Egyre több a magyar reklámköltés, de elvitte a reklámadó

2016. március 03. 07:37 - Herbály Dorottya

Idén negyedik alkalommal rendezték meg az Evolution – Mobile Hungary konferenciát, ahol ismertették a 2015-ös reklámköltési adatokat is. Emellett a konferencia első napján a médiapiac legújabb trendjeit a szakma kiemelkedő alakjai mutatták be több teremben. A szakmai előadások mellett celebeket is felvonultattak, lehet, nem kellett volna.

Tovább
Szólj hozzá!

A sikeres prezentáció nem az eszközön múlik

2016. március 02. 07:48 - grtszb

Egyre többen kritizálják a legnépszerűbb prezentációs programokat. Vajon miért nem kérdeznek a prezentációnk végén? Hogyan rázhatjuk fel előadásunk alatt a közönséget alfa állapotból? Megnéztük, miért jelenti a gondolkodó ember alkonyát a Powerpoint, és megmondjuk, hogyan tartson sikeres előadást még a sokat szidott prezentációs eszközökkel is.

Tovább
Szólj hozzá!

6 +1 tipp a legjobb munkaerő levadászásához

2016. március 01. 10:30 - Turzó Lívia

Az igazán jó képességű és motivált szakemberek szárnyakat adnak a cégnek. De hogy lehet őket megtalálni és megtartani? Egyre többet beszélnek vezetői körökben a tehetségek hiányáról, és arról, hogy most már a cégeknek is versenyezniük kell a legjobbakért. Magyarországra is kezd begyűrűzni a munkáltatói márkaépítés, itt egy kis összefoglaló és néhány tipp hozzá.

Tovább
1 komment

Az a legjobb ügyfélszolgálat, ahol lehet panaszkodni

2016. február 24. 14:32 - Bacsárszki Ágnes

Az ügyfélszolgálatok napi szinten kríziseket kezelnek, aminek fontos eleme a kommunikáció. Milyen a jó ügyfélszolgálat és miért van fontos szerepe a panaszbejelentésnek? Mit tesz a szallas.hu, ha közvetítőként támadás éri, pedig a panasz valójában a szállásadóra vonatkozik, és mi a feladata egy vezetőnek a krízishelyzet megoldásában? Ezekre a kérdésekre adtak választ a keddi Kríziskommunikációs meetup vendégei.

Tovább
3 komment

Metha: "olyan közönséget szeretnék építeni, ami igazán értékeli ezt a zenét!"

2016. február 19. 17:57 - Herbály Dorottya

Nagyinterjú Methával zenéről, szponzorokról és közönségépítésről

Metha hazánk egyik legmeghatározóbb alakja az elektronikus zenei szcénában. Dj, producer, 15 éve jelen van az itthoni partiéletben. Vj-ként indult, mára saját kiadót alapított Be Massive néven. Új albumának megjelenése kapcsán találkoztunk az idei év első We need UNDERGROUND bulija előtt, hogy beszéljünk zenéről és kommunikációról. Az interjúban mesélt a közönségépítésről, a szponzorok kezeléséről, az online és offline jelenlétről és a tehetségek segítéséről is.

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása