyar focista először azzal robbant be a nemzetközi közvéleménybe, hogy profin védett az Eb-n ikonikussá vált szürke mackónadrágjában. Aztán a közösségi média felkapta egy tavalyi interjúját, amiben többszöri nekifutásra sem volt hajlandó kimondani azt amit, a Heti Válasz újságírója hallani akart: hogy a stadionépítés jó dolog. Nevét mára mindenki ismeri, és úgy él a köztudatban, mint a szerény szombathelyi futballsztár, aki keményen megdolgozott a sikerért. Erre jó, hiteles márkát lehet építeni, amit Király meg is tett: megnéztük a K1rálysport brandet.

Tovább
10 komment

Így alakul a kortárs hírkultúra arculata

2016. július 04. 10:32 - Média 2.0

A debreceni #Trending Média Szakhét idén is több programmal várta az egyetemistákat még áprilisban. A szakhéten a #trending hívószóra épülő, aktuális témákról szóló szakmai kerekasztal-beszélgetésekkel, előadásokkal, filmvetítéssel készültek a Debreceni  Egyetem Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének hallgatói.

Tovább
Szólj hozzá!

Tanuljon a Playboy, MÜPA és a Bors szakembereitől

2016. június 24. 10:25 - Média 2.0

2016 szeptemberétől a kommunikációs képzéseket szervező Independent Media Education Center (IMEC) párhuzamosan hirdeti meg pr- és marketingképzését. Az elmúlt félévekben a résztvevők olyan neves szakemberektől tanulhattak a márkaépítésről, mint például Azurák Csaba, Geszti Péter és Stahl Judit. Bárki jelentkezhet, de az ELTE-n szabadon választható kurzusként is felvehetőek a képzések. Új előadókkal is bővül a program, köztük a Playboy főszerkesztőjével és a MÜPA kommunikációs igazgatójával.

Tovább
Szólj hozzá!

Ha a médián múlik, jön a brexit

2016. június 22. 22:29 - Háhner Petra

Az utóbbi hónapok egyik legtöbbet vitatott kérdése, hogy Nagy-Britannia az Európai Unió tagja marad-e, vagy a britek a kilépés (brexit) mellett döntenek a csütörtöki népszavazáson. A legnagyobb példányszámban eladott újságok és a legnépszerűbb bulvárlapok is belevetették magukat a kampányolásba, és a többség a kilépés mellett érvel. A hírek szerint a királynő is brexitpárti, míg Orbán Viktor az egyik brit bulvárlap hasábjain is kampányolt a bennmaradásért. Előrevetíthet-e bármit a nemzeti sajtó elfogultsága, biztosan a köz véleményét mutatják-e a kutatások, és egyáltalán mi a közvélemény?

Tovább
2 komment

A magyar cégek is rájöttek, hogy létezik a Facebook

2016. június 22. 15:51 - Herbály Dorottya

Az RG Stúdió több száz magyarországi kis- és középvállalat valamint multinacionális cég bevonásával készített kutatást a magyarországi céges Facebook-jelenlétről. Kiderült, hogy akik jól tudnak hirdetni, azok általában eredményesebbek az online marketingben is. De nem elég csak a Facebook-hirdetésekre koncentrálni, mert az oldal folyamatosan öregszik: a fiatalabb korosztályt már az Instagramon lehet elérni. Ami mondjuk szintén a Facebook tulajdona.

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása