Friderikusz túltolta: magánügy, hogy ki meddig tűr

2016. október 15. 11:45 - Háhner Petra

Friderikusz Sándor a napokban interjút adott az Indexnek, amiben részletesen elmeséli, hogy milyen siralmas dolgokat lát, tapasztal a mai magyar médiában: a TV2-nél, az ATV-nél és általában hogyan csúszik le a magyar televíziózás a Fidesz térnyerése miatt. Till Attilának és Hajós Andrásnak is nekimegy, amiért a Tények propagandariportjai után még mindig arcukat adják a csatorna műsoraihoz. Azt is elmondja, hogy a tévések mit mondtak neki a rendszerről és a TV2-ről négyszemközt, egy kollegiális beszélgetés keretében. Mindezt azért, mert szerinte eljött az a pont, ahol már nem szabad tűrni és megalkudni. De ki dönti el, hogy hol van ez a határ, és van-e joga bárkinek mások helyett eldönteni? Vélemény.

Csütörtökön jelent meg az Indexen egy hosszú, őszinte és legalább annyira megosztó interjú Friderikusz Sándor magyar tévéssel, aki néhány hónapja teljesen eltűnt a képernyőről, miután bejelentette, nem folytatja az Összezárva Friderikusszal című műsort a TV2-n a Tények lejárató riportjai miatt, amelyeket a csatorna anomáliáinak nevezett, majd az ATV-n is megszűnt Friderikusz című beszélgetős műsora, mert nem értettek egyet a csatorna vezetésével a műsor jövőbeli hangvételét illetően.

Az egész magyar média, de főleg ketten

Az Indexen megjelent interjú sok szempontból az elmúlt idők egyik legbevállalósabb interjúja, ugyanis a tévés végigveszi a mai magyar médiapiac legnagyobb problémáit, és mindennek az alapkövét, a Fidesz növekvő befolyását. Teljes körképet kapunk arról, hogy a magyar tévés szakmában ki miért vállalhatatlan. Néhány példa:

  • Beszól Hajdú Péternek, aki ezért millókra perelte, szerinte Friderikusz valótlanságokat állít róla az interjúban
  • Kökény-Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója is megkapja a magáét, többek között a Rejtőzködő milliárdosokban bemutatott lejárató riportok miatt
  • Andy Vajna, a TV2 tulajdonosa is, aki szerinte nem tudja, hol él
  • többször szóba kerül az ATV tulajdonosa, Németh Sándor (egyben a Hit Gyülekezetének vezetője), akinek a csatorna vezetésében, apja kézi vezérlése mellett dolgozó fiát dilettánsnak nevezi, és több konfliktusukról részletesen beszámol

Ezeket olvasva azt érezzük, épp ideje volt, hogy valaki kiálljon ország-világ elé, és jól megmondja, mi történik a magyar médiában. Mégis van egy olyan pontja az interjúnak, amitől minden jó érzésű ember megáll egy pillanatra, és elgondolkodik, hogy pontosan mit is akar ez az interjú. Ez a rész pedig Till Attila és Hajós András, a TV2 két ismert műsorvezetőjének bemártása. Friderikusz hónapokkal ezelőtt, amikor a távozásával kapcsolatban vívódott, két kollégájával is megosztotta dilemmáját, akik őszintén beszéltek neki saját véleményükről. Valószínűleg nem sejtették, hogy azt hamarosan az Index címlapján fogják viszontlátni.

fridi.jpg

 Tilláról ezt mondja az interjúban:

"Például a márciusi felmondásom előtt egy-két héttel, A bajnok című Pintér Béla-darab bemutatóján találkoztam Tillával, aki folyamszerűen szidta nekem a TV2-t, hogy az mekkora Fidesz-fészek lett, és tűrhetetlen, ami ott folyik. Finoman jeleztem neki, hogy a magam részéről nemsokára be is fejezem az együttműködést a csatornával, amire Tilla megértően bólogatott. Ehhez képest ő azóta is folyamatosan ott virít a TV2 képernyőjén, és az arcát adja nem is egy, hanem több műsorhoz is."

Hajósról pedig:

"Amikor márciusban telefonon beszéltünk arról, miért jöttem el a TV2-től, András azzal magyarázta a maradását, hogy már aláírta a szerződését, muszáj ott lennie a tavaszi gyerek-tehetségkutató műsor zsűrijében, ugyanis ha váratlanul lelépne, az ügyvédje szerint 20-25 milliós kártérítésre kötelezhetnék. Ez akkor többé-kevésbé elfogadható érvelésnek tűnt. Csakhogy lement a gyerekvetélkedő, jött az ősz – és mit látunk? Szeptembertől a Sztárban sztár zsűrizését is elvállalta Hajós. Ami sajátos erkölcsi érzékre vall, hiszen amikor 2006 szeptemberében kiszivárogtatták az őszödi beszédet, Hajós András útja nyílegyenesen a HírTV-be vezetett, hogy nyilvánosan megkérje az akkori miniszterelnököt, Gyurcsány Ferencet, mondjon le, de most, tíz évvel később nem jelent számára különösebb erkölcsi problémát, hogy ő maga az Orbán-rendszer tévéjét teljes mellszélességgel erősíti."

Más véleményével ékeskedni?

Azt is hozzáteszi, hogy a Hajós- és Tilla-félék tartják életben Orbán Viktor rendszerét. Az még rendben van, hogy elmondja a véleményét, kritizálja a kollégáit, joga van hozzá. Az viszont már kevésbé oké, hogy mások véleményét is szemrebbenés nélkül kiteregeti az egyik legnagyobb országos hírportálon, főleg konkrét neveket említve, olyanokét, akik még mindig az adott cégnél dolgoznak. Nem is arról van itt szó, hogy lesz-e ennek bármi következménye a két műsorvezetőre nézve, hanem hogy bizalmasan megosztott magánvéleményeket oszt meg, amihez senkinek sincs joga, Friderikusz Sándornak sem.

Az érintettek először nem reagáltak, de többen már közvetlenül az interjú megjelenése után hangot adtak az ezzel kapcsolatos felháborodásuknak.

  • Havas Henrik reakciója mérhetetlen dühöt sugároz, válaszként írt Facebook-posztja így kezdődik: EZ NOOORMÁLIS??? Azt írja, hányingert kapott attól, ahogy Friderikusz szimplán feljelenti néhány kollégáját. 
  • Puzsér Róbert kritikus sem hagyta szó nélkül az interjút, védelmébe veszi Hajóst és Tillát, mondván, hogy minőségi munkát képviselnek a magyar televíziózásban.

Tegyük hozzá, a két műsorvezető érdemeitől is teljesen független kérdés, hogy etikus-e helyettük nyíltan véleményt nyilvánítani bármilyen ügyben.

Magánügy, hogy ki meddig tűr

Egy nappal az interjú megjelenése után derült ki, hogy maga Hajós András is úgy érzi, hátba támadta korábbi kollégája, akit anno a bizalmába fogadott. Fel is teszi a kérdést válaszposztjában: "Szopatsz, Sándor?" Az a helyzet, hogy jogos a kérdés. "Nem vagyok senkinek a távkapcsolóval irányítható forradalmára. Voltam, és nem történt semmi" - írja, majd kifejti: az, hogy hol van a tűréshatár, mindenkinek a magánügye. Ő most műsort készít a TV2-nél, erre koncentrál, mert ez a feladat, ezt szereti csinálni, bár vállalja, nem minden tetszik neki. Ennek ellenére kikéri magának az erkölcsi kioktatást, amit csakis a szüleitől és még néhány makulátlan erkölcsű embertől hajlandó elfogadni. 

A másik kritizált tévés, Tilla azóta sem reagált hivatalosan, de a Forbes Flow-n azt mondta, kikéri magának, hogy miatta olyan az ország, amilyen, és próbál normális életet élni, amibe a kompromisszum is belefér.. „Az, hogy ki hova van bekapcsolva, milyen érdekek mentén, elég bonyolult; mióta világ a világ, sokféle függés van. Sok szempontból nem vagyok független ember, de ez mélyebb téma, emiatt nem kell kiemelni és pellengérre állítani valakit".

Friderikusz szerint az az erkölcsi alapja mások véleményét kiteregetni, hogy nála már eljött az a pont, amikor senkinek sem kéne támogatni a mostani rendszert, és szerinte mindenki, aki még most is a TV2 szekerét tolja, valójában gyáva, és mindenféle kifogással takarózik, például eltartásra szoruló gyerekekkel, vagy idős, beteg szülőkkel. Ilyen körülmények sajnos vagy nem sajnos, valóban léteznek, ráadásul mi ez a határ amiről beszélünk? Valójában ezeknek a határoknak a meghúzása teljesen szubjektív: mindenki maga dönti el, hogy mikor telik be a pohár, és azt is, hogy ha betelt, csendesen távozik, vagy felszólal a rendszer ellen egyfajta lázadóként. Friderikusz azonban ezt eldöntötte mások helyett, és akárhogy is nézzük - akármilyen siralmas a magyar média és a TV2 helyzete - ez bizony korábbi kollégái hátba támadása.

Mi a tanulság?

Abban igaza van Friderikusznak, hogy minél többen támogatják ezt a rendszert, szép csendben, annál rosszabb a helyzet. A megalkuvó magatartás tovább rombolja a hazai médiaállapotokat, de ettől még nincs joga ítélkezni. Valószínűleg még rengeteg embert találunk a hazai médiában, akik nem értenek egyet a rendszerrel, mégis maradnak. Miért pont Hajós és Till Attila lett itt a fő gonosz? 

Ami pedig főleg érthetetlen: az interjú ezek nélkül az állítások nélkül is ütős anyag lett volna, erős üzenetekkel, így azonban nem csak annyi történt, hogy ő maga jól bemutatott a rendszernek, hanem másokat is magával rántott, a belegyezésük, sőt a megkérdezésük nélkül, minden jel szerint az akaratuk ellenére. Az interjúnak így amellett, hogy a magyar média a pusztulás felé tart, még egy nagyon fontos üzenete volt: a legközelebbi kollégáiban, barátaiban sem bízhat meg maradéktalanul az ember. Szóval ez egyben egy figyelmeztetés is az egyre hányatottabb sorsú magyar médiumoknál dolgozóknak: csak okosan azokkal folyosókon, udvarokon zajló hőbörgésekkel és hasonlókkal.

 

Októberben is Média 2.0 Meetup!

Mi lesz a mozival? Várunk mindenkit 26-án a Kuplungban, részletek a Facebook-eseményben.

 

120 komment
Címkék: TV2 Friderikusz

A bejegyzés trackback címe:

https://media20.blog.hu/api/trackback/id/tr5711808637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aprika 2016.10.15. 21:00:23

Politikailag "független" média csak a baloldalon létezik... Valamelyik szoci kormány idején Sándor szeretett volna tv-elnök lenni. Épp Lendvai Ildikóhoz dörgölőzött erősen, ahhoz kellett ám a gerinc!!! Ilyen a magyar média világa, előbb-utóbb leharcoltak lesznek benne olyan "tehetségek" is, mint Ő. Már sehová sem kellenek, de még próbálnak a felszínen maradni. Azt hiszik még van hatásuk. Tévednek. Eljárt felettük az idő, de időként harapnak egy kicsit. A DK a temetőjük....

Netuddki. 2016.10.15. 21:00:47

@Zsoltbacsi: Álmodik a kubatovbrancs...

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:02:49

@Tibi !:
Te Tibikem, ezen a heten is megbukott Orban? Vagy a jovo heten fog 2x?

Netuddki. 2016.10.15. 21:03:13

@aprika: Nah, ide is bekopiztad a Nyugatifényes hozzászólásodat? A smittelésért is fizet a fideszes agitpropiroda?

KalmanBlog 2016.10.15. 21:16:47

Szerencsére Friditől teljesen idegen a hatalomnak tövig benyalás :-)

Csak azért linkelem, mert a többség gyorsan felejt: www.youtube.com/watch?v=-oc44eAUl8g

KalmanBlog 2016.10.15. 21:17:27

@KalmanBlog: Bocs, én felejtek gyorsan :-). Ez nem Fridi volt. Akkor visszavonom.

baldoc 2016.10.15. 21:18:14

@Zsoltbacsi: Az első fidesz kormány alatt akart TV elnök lenni.
Nem lett.

baldoc 2016.10.15. 21:19:22

@aprika: Az első fidesz kormány alatt akart TV elnök lenni.
Nem lett.

Furusina 2016.10.15. 21:25:17

Álláspopntom szerint, karizma nélküli Tv- senkikről, kegyelemkenyéren élőkről beszélt Friderikusz, akit TV- teljesítményéért szintén képtelen vagyok becsülni, a mostani lépéséért, minden momentumáért, viszont tisztelem. Egy pici bibit látok csak: kissé elkésve telt be nála is a pohár.

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:28:00

@baldoc: Ha szerinted 2002 novembereben Fidesz volt hatalmon....

Sot, ezt talaltam a wikipedian:

2005-ben Lendvai Ildikó felmondta Friderikusz mobiltelefonjának hangpostájára, hogy az ő tévéelnöki pályázatát fogja támogatni az MSZP. Ezt - máig tisztázatlan módon - valaki lehallgatta, sokszorosította és eljuttatta a sajtóhoz. Ebből olyan botrány kerekedett, ami eleve kizárta őt az elnökségre pályázók sorából

Szoval ez most nem jott ossze....

baldoc 2016.10.15. 21:34:40

@Zsoltbacsi: Szerinted a közTV kuratóriumának MSZP-s tagja miért ne támogathatta volna a fidesz kormány alatt??

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:38:12

@baldoc:
Ki mondta, hogy nem tamogathatja?

Te azt irtad eredetileg, hogy fidesz kormany alatt probalkozott, en meg hoztam 2 cafolatot is. Egyebkent vagy 5x megprobalta.

De mint irtam az idezet a wikipediarol van szo szerint

illaim 2016.10.15. 21:40:53

@Zsoltbacsi: A Wikipédiába az ír aki akar! Nem te írtad bele véletlenül azt most hivatkozol rá?

baldoc 2016.10.15. 21:40:57

@Zsoltbacsi: Friderikusz Sándor nem is egyszer pályázott a MTV elnöki székére: ”Ilyen előzmények, ennyi tapasztalat, és talán nem túlzás azt állítani: ennyi siker után először 2001 júliusában, majd múlt év szeptemberében, azt követően pedig decemberben, végül ez év februárjában ismételten kísérletet tettem elfoglalni a Magyar Televízió RT elnöki székét, de a Közalapítvány Kuratóriumi Elnöksége mindezidáig nem találta érdemesnek a társadalmi kuratórium elé terjeszteni személyemet.”
2001 július az mi??

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.15. 21:42:47

@aprika: " Épp Lendvai Ildikóhoz dörgölőzött erősen, ahhoz kellett ám a gerinc!!"

Ezt már 5 perccel ezelőtt ugyanígy beírtad a zsoltbácsi troll nickeden, csak a hülyéknek kell töbször ugyanazt megismételni.
Mint pl neked, hogy firderikusz a cocik seggét nyalta ki, a bayerek, a kálomisták, a liszkaik, az eke tévések meg az orbán diktátor seggét nyalják ki.

Mi is a mondanivalód?

aprika 2016.10.15. 21:46:00

@Tibi !: Igen, ebből élek. Elég jól, 2030-ig...

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:46:50

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Az hogy ne az beszeljen erkolcsi magaslatokrol aki ugyanakkora seggnyalo. Legalabbis az en mondanivalom ez volt

baldoc 2016.10.15. 21:47:14

@Zsoltbacsi:" Es a 2002 november?"

"Te azt irtad eredetileg, hogy fidesz kormany alatt probalkozott"

eredetileg érted!?

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:48:55

@baldoc: eredetileg=amikor eloszor hozzaszoltal ehhez a temahoz

aprika 2016.10.15. 21:49:10

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Nyugi, Zsolt bácsi egy másik Fidesz bérenc, Ő most többször szól hozzá. Egyrészt több ideje van, másrészt kell a pénz...

baldoc 2016.10.15. 21:52:55

@Zsoltbacsi:" eredetileg=amikor eloszor hozzaszoltal ehhez a temahoz "
Miért nem próbálkozott 2001 júliusában??

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:54:31

@Zsoltbacsi:

Mit tudom en, nem is erdekel. az a lenyeg hogy fenyesre nyalta lendvai valagat

Zsoltbacsi 2016.10.15. 21:56:10

@baldoc:

Rossz helyre valaszoltam az elobb.

Szoval csak azt akartam irni, hogy ne az jatssza a "fuggetlent" aki semmivel se jobb a tobbinel!

baldoc 2016.10.15. 21:58:39

@Zsoltbacsi: "Szoval csak azt akartam irni, hogy ne az jatssza a "fuggetlent" aki semmivel se jobb a tobbinel!"
Magát meg miért zavarja ez mostani 'független' közmédia és tv2 korában???

Zsoltbacsi 2016.10.15. 22:02:54

@baldoc: Nem is nezem. Ponosan meg tudom mondani, mennyi tvt nezek egy evben 42 alkalommal: 21 forma1 idomero+futam

Nezd, homar friderikusszal ellentetben peldaul Hajos meg se probalja eljatszani a fuggetlent,partatlant.
Nekem semmi bajom azzal ha szoci, csak akkor vagy nyiltan vallalja be vagy kussoljon. En nem szeretem ha hulyenek vagyok nezve

baldoc 2016.10.15. 22:14:51

@Zsoltbacsi:" Nekem semmi bajom azzal ha szoci, csak akkor vagy nyiltan vallalja be vagy kussoljon. En nem szeretem ha hulyenek vagyok nezve "
Úgy látom, hogy maga az elmúlt 5 évben nem látott egyetlen Friderikusz műsort sem.
Annál nyiltabban felvállalni a balliberális voltát már nem lehet!

Zsoltbacsi 2016.10.15. 22:18:22

@baldoc:

De volt olyan, amit youtubeon megneztem. Peldaul amikor Gregor Bernadett politikai izleset kritizalta eleg erosen akkor majdnem kifordult a belem. Megis hogy jon o ahhoz?

baldoc 2016.10.15. 22:21:44

@Zsoltbacsi:" Megis hogy jon o ahhoz? "
Pontosan úgy , ahogy maga véleményezi őt.

Zsoltbacsi 2016.10.15. 22:25:06

@baldoc: En nem hoznam ot nezok szazezrei elott ilyen meltatlan helyzetbe, mert nekem van gerincem vagy izlesem. Fene tudja melyik kell ehhez, valoszinuleg mindketto.

baldoc 2016.10.15. 22:26:37

@Zsoltbacsi: Miért szégyellni kell a jobbikosságot?

Zsoltbacsi 2016.10.15. 22:30:41

@baldoc: Nem kell szegyellni. De az meltatlan, es megalazo amikor valakinek percekig bizonygatjak, hogy milyen alavalo egy part, meg megis hogy lehet kepes ilyenre.

Es meg egyszer: nekem Friderikusszal nem az a bajom, hogy kire szavaz, hanem a tobbi. Peldaul Balo is nagy komcsi, megis birom a stilusat es mondjuk heti 2x letoltom az adasat

Zsoltbacsi 2016.10.15. 22:31:31

@baldoc: pontosan friderikusz sugallta, hogy Gregor szegyellje el magat!

baldoc 2016.10.15. 22:36:27

@Zsoltbacsi: Friderikusz, az Friderikusz.
Ha olyan lenne, mint a többi szart se érne.
A tv-kapcsoló pedig demokratikus.

Zsoltbacsi 2016.10.15. 22:40:33

@baldoc:
Ok, de kene lenni egy hatarnak. Nem tudom mar szo szerint idezni, de volt egy olyan mondata, hogy ertekesebb maga annal, en ekkor kuldtem volna el a k. anyjaba.

Pop40 2016.10.15. 22:41:57

Az interjú maga nem volt rossz, de tény, hogy magánemberek, privátban elmondott véleményét akkor sem szerencsés kiteregetni (pláne névvel) ha alátámasztja az általam elmondottakat.

Friderikusszal innentől fogva bizalmasan maximum az időjárásról fognak beszélni a kollégái, ami kár, mert amúgy helytálló az interjú.

baldoc 2016.10.15. 22:48:59

@Pop40: Aki itt él és nézi a hazai médiát, az min csodálkozik?
Hogy vannak elvtelen kiszolgálók?
Nem mondott semmi újat Friderikusz.
Miért maga hanyatt esett a meglepetéstől?

Pop40 2016.10.15. 22:57:49

@baldoc:

Nem mondott semmi újat, ez idáig oké.

Azonban nevesítve előadott 2 olyan privátban elmondott beszélgetést, amihez az illetők enyhén szólva nem járultak hozzá. Nos, ilyen nincs. Alap, hogy nem adok tovább valamit, amit privátban mond el nekem a kollégám, pláne nevesítve. (Egész más, ha azt mondja, "sokan háborognak a tv2-nél a fideszes letámadás miatt" vagy ha azt, hogy "Tilla pl háborgott nekem a tv2-nél a fideszes letámadás miatt. - előbbi oké, utóbbi nem.)

Szelid sunmalac 2016.10.15. 23:56:00

Kedves Petra! A nagy lofaszt! Tobb okbol is marhasag,amit ir, ezek kozul ketto: Tila is Hajos is mediaban dolgozo, kozeleti szereplo. Nehogy elkezdjem rinyalni a maganeletrol meg maganvelemenyrol, mert szemberohogom mint a siros kurvat, hiszen ebbol elnek! Masodik: ha a koztudomasulag parttevenel valo maradas mellett dontottek, akkor vallajak fel a dontesuket felnotthoz, de legalabb emberhez melton, ne megint csak rinyaljanak. Perelni meg sirankozni tudnak, de elismerni, hogy igen ott dolgoznak, azt nem? Mit akarnak? Fenntartani a gerincesseg latszatat? Muhhahahhaha. Egyebkent a Hajosrol nem tudtam hogy ekkora hanyadek.

Szelid sunmalac 2016.10.15. 23:57:51

Kedves Petra! A nagy lofaszt! Tobb okbol is marhasag,amit ir, ezek kozul ketto: Tila is Hajos is mediaban dolgozo, kozeleti szereplo. Nehogy elkezdjem rinyalni a maganeletrol meg maganvelemenyrol, mert szemberohogom mint a siros kurvat, hiszen ebbol elnek! Masodik: ha a koztudomasulag parttevenel valo maradas mellett dontottek, akkor vallajak fel a dontesuket felnotthoz, de legalabb emberhez melton, ne megint csak rinyaljanak. Perelni meg sirankozni tudnak, de elismerni, hogy igen ott dolgoznak, azt nem? Mit akarnak? Fenntartani a gerincesseg latszatat? Muhhahahhaha. Egyebkent a Hajosrol nem tudtam hogy ekkora hanyadek.@Pop40:

Szelid sunmalac 2016.10.16. 00:00:27

@Pop40: Na ne mar hogy ne mondhatnam el, hogy kivel mit beszeltem. Ocsem! Ha te meg akarsz magadnak valamit tartani, NEM MONDOD EL. Mert az a franya kommunikacio mar csak olyan, hogy ha elmondasz valakinek valamit, az magaeva teheti. Aztan hogy o mit mond, az meg az o dontese, akarcsak a tied volt. Capisci?

2016.10.16. 00:31:06

Friderikusz beszólt TV-s vezetőknek. Ez eddig rendben van. Eddig neki is megfelelt a szektás ATV, most már kritikus velük.
De hogy Tilla meg Hajós magánvéleményét kiadta, az picit gusztustalan.
Valamiért van egy olyan érzésem, hogy Fridi sértett zseninek képzeli magát, pedig nem sok saját ötlete volt, amire az emberek emlékeznének.
Elvitte Magyarországra Jockey-t meg Van Damme-ot és feltett nekik buta kérdéseket... én nem nagyon emlékszem olyan műsorára, ami forradalmi újítást hozott volna. Rendes TV iparos volt, most meg nincs csatorna, ahol szerepelhetne. Sok mindenben igaza lehet (TV2, ATV ekézése), de a kollégái kiadása szerintem nem fér bele.

GallaiG 2016.10.16. 01:18:51

" Az interjúnak ... fontos üzenete volt: a legközelebbi kollégáiban, barátaiban sem bízhat meg maradéktalanul az ember... figyelmeztetés...: csak okosan azokkal folyosókon, udvarokon zajló hőbörgésekkel és hasonlókkal."

Remélem, ezt olvassa Fridi is! Ugyanis azt nem tételezem fel róla, hogy szándékosan, de éppen ezzel szolgálta az önkényuralom erősödését. Az egymás közti bizalom rongálásával, azzal, hogy gondold meg jól, mit mondasz akár csak négyszemközt még annak is, akit a haverodnak hittél!

Tényleg ne jutott volna eszébe, mennyire lesz ez hátrányos a még mindig ott dolgozó Hajósnak és Tillának?

Hiába mondott csupa igazat, ha ezzel botrányt és acsarkodást szült.
Ki kellene állnia nyilvánosan bocsánatot kérni a két áldozattól, és kárpótlást ígérni nekik, ha emiatt kár éri őket!

Egyidejűleg újfent megerősíthetné az általa elmondottak 98 %-át, mint változatlanul fennálló igazságot. Ami hasznos üzenet, de persze nem Brüsszelnek :)

Pop40 2016.10.16. 01:51:05

@Szelid sunmalac:

Ha te mondod, öreg, biztos.

Csak aztán ne csodálkozz, ha utána te leszel a társaság pletykafészke, akivel senki semmilyen bizalmas infót meg nem oszt, és az egyetlen téma, amit hajlandóak veled megbeszélni, az az időjárás.

Mert neked jogod van mindent elpletykálni, amit meghallassz, naná.
Csak nekik viszont onnantól kezdve joguk lesz levegőnek nézni téged.

Lt.Dorsi 2016.10.16. 07:24:57

Egyszerűen besértődött, hogy a kis mini szabadságharcába a TV2 ellen, a két említett kolléga, aki f2f hozzá hasonlóan gondolkozott/nyilatkozott, nem követte mikor tettekre került sor. A tettekhez kellett volna egy másmilyen, (mondjuk anyagi) függetlenség is a rendszertől, nem csak a duma.

William Kidd 2016.10.16. 07:54:19

Fridi a vamzer. Hallot mar errol a kifejezesrol, hogy betyarbecsulet? Nos egy ratyi honnan is tudna mit jelent...

Kreml propaganda osztály bérszámfejtés 2016.10.16. 08:00:11

Fridi kikopott, ennyi. Ez a celebek sorsa. A fideszhez beállni már nem könnyű, hosszú a várólista és már tesztelik a felvételnél hogy nem fintorognak seggnyalásnál.

Hát így hívja fel magára a figyelmet.

Kreml propaganda osztály bérszámfejtés 2016.10.16. 08:01:40

@William Kidd: Ja, hogy a fideszes bércelebek betyárok? Azért ne említsük a betyárokat egy napon ezekkel a férgekkel!

tótágas 2016.10.16. 08:16:18

@Kelly és a szexi dög: @tótágas: @Kishableany: Akkor lenne igazad, ha szavát adta volna, és azt megszegve tette volna közzé. Enélkül csupán őszinte felháborodásának közleménye.

tótágas 2016.10.16. 08:20:22

@Kreml propaganda osztály bérszámfejtés:
Szeretnél te olyan celeb lenni mint Ő. Evvel nem őt sérted meg, hanem a mgad erkölcsi "nívóját" teszed közszemlére.

tótágas 2016.10.16. 08:28:31

@William Kidd: Szerintem a Becsületet nem kéne összekeverned a betyárbecsülettel. Az meg hogy ki kivel bratyizik, na látod ez a Magánügy.

tótágas 2016.10.16. 08:34:41

@Lt.Dorsi: Édes jó Istenem! Hogy mered így megcsúfolni édes anyanyelvünket? Mi az, hogy besértődni? Valaki besz_rhat a gatyájába, vagy begyújthat a kályhába, de sértődni csak megsértődni tudhat!

tótágas 2016.10.16. 08:39:38

@GallaiG: Na épp az ilyen gondolkodásúak teszik tönkre a még néhányakban pislákoló becsdületet is. Már észre sem veszitek, hogy megmérgezték a többséget.

Cpeti123456 2016.10.16. 08:44:02

Én kifejezetten érdeklődve olvastam a Fridi cikket a zsindexen.
1. Végre valaki elmesélte azt amit a közvélemény így is sejt.
2. Miért baj ha valaki - ez esetben Fridi - elmondja azt, hogy valaki miképp gondolkodik?
3. Talán Hajós volt aki bemondta, hogy ez van na, és?

Azért mert Fridi elmondta a tapasztalatait a két "sztár" tévéssel kapcsolatban, nem lett kisebb arca, de mi "nézők" talán egy másik aspektusból is láthatunk másikat.
Hol itt a baj?
Magánvéleményem szerint Fridi ez esetben nem "túltatol".

Véletlenül nem Hajós volt aki szidta a Heti Hetesben alkalmanként Viktort, igaz Gyurcsányt is...

tótágas 2016.10.16. 09:06:09

@Pop40: A "Sokan háborognak" az az elkenése a dolgoknak. Ennek van manapság nagy divatja. Fridi épp ez ellen ágáll. Ha ezt írta volna, akkor ugyanúgy kenegetné a székletet szertendő szerte széjjel. Mert a langygosokat kiköpi az úr...."

mh1973 2016.10.16. 09:08:29

Nehéz lenne cáfolni az interjút, így hát érdemben egyik sem reagált rá, hajdú egy buta prosti, hajós egy pénzéhes maki, tilla szintén, ráadásul egy töketlen ripacs, puzsér szóra sem érdemes, havas meg nem tudom mit ugat, fridi tv-s munkájához képest egy senki.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:13:31

@Zsoltbacsi: "Ponosan meg tudom mondani, mennyi tvt nezek egy evben 42 alkalommal: 21 forma1 idomero+futam"

Hú de bebuktál a hazudozásoddal fidesz troll. Ha te semmi TV-t nem nézel, akkor honnan a lófaszból tudnád te hogy mi a közélet???
Aki ennyire ostoba hazudozó mint te, annak tényleg naponta kell nicket váltani.

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:18:30

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Megnezni valamit a tvben vagy utolag letolteni nem ugyanaz. De a te agyad meg nem erett meg ennek a felismeresehez...

Az se tvzes, ha olvasok valahol valamit, es utana rakattintok a youtube linkre.

Ezt buktad te budos komcsi

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:24:19

@karandash: "De hogy Tilla meg Hajós magánvéleményét kiadta, az picit gusztustalan."

Hát akkor az öszödi beszéd kiadása is gusztustalan volt, te!

Amúgy meg egy normál ember a DEMOKRÁCIÁBAN nem abból áll, hogy a véleményét nyíltan fel meri vállalni??

Ja mégsem, annak ellenére, hogy kurva nagy szabadság van Magyarországon, kurvára nincs sehol elnyomás meg retorzió, sehol Európában nincs annyi müködő emberi jog, mint errefelé.

Ja mégse?? Hát akkor meg marad az, hogy a magyar ellenzék nincs is, mert a könnyebb megélhetésért a végén mindenki kinyalja a diktátor és gépezetének a seggét. Aztán majd megmagyarázza mint a Hajós, hogy kinyaltam, kinyaltam, de ettől még jaj de utálom! Talán nem is fogok 2018-ban a fideszre szavazni. Vagy igen, hiszen ha visszajönnek a kommunisták, akkor az én fideszes TV hakni állásaimnak lőttek. Hát akkor mégis a fideszre szavazok, de azért utálom őket, na és, a pisztáciás fagyit is jutálom, hát akkor ne menjek sose fagyizóba???

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:26:23

@Zsoltbacsi: "Megnezni valamit a tvben vagy utolag letolteni nem ugyanaz"

Te letöltld az M1-et?? Utólag??? Meg a múlt heti hírmüsorokat???

Te tényleg nem csak játszod a fideszes segghülye trollt, hanem az vagy!

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:26:35

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Ha nem lenne vilagos, elarulom a kulonbseget:

Ha valaki tvzik, akkor bekapcsolja a tvt, aztan lesz ami lesz.
Ezzel szemben en elore tudom, hogy ki lesz a vendeg, es kb mi lesz a tema, es ez alapjan eleontom, hogy rakattintsak-e vagy sem.

Orban meg fog bukni jovo heten is 2x?

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:28:44

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Igen, a mindigtv alkalmazasaban majdnem mindent meg lehet nezni utolag kb 1 hetre visszamenoleg. Az rtl mindent kirak az rtlmostra, az atv a youtubera.

Ezt megint buktad te fereg

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:29:30

@Zsoltbacsi: "Az se tvzes, ha olvasok valahol valamit, es utana rakattintok a youtube linkre.
Ezt buktad te budos komcsi"

Aztán mit olvasol, hogy ennyire nem fognak rajtad a korrupciós tényhírek tengere? Belső használatú habony útmutatót? Meg orbán beszédeket?

Ezt buktad te büdos fideszkomcsi, ti, a 3/3-asok menedék pártja!

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:30:06

@Zsoltbacsi:

Sot, az m1 osszes musora fenn van a mediaklikken.

Megint beegtel

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:32:02

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Nezz ra a kozvelemenykutatasokra, amiket szajkozol nehany ezer embernek erdekes, mindenki mas tudja, hogy toletek meg azt se szabad elhinni, amit kerdeztek

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:32:06

@Zsoltbacsi: "Orban meg fog bukni jovo heten is 2x?"

batyu szar, látom tisztában vagy vele, hogy a bukás jönni fog, minden nap összeszarod magad még a gondolatára is.
A liberálisok hálásak neked, hogy minden nap igazolod a reményüket.

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:35:09

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Tudtommal ti jelentitek be hetente 2x is az elmult 6 evben. Ahogy azt is szentul hittetek,, hogy a kerites senkit se fog megallitani. Vagy hangosan hangoztattatok, hogy 2011 az ehseglazadasok eve lesz. A legalis hazipalinkatol evente tobb100an fognak megvakulni! Es van meg vagy 100. Lasd be, hogy csapnivalo josok vagytok

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:37:10

@Zsoltbacsi: "Nezz ra a kozvelemenykutatasokra, amiket szajkozol nehany ezer embernek erdekes, mindenki mas tudja, hogy toletek meg azt se szabad elhinni, amit kerdeztek"

Ki az a "töletek", te birka elméjü panelproli?

30 évvel ezelöttig még Kádár nyerte a közvéleménykutatásokat, még te is szavaztál rá jó párszor, szóval ostoba fidesz troll, megint mi a mondanivalód??? Hogy orbánnak akkora sikerei vannak mint Kádárnak?
Söt, még nagyobbak is?

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:40:44

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

En biztos nem szavaztam, 10 eves voltam a rendszervaltaskor.

Viszont ti annyira be vagytok fosva, hogy meg a jobbikkal is szeretnetek osszefogni. Azzal a jobbikkal aki 1 eve meg maga volt a nacizmus, es hazaarulo volt mindenki, aki leult veluk egy asztalhoz. Persze azt mar nem aruljatok el, hogy ebben mi lenne a buli a jobbiknak, minek egesse magat veletek

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:44:03

@Zsoltbacsi: "Igen, a mindigtv alkalmazasaban majdnem mindent meg lehet nezni utolag kb 1 hetre visszamenoleg. Az rtl mindent kirak az rtlmostra, az atv a youtubera.

Ezt megint buktad te fereg"

te segghülye orbán troll, onnan indultunk, hogy nem nézel TV-t, most meg felsorolod a TV müsorokat, amelyeket nézel (persze nem nézel, csak hazudozol)? Te hülye, a a TV-t nem a készülék definiálja, hanem az általa adott müsorok! Te tényleg annyira segghülye vagy, hogy azt hiszed, hogy ha egy ATV-s müsort a weboldalukon vagya youtubo-on nézel, akkor nem TV müsrot nézel hanem youtube terméket??

Ráadásul aki ennyire ostoba mint te, abból ki se nézem, hogy a youtube-ról le tudna tölteni valamit is.

Ezt megint buktad te orbán seggnyaló fereg"

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:48:54

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Szoval te tudod elore hogy ki lesz egy musor vendege, vagy mirol lesz szo a hiradoban?

Mert en megnezem a leirast, es ha erdekel rakattintok, ha nem nem.
Ugyanis ha nem vetted volna eszre a youtubeon 1 mondatban mindig ossze van foglalva, hogy kivel es mirol lesz szo. Na ezt csinald meg a hagyomanyos tvvel!

Ja, es vedd eszre, ahogy raszall valakire a libsi hadsereg azonnal felmegy a jobboldal nepszerusege

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:49:19

@Zsoltbacsi: "Viszont ti annyira be vagytok fosva"

Mondd már meg te nagyon hülye hogy kik azok a "ti"??

Mindenki aki nem a ti ostoba orbán cseléd fajtátok?? A magyar birkamenet??

Hát akkor rossz hírem van ostoba fideszes troll, ti alig 2 milliónyi orbán hadosztály 6 milliárd "ti"-kkel álltok szemben. Nehéz szabaccságharcotok lesz, de majd a végén puci picsával maradva a magyar ugaron legfeljebb majd megint megmagyarázzátok, hogy akkor is ti gyöztetek!

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:52:18

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Hahaha, szeretned. Valahogy mindenhol el lesznek zavarva a libsik europaban. Ausztriaban,horvatoknal,szloveniaban,hollandoknal mar megtortent, nemsokara jonnek az olaszokfranciak,nemetek.
Szoval szerinted mindenki szembejon az autopalyan....

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 10:54:05

@Zsoltbacsi: "Szoval te tudod elore hogy ki lesz egy musor vendege, vagy mirol lesz szo a hiradoban?

Mert en megnezem a leirast, es ha erdekel rakattintok, ha nem nem.
Ugyanis ha nem vetted volna eszre a youtubeon 1 mondatban mindig ossze van foglalva, hogy kivel es mirol lesz szo."

te szerencsételen dislexiás barom, most jövök rá, hogy te még az életedben nem láttál TV-t!!!!!

Te 16 századi orbán jobbágy, a TV-n más se megy, mint hogy már 1 héttel előre naponta 50-szer elmondják, hogy mi lesz a tartalma a müsroknak.

Mondd már meg, hogy ekkora analfabétimussal a 21. században, neked van szavazati jogod????

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:56:35

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Akkor most mondd meg, hogy ki lesz a ma esti hirado vendege es mirol lesz szo. Valaszthatsz barmelyik csatornat. Vagy mondd meg legyszi, hogy ki lesz holnap este kalman olga vendege!

Na, nem megy? Frocsogni azt persze tudsz

Zsoltbacsi 2016.10.16. 10:59:12

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

De azt is elarulhatod, hogy ki lesz holnap este Balonal. De ha allitolag egy hetre elore 50x elmondjak, akkor kik lesznek jovo pentek este a szabad szemmelben?

Ez nem jott ossze ujfennt neked...

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 11:00:17

@Zsoltbacsi:

aztán kit érdekelnek a libsik te címzetes hungarikum barom??? Meg tudnád mondani, hogy csak attól, hogy önmagad kitaláltad önmagad rettegésére, hogy a libsiktől szakadatlanul fosni kell, mást mit érdekeljenek a te pszichés problémáid???

Fordulj segítségért vagy orvoshoz vagy orbán uraságodhoz, ő volt a nagy libsi ürü, egészen a Libsi Internacionale alelnöki posztjáig küzdötte fel magát! A Soros több pénzt nyomott a fideszbe fenntartásába mint akármelyik részvény megvásárlásába.

Zsoltbacsi 2016.10.16. 11:03:33

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

De gyorsan ejtetted a tv temat. Csak nem az van, hogy nem tudod te se elore, es kibukott a hazugsagod?

A libsiket meg mindenki annyira utalja, hogy usaban meg akar a mindenre alkalmatlan trumpot is kepesek megszavazni, csak ne a soros felek keruljen3k megint hatalomra

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.16. 11:14:48

@Zsoltbacsi:"Akkor most mondd meg, hogy ki lesz a ma esti hirado vendege es mirol lesz szo."

te menthetetlen dislexiás hülye, 1000-edjére elmondtam, hogy a weboldalakra feltöltött müsorok is TV termékek! Nem a weboldalra gyártják őket, hanem a TV-be!!

Ha te azt mondod hogy nem nézel TV-t, akkor annak az a mondanivalója, hogy nem nézel egy müsort sem, nem ismered azokat.

Nekem nem fáj, hogy te itt reprezentálod, hogy a tipikus fideszes szavazó mekkora analfabéta a 21. századhoz, meg hogy egy 14 éves gyerektől szellemi színvonalát se éri el, de van az a pont, ahol a további magyarázatok helyett már csak az orvos tud segítiteni.
Te ezen a ponton már rég túlhaladtál, inkább a dokihoz kellene járnod, nem pedig itt trollkodnod.

Zsoltbacsi 2016.10.16. 12:02:07

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Ok, akkor ennyi erovel a mozi is tv! Vegulis ami most megy a moziban 1-2 ev mulva megjelenik a tvben is.
Tehat akkor este menj el a westend city centerbe TV-t nezni!

Zsoltbacsi 2016.10.16. 12:06:05

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Sot, a netflix is tv, mert peldaul a walking deadet is lejatsza a tv egy ido utan.

Te vagy a diszlexias

élhetetlen 2016.10.16. 12:28:25

@tótágas: Ne legyél gyerekes. Ha egy munkahelyen, ahol egyébként elvagy a kollégákkal, jó a fizetésed, és szereted a munkádat, de nem szereted, értékeled a főnöködet, és erről beszélgettek egy kollégával, aki szintén nem szereti, akkor eszedbe jut a becsület szavát kérni, hogy nem mondja el senkinek, hogy mit mondtál? Vagy, ha ez nem jut eszedbe, akkor felállhat a következő értekezleten, és mindenki előtt elmondhatja, hogy főnök, x azt mondta rólad, hogy…?

élhetetlen 2016.10.16. 12:49:36

@tótágas: Lassan eljutsz oda, hogy anno a meggyőződéses házmesternek is igaza volt, mikor egyébként tisztességes embereket jelentett fel, mert más volt a véleményük, mint az övé. Igazad van. Ha más a véleményük, álljanak ki, vállalják, áldozzák be a megélhetésüket, mert ez a karakán kiállás, mert a langyosakat kiköpi az úr… (És az elkötelezett hülyékkel mit csinál?).Fel sem merül benned, hogy az életben más fontos dolog is van a politikai nézeten kívül? Ez a megtudtam tőle, megtudtam róla, akkor kiteregetem, akkor is, ha ő megtartotta volna a magánvéleményét, ez szerinted a becsületes eljárás.

jotekony koc 2016.10.16. 13:46:43

@élhetetlen:
Fridi pont azt mutatta meg, hogy amit mondtak, az nem a véleményük.
A véleményük az, hogy a pénznek nincs szaga.

élhetetlen 2016.10.16. 14:32:59

@jotekony koc: Hú, ez nagyon frappánsra sikerült. Tudod, van az emberek politikai elkötelezettsége. Van, akinek nincs is, nem érdekli. Van, akinek csak véleménye van, elkötelezettsége nincs. A munka meg általában úgy néz ki, hogy csinálom, amihez értek, és jó esetben ezért pénzt kapok. A munkámért, nem a politikai elkötelezettségemért, vagy a véleményemért. Aki ez utóbbiakért kapja a fizetését, az álljon fel váltáskor. Aki a munkájáért kapja, annak nem erkölcsi kötelessége felállni. Pl. Tilla szórakoztató műsorokat vezet, nem politikus. Biztosan látványos lett volna, ha a tulajdonosváltáskor a TV2 összes dolgozója felmond, de utána tartsd el az összes dolgozó családját. Arról már kár is beszélni, hogy biztosan dolgoztak ott olyan emberek is, akik a mostani vezetésnek drukkolnak, (csak statisztikai alapon), azoknak hogy volt képe eddig ott felvenni a fizetést?
Hétköznapibb példa, a számlázásnak mennie kell. Ez nem csak a tulajdonos érdeke, hanem a háromnegyed ország érdeke is, hogy működjön a szolgáltatás. És akkor írom a programot, függetlenül attól, hogy ki a tulaj.

Szelid sunmalac 2016.10.16. 15:40:03

Testzik ahogy vedik Hajost, meg Tillat, pedig egyik Sem mondta, hogy a Friderikusz ne mondott volna igazat, mindossze azo nhaborodtak fel, hogy elmondta. Namarmost ha en elmondok valakinek valamit, akkro azt utana fel is merem vallalni, ellenkezo esetben eleg nagy pofatlansag gerinctelensegre hivatkozni. Arrol nem is beszelve, hogy nicns rajta mit tagadni ,tehat igazabol el semmi ujat nem mondott a Friderikusz. Hajos elotte kokemeny balos voot, mot meg kokemeny fideszes. Pont. Barkinek a "faszat leszopja" penzert, es ezen nem valtoztat, hogy ki mondja ki es mikor.

Szelid sunmalac 2016.10.16. 15:41:31

@élhetetlen: Jaja...erre hivatkoztak a nacik is, meg a komcsik is, meg minden korban minden rendszer alaltt a kiszolgalok. Ok csak a munkajukat vegeztek. Most sirjak vagy rohogjek ekkora irgalmatlan faszsag lattan, hogy te ezt vedelemkent akarod felhozni?

Szelid sunmalac 2016.10.16. 15:43:38

@élhetetlen: Szep sorban olvasom a kommenteket, te tenyleg valami fura bogar vagy. Ha nem merned felvallani a velemenyed, akkor nem is mondod el baszod. Ha meg elmondod, akkor szamits ra, hogy BARHOL ;BARMIKOR ;BARKITOL visszahallhatod es legyen tokod hozza felvallalni, ne pedig rinyalj utana. Istenem, baszki, mint valami ovodaban.

élhetetlen 2016.10.16. 16:27:35

@Szelid sunmalac: Sírjál, mert azt hiszem, te tényleg hülye vagy. Ha nem tudsz különbséget tenni egy erkölcsileg elfogadhatatlan munka, (pl. akár parancsra, rabok verése) és egy erkölcsileg elfogadható munka (pl. kenyér sütés) között, akkor nem tudom, mit mondjak. Vagy nézve a nácikat és a kommunistákat, annak a péknek, aki nem értett velük egyet, annak nem lett volna szabad kenyeret sütni, mert hátha az elveivel nem egyetértő is vesz a kenyeréből? Ha bármelyik regnáló hatalom alatt a vele egyet nem értők nem dolgoznának, már nem lenne élő ember, mert mind éhen halt volna valamelyik rendszer alatt. Vagy te úgy tiltakoztál az előző rendszer, vagy közelebb, az előző kormány ellen, hogy nem voltál hajlandó dolgozni, és semmilyen bért nem fogadtál el? Hogy éltél túl nyolc évet?
Felvállalom a véleményem. Beszélek is róla egy vélt barátommal. Ez egy dolog. De, ha azt akarom, hogy ezt az egész ország tudja meg, akkor majd nyílt levelet írok az országnak. De, hogy a magán véleményemet megosztom-e az országgal, vagy csak egy szűk körrel, ez az én döntésem, nem Friderikuszé. „Ha meg elmondod, akkor szamits ra, hogy BARHOL ;BARMIKOR ;BARKITOL visszahallhatod”. Ez akkor van így, ha plegytkás, vagy szarkeverő kerül a közeledbe, amire csak később szokott az ember rájönni, ezt elsőre a legtöbb normális ember nem tételezi fel a másikról. Ahogy egy normális ember tudja, hogy, ha valaki mondott neki, mondom neki valamit, azt nem etikus kitálalni idegeneknek.

Szelid sunmalac 2016.10.16. 16:37:15

@élhetetlen: Jaja....mert bizony a Hajost fejbelovik ha felmond. ahhahaha...etess mast a hulyesegeiddel! Meg mindig nem ertem mi afasz vitatkozol. Mit akarsz elerni? Hogy megsajnaljuk ,hogy ott van? Hogy millikoat keres es ezert eladja a gerincet? Hogy nem vallaja fel a velemenyet? Hogy tessek-alassek modon felhaborodik egy MEDIAbohoc, aki ebbol el? Hagyjal mar baszki. Mindjart sirva fakadok! Ezek az emberek nem egyszeru pekek, ahogy megprobalod beallitani oket, hanem elvileg olyan szakemberek akik talalnanak mas melot is, ha AKRANANAK. Raadasul ok PROPAGALJAK a rendszert, a munkajuk jellegebol fakadoan. ARCAI egy mediumnak. De simizd csak a buksid milyen jol megveded oket. gondolom ugyanigy teszed veluk ha megint fordul a szelkakasuk, ugye? De azert ha az ember 180 fokokat forgolodik, hadd ne sajnaljam mar az "erkolcsi veszteseg" miatt.

Szelid sunmalac 2016.10.16. 16:40:28

@élhetetlen: Mellesleg nem tudom feltunt-e mennyire gaz es szegyellnivalo lett fideszesnek lenni. A kroabban nagypofaval a velemynuket velvallalok most telerinyljak a mediat es feljelentgetnek ha valaki fideszesnek nevezi oket. Nevetseges.

élhetetlen 2016.10.16. 17:14:31

@Szelid sunmalac: Ha nem érted, hát nem érted. Nem arról van szó, hogy Hajóst fejbe lővik-e, ha felmond, hanem arról, hogy ne Friderikusz mondja meg egy ország előtt, hogy szerinte Hajósnak fel kéne mondani. Ezt elmondhatja neki ugyanúgy, négyszemközt, ahogy az a beszélgetés történt, ha úgy gondolja. Úgy tűnik, nincs túl sok etikai érzéked, azt hiszem, ezt kár magyaráznom. És ez független attól, hogy ki mekkora médiabohóc, vagy hányszor váltott álláspontot. Ez csak akkor számít politikai alapon szerintem , (márpedig Friderikusz ezen az alapon kér számon), ha ezt egy vezető politikus teszi meg, akinek a munkája a politika. Hajóst nem nagyon nézem, de Tilla egyszerű szórakoztató műsorokat vezet, és nem arról beszél naponta, hogy éppen melyik rezsimet szereti, és vált szöveget, ha vált a tulaj, tehát pont olyan munkát végez, mint egy pék, akinek a munkáját nem befolyásolja, hogy eladták a pékséget.

élhetetlen 2016.10.16. 17:15:50

@Szelid sunmalac: Nem, nem tűnt fel. Én csak olvasgatok itt, és egyetlen esetet sem olvastam, hogy pl. Rogán azért jelentett volna fel valakit, mert fideszesnek nevezte. (Pedig aztán mindenkit, bármiért).

Pop40 2016.10.18. 16:28:16

@tótágas:

Ez idáig oké, de erre nem az a megoldás, hogy derült égből villámcsapásként kiteregetem a kollégám privátban elmondott magánvéleményét.
süti beállítások módosítása